Wie is er nog meer (rond de) 37 weken zwanger?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Anonymous1223, 17 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Oh eiffel dat herken ik! De dag zelf gaat opzich best redelijk vlot voorbij, maar als ik er aan denk dat ik pas twee dagen over tijd ben... Voor mijn gevoel is dat alweer een week geleden!

Ik heb ook zo'n voorgevoel dat we morgen babynieuws hebben hier! Er gebeurt zoveel bij zoveel verschillende meiden/dames tegelijk nu! Geen babynieuws van mij denk ik, het is hier gewoon rustig/normaal.

Eh lentekriebels... Even los van die prop, je verweekte bmm en de ontsluiting: het mag sowieso bij jou wel eens gaan gebeuren! Al 5 dagen overtijd! Dan mag er zéker wel eens wat gebeuren vind ik. :D

2. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Hi dames! Hier even wat minder nieuws.. Na wat onderzoek te hebben gedaan en een eeeerug lang gesprek te hebben gehad met iemand die het heeft gehad ben ik bang dat ik een prenatale depressie heb. In ieder geval heb ik enorm veel symptomen.
    Ik schaam me echt ontzettend, maar weet ergens wel dat ik dit aan mijn man moet vertellen. En dat er binnen nu en afzienbare tijd actie ondernomen moet worden.
    Op het moment stroomt mijn hoofd een beetje over en moet ik dit even verwerken dus dan weten jullie waardoor het komt als ik wat minder reageer! Ik lees natuurlijk wel mee want ik wil heeeeel graag weten wat er bij wie gebeurd :D En of er al baby's zijn uiteraard ;)

3. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Wat vervelend Rachelle. Als je erover wil praten dan mag je me pm-en. Het is niet geheel onbekend terrein voor me....

4. life

life Niet meer actief

Idd ik vind ook dat het tijd word voor een baby!

Rachelle ogh nee, daar moet je je zeker niet voor schamen! Komt veel vaker voor bij een einde zwangerschap en na de bevalling. Juit met zoiets moet je er over praten, zeggen wat je dwarszit. Ophopen maakt het alsnaar erger! Vertel het in ieder geval je man en kijk of je eventueel er wat mee kan doen, komt vast wel goed knufff

5. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Ah dat is zwaar kl*te Rachelle! Wel ontzettend goed dat daar nu duidelijkheid over is/komt. Hopelijk kun je er aan werken. Het is een heel proces heb ik gezien, maar gelukkig kun je veel hulp krijgen. Sterkte hoor!!!

6. IlonaL

IlonaL Lid

23 sep 2015
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het poetsen is wel echt op zijn toppunt hoor. Ben echt al weken terug begonnen om alles eens goed aan te pakken maar in de weken daarna word het toch wel weer vies haha. Normaal kan ik het veel beter van me af zetten. Vriend probeert me ook wel te helpen maar is er ook wel een stuk makkelijker in en vind dat nu niet het belangrijkste. Ik word al kriegelig als ik er aan denk dat de baby komt en het huis rommelig is. Alles moet schoon en leefbaar zijn haha. Ik beschik sowieso over een hoop energie, behalve het eerste trimester, echt ontzettend druk geweest.Ik heb af en toe het idee dat ik mezelf echt moet neer knuppelen om tot rust te komen. 😂😂 Ik vind het ook wel lekker om bezig te zijn dan lijkt het wachten wat minder lang.

Jeetje wat vervelend Rachelle, heel veel sterkte lijkt me lastig. Hoop dat je er met iemand goed over kan praten.

7. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Ja daarom! Maar juist omdat al die aanwijzingen er wel zijn moet het ook gewoon kunnen. En ik zie echt enorm op tegen zaterdag als ze per se willen gaan inleiden, dus hoop dat de beeb me dat allemaal bespaart.

8. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Sterkte Rachelle! Goed dat je in ieder geval hulp heb gezocht!

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Heel veel sterkte Rachelle!
    Zeker met je man over praten en actie ondernemen.

10. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Rachelle balen! Niet leuk. Hoop dat je goed geholpen word. Het is natuurlijk ook allemaal niet niks.

@slijmprop.. ik heb dat ding nog niet gezien.

Ik vind iris ook wel stil.. zou er daar ondertussen wat gebeurd zijn?

Ik hoop ook op abynieuws morgen.. is het niet van mij dan zijn er genoeg anderen in de race.

Als het mij lukt zal ik jullie morgen op de hoogte houden. Anders weten jullie wat ik aan het doen ben 😊

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    lentekriebels: hoop echt voor je dat de beeb zich eerder meld!
    een inleiding zou ik ook liever niet willen..

12. meliez

meliez Actief lid

26 apr 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Jeetje, ben je ff een paar uur niet op zp geweest, mag je weer paginaaaaas gaan doorlezen.

@iedereen in spanning: ik hoop dat het voor iedereen doorzet! En dat we morgen een paar mooie baby's mogen verwelkomen.

Ik word helemaal gek door m'n harde buik hier, er zit geen ritme in en het komt en gaat maar.

13. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    @lentekriebels, jeetje! Dan hoop ik zeker voor je dat de bevalling snel begint! Wat balen dan dat je zo'n vervelende deadline hebt he...

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja het is zeker stil bij Iris.
    Zal het strippen dan toch geholpen hebben bij der? :)

Marloes: heel veel succes! :)

Meliez: wat vervelend zeg. Laat het dan gewoon doorzetten heh.
    Hier zijn de krampen ook minder geworden.

15. meliez

meliez Actief lid

26 apr 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Meisje: zit er bij jou nog schot in?

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Denk het niet.
    Krampen lijken af te nemen. Heb ze ook niet getimed.
    Had geen behoefte aan nog meer teleurstellingen.
    Morgen weer even contact opnemen met vk.

17. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Wie weet word je vannacht of morgen wakker en heeft de natuur zelf al bepaald dat het tijd is meisje ;)

Meliez: volgens mij is het veel fijner om smorgens wakker te worden terwijl het begonnen is. Dan is het ook veel duidelijker misschien dat het geen oefening meer is.

Zo stil als hij een paar dagen was. Zo druk is hij nu. Hij probeert zichzelf alweer een paar uur een weg naar buiten te graven xd

18. life

life Niet meer actief

Ik zie nog niets, is het bij iemand doorgezet of weer helaas pindakaas.
    De babys voelen zich wel erg fijn bij de mamas in de buik!

19. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik kwam weer spieken maar nog niks zie ik. Hier was mijn buik heeeeel onrustig gisteravond. Maar nu lijkt het weer rustiger. Wel voel ik me echt niet fijn (nog wat pijnlijke buik, last van m'n rug en billen, slecht geslapen). Vandaag dus maar ontspannen.

20. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Balen meisje! Had toch gehoopt...

Hier waarschijnlijk voorlopig geen bevalling als ik de verhalen kan geloven. Eerst uitzieken. Griep heeft doorgezet helaas. Laatste keer dat ik dat had was ik 4 ofzo. Manlief begon ook al te zeuren (ohneee, mannengriep! Staat bijna gelijk aan doodgaan). Zal een gezellig weekend worden denk ik...

Deel Deze Pagina