Wie is er nog meer (rond de) 37 weken zwanger?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Anonymous1223, 17 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat is het hier spannend ineens!!!!!

2. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh marloes spannend!!!

3. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Marloes spannend!! Dat gaat sowieso niet lang meer duren!

4. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel!

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    eiffel: ja nog 9cm te gaan. ;) ben wel blij dat er in deze 4 dagen toch weer wat gebeurd is daar beneden.
    Nu nog een keer doorzetten. ;)

Marloes: Spannend zeg!

Hier weer terug uit het zkh.
    Gyn was tevreden over de controles. Enige wat ze kunnen bedenken is toch evt. een voorteken van een komende bevalling.
    Zelf ga ik me der maar niet teveel op hopen.
    Wel heb ik nu regelmatig krampen. was ook te zien op de ctg.
    Zaten op de 100. (kan ook niet hoger ;) )
    Zo maar eventjes onder de douche. Als het dan nog aanhoudt ga ik het maar eventjes timen denk ik.

6. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh meisje!! Ook voor jou spannend!! Ben zo trots op jullie meiden!! Zet m op! Ik heb zo een gevoel dat er morgen baby nieuws is!!!

7. life

life Niet meer actief

Marloes. Oehh spannend suc6!

Meisje. Ohh kriebelsss!! Dat klinkt toch wel dichtbij! Laat her nu maar even doorzetten ik ga duimen!!

Eiffel erg he al die spanning hier! Zou het de hormonen ook zijn hihihi! Laat maar komen al die babynieuws!

8. Ingietje

Ingietje Actief lid

7 jul 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje meiden wat hebben jullie weer ontzettend veel gekletst, ik kan het echt niet bijhouden in dit tempo;)

Marloes: wat spannend!! Heel veel succes morgen, dat kan nooit lang meer duren.

Rachelle: hopelijk wordt je niet ziek en duurt het niet al te lang meer voordat jullie kindje zich laat zien.

Rietje: wat fijn, hopelijk dan fijn thuis.

Meisje: fijn dat de controles goed waren,

Eiffel: nog heeeeel even geduld, en anders idd lekker onder dat dekentje blijven liggen..

Hier vanmorgen een extra echo ivm groei, maar de kleine is keurig bijgetrokken qua groei en zit nu op 6a7 pond, geen groterd, maar dat scheelt hopelijk bij de bevalling. Het was een mooi duidelijke echo, je kon de vlokken in het vruchtwater zien.
    Al met al gerust en verder wachten..

Ik duim weer mee voor jullie...laat al die kindjes maar snel komen..

9. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet je waar ik mij nu al zo aan kan ergeren?! En dan vooral van naasten die zelf al kinderen hebben is de zin: oh nog maar maximaal 3 weken of 2 weken.. Alsof dat niks is!! 2 u is al lang! 3 weken is een zomervakantie!! (Mijn hormonen zijn trouwens mega erg, ene moment boos, dan weer down, dan weer blij allemaal binnen een uur.. Pff drie weken grrrr ☺️

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Life: ik ga er maar niet teveel op hopen ;)

Ingietje: fijn dat de echo er goed uitzag!

Eiffel: heeeeel herkenbaar!
    Zo irritant! Ook al die appjes. En is het al begonnen.
    Alsof ik dat ga zeggen

11. IlonaL

IlonaL Lid

23 sep 2015
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend marloes! Heel veel succes.

Ik denk ook dat er morgen babynieuws is.
    Ik ben lekker druk bezig, nesteldrang. Ik denk elke dag misschien is het wel de laatste dag dat ik er tijd voor heb haha. Heb ook het gevoel zodra ik even niets doe het alweer smerig word. Mijn vriend even de deur uitgejaagd anders krijg ik de hele tijd te horen dat ik veel te veel doe haha. Ondertussen lekker de ramen gezeemd, trap schoongemaakt en even overal gezogen en gedweild! Geeft weer even wat rust 😊😊

Succes allemaal! Hoop dat het bij iemand door mag zetten. 😊

12. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Ilona ik wordt al moe als ik het lees! Hier totaal geen nesteldrang! Ik heb een dame die 1 keer in de week komt poetsen.. Echt heerlijk!! Zelf zou ik het nu echt niet kunnen!!

13. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik heb nog wel wat klusjes liggen voor als iemand energie teveel heeft XD

14. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Hier ook nog geen baby, hoop het zo voor zaterdag! Wel beetje rommelende buik, slijm dat loslaat, dus er is duidelijk wel iets bezig maar ja, hoe lang dat nog duurt... Bij jullie ook allemaal spannende verhalen dus!

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Pff ilona. Daar heb ik inderdaad ook geen energie voor.
    Wel gestofzuigd en gedweild in huis.
    Moet ook wel met n hond in huis. ;)

Lentekriebels: spannend hoor. Hoop voor je dat je niet meer super lang hoeft te wachten

16. Lentekriebels

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Haha Ilona, wees blij dat je het voor elkaar krijgt! Ik zou het graag doen, maar word ook inderdaad al moe als ik het lees en meer dan een wasje en de afwas vindt mijn lijf niet leuk meer.

17. life

life Niet meer actief

Ilona. Ik doe idd ook met je mee. Ben onwijs moe maar ik zie dan iets en moet zo goed als direct schoon. Huisje is wel weer lekker schoon onderhand😊 em dat in 4 dagen tijd (toen begon het heel heftig) ohja ik heb ook al 3 keer me bed goed gemaakt en de matrasjes 10 keer opnieuw gelegt.

Meisje logies als je al zo vaak valsr start heb gehad...

Hier is me buikje nog wel rustig vergeleken vorige week, wel geregeld harde buiken en een beste druk, moet plassen maar komt er moeizaam uit... Heel vervelend. Maar misschien geeft het toch weer wat meer ontsluiting om eventueel te strippen. Afwachten dus.

18. life

life Niet meer actief

Lentekriebels vies he. Hier ook al hele dag beste klontjes slijm vind het erg vies haha

19. Lentekriebels

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Haha ja ach... Ik denk elke keer maar dat het dan misschien opschiet als die prop eruit komt. 3 cm ontsluiting, alles verweekt, prop eruit. Dan moet het toch wel een keer zou je denken?

20. life

life Niet meer actief

Ik kijk daar eigenlijk nieg naar, me vk vertelde mij dat de slijmprop gewoon weer terug komt dus heb het eigenlijk helemaal opzei gezet:p

Deel Deze Pagina