Oh wat vervelend zeg Rachelle! Hier is het helaas weer rustig. Straks verloskundige bellen over hoe het bij de gyn was. En wat we nu verder gaan doen. Nog geen baby nieuws zo te lezen.
Klinky niet lekker rachelle. Idd de mannen kunnen meteen helemaal niets neer (en maar verwachten dat wij nog allee voor ze doen😂 Rietje! Kijk toch nog babynieuws, jammer dat je het nu pas gevonden heb met die peuterpuber... Haha Meisje erg jammer dat het hierbij gebleven is. Ben wel benieuwd wat de vk ervan zegd. Hier is het "rommelen" weer begonen, sins gisteravond weer geregeld harde buiken en echt ook al krampjes, denk overigens geen begin van de bevalling hoor maar vervelend is het wel grrr. Bekijk het maar positief er is weer wat gerommel haha
Life: had ook niet verwacht dat t door zou zetten hoor. Durf ik ook niet echt op te hopen. Wel hoop ik dat die krampen gisteren voor wat meer ontsluiting heeft gezorgd. Pijnlijk waren ze wel nl. Hihi inderdaad positief blijven! Als er maar wat gebeurd daar beneden. Trouwens perfect weer om te bevallen met die regen.
Heb je veel last van je lichaam? Ik zou bijna een moord doen voor een bad Helaas is onze badkamer te klein
ach eiffel toch! Geniet maar lekker van je bad. Lekker met lavendel. Kom je helemaal tot rust Vorige week had mijn moeder nog aangeboden. Dat als ik graag in bed wilde mocht ik altijd even langs komen! Tja aan de ene kant wil ik wel heel graag. Maar andere kant wat 'n gedoe. eerst daar heen rijden etc. Zojuist mijn volledige slijmprop verloren met helder rood bloed. Gaat het dan nu toch eindelijk gebeuren? Al weet ik dat de slijmprop ook weer terug kan komen.
Oh rachelle.. Sorry ik was even vergeten dat veel gaan bad hadden idd. Ja mijn lijf doet pijn, vooral 1 heup wat erg uitstraalt waardoor de rest ook pijn doet. Gelukkig alleen snachts maar het maakt slapen na al die weken enorm vermoeiend. Buik is ook altijd eerdere deel nacht hard en pijnlijk en ontspant pas tegen de ochtend.. Plus veel baby getrap onder ribben.. Daarnaast nek in kreukels dus voel me aardig bejaard.. Gelukkig gaat het door rustig te doen weer beter
Oh meisje!!! Nou dat klinkt hoopvol!!! Maar aan de andere kant.. We zijn wel vaker gefopt 😄 toch ff bellen meid ivm bloed erbij! Hebben jullie dat ook? Telkens wanneer ik opsta hoop ik op gebroken vliezen ( Zo begon m'n eerste bevalling) om vervolgens teleurgesteld te gaan plassen.)
Bloedprop staat er vaker om bekend om met bloed erbij eruit te komt, denk dat het neit zoveel zegd🙊 Eiffel ik niet haha. Heb geen gebroken vliezen gehad, zijn geprikt maar kan het me allenmaal nog vaag herineren. Maar waar ik wel benieuwd naar ben zou een 2de bevalling meestal ook beginnen met vliezen breken als het al is eerder gebeurd? Ik hoop overigens niet dat ze breken (maar ook weer wel want dan ben je zeker hihi) de kans is heel groot dat het dan weer heel snel gaat, als het opbouwd dan gaat het wat rustiger en bij me zoontje al in een half uur op hoogtepunt gekomen dus ben zo verschijkelijk bang, ze hebben nu ook gezegd als het weer begint als bij me zoontje dat ze later de vliezen breken als ik dat wil. Herkent iemand ook dit: ik heb vaak als ze soms beweegd dat ik ineens een knak of plop hoor (geen gebroken vliezen) maar is gewoon hoorbaar zegmaar. Of geborrel in me baarmoeder en niet me darmen, ben heel nieuwschierig wat er dan gebeurd eigenlijk maar kan het niet vinden op internet.
Goede morgen meiden, Ook ik kwam even spieken, maar no baby-news zo te zien, ons geduld wordt lekker op de proef gesteld.. Rachelle: ik las over je prenatale depressie en daar hoef je je toch niet voor te schamen, juist fijn dat je het kwijt kunt. Hopelijk heb je wat hulp en kun je dat gevoel wat wegkrijgen,niet onnodig mee blijven omlopen, ik denk aan je vanaf mijn wachtbankje.. Eiffel: ik hoop hier ook zo dat mn vliezen breken als teken van start, heb zelf nog nooit een spontane start gehad, misschien wat gek maar zou dat best willen beleven Meisje: oehhhh wat spannend dat je de slijmprop bent verloren...laat de baby maar gauw komen... Life: en toch zal dat gerommel wel ergens toe leiden, hopelijk voor jou ook niet al te lang meer wachten. Rietje: ik had voor jou de 'hoop' op vandaag,maar het is nog rustig zo te lezen.. Hier vandaag een bezoek aan vrienden gepland op 2uur rijden bij ons vandaan, manlíef wilde niet dat ik alleen met de 2oudsten ging( stel je voor dat)dus die gaat mee. Helaas dus tussendoor geen tijd om bij te lezen, hopelijk morgen een Baby-invasie hier te lezen...zet m op dames..in gedachten ben ik bij jullie
Voorweeen hebben niet doorgezet, ben gister gelijk met m'n zoontje naar bed gegaan, lekker ff tv kijken enzo. Ik ben benieuwd naar komende nacht, want dat was de nacht waarin m'n vliezen braken bij m'n zoontje. Hij was geboren met 38,4 en ik zit nu op 38,3......
Awww man, het lijkt bij iedereen hetzelfde te zijn he? Niks lijkt door te zetten. Hier ook niet echt. Had gisteren ook weer echt flinke voorweeën. Ook in mijn rug. Maar toch in slaap gevallen en nu weer lekker op de bank. Ik herken wat jij zegt van de knakjes, life! Ik schrik er soms echt van.
Eiffel: och wat vervelend! Die pijn herken ik wel. Heb daar ook last van als ik te lang op 1 kant heb gelegen. Life: herken het helaas niet. Lijkt me wel een apart gevoel ingietje: Wow dat je dat aandurft! 2uur! het blijft maar rommelen bij iedereen. Maar de baby's hebben er duidelijk nog geen zin in.
Misschien hebben Iris en Marloes leuk babynieuws voor ons! Na drie dagen echt te hebben 'gewacht' ga ik maar weer over tot de orde van de dag. Afgelopen dagen eigenlijk vooral wat kleine leuke uitjes gedaan met mijn moeder om het op te wekken ofzo, maar nu ga ik maar weer normaal doen. Pakketje ophalen in de stad en was schoonmaken in huis. Heerlijk Eiffel! Ben gisteravond ook lekker in bad gegaan! Had ik de hele zwangerschap nog niet gedaan, zonde eigenlijk! Heb je een bad, doe je er niks mee... Wij hebben gisteren taart gekocht voor na de bevalling. Dat is een win-win situatie. Hij is houdbaar tot zondag, dus óf ik beval deze dagen (yes!) of we moeten die taart samen op eten dit weekend omdat hij anders weg kan (yes!). Oeh wat spannend Meliez! Kan me voorstellen dat je dan ook echt uitkijkt naar die termijn 38,4.
Iris heeft idd een goeie kans, die hebben we al even niet gehoord! Milou erg he dat wachten en niets willen doen, denk dat het idd eel lekkerder is om er lekker uit te gaan volgens mij moet dat het wel versnellen denk ik. Ik heb ook paar dagen rust genomen op huishouden na maar ben nu toch maar als bikkel veel gaan doen en ook proberen normaal te lopen ipv waggeleend te zijn. Heb erg last van de onderbodem maar toch erdoor proberen te bijten. Oehh geniet van de taart! Eetsmakelijk alvast hihi. Hier sins gister al zeurende harde buiken, ander gevoel als me andere harde buiken, zit geen regelmaat in en duurt te lang voordat ik er weer een harde buik kreeg. Maar dit zijn wel echt de voorweeen alleen zet het niet door. Nou meiden zullen we maar dingentjes gaan zoeken wat het eventueel wat opwekt???😛
milou: ohh wat lekker taart! sinds mijn zwangerschap ben ik daar verzot op! Al kan ik de verleiding goed weerstaan life: wie weet is er daar beneden wel van alles aan het gebeuren. Zojuist heeft de vk terug gebeld. Vanmiddag mag ik weer terug komen. Word ik weer gestript. Kans is nl. zeker aanwezig dat ik nu wat meer ontsluiting heb. Nu ik mijn volledige slijmprop kwijt ben. I hope so!
Spannend Meisje93!!! Life: voorweeen, irritant he? En je hoopt toch steeds zo dat het hét begin betekent. Heb ik dan iig!
Oh dat klinkt idd fijn meisje! Laat maar weten of het gelukt is! Milou jaa. Maar herken dit wel wat meer de krampjes van me vorige start van de bevalling dan vorige week. Denk dat vorige week de pijntjes meer me spieren waren en nu voel ik echt samentrekkingen. Dus ik ga hopen dat het voor dinsdag misschien wel nut heeft
Ik hoop het ook voor je life. al dat gerommel word je ook niet vrolijk van. denk dat t strippen bij iris inderdaad geholpen heeft. en hoe zal het nu met marloes zijn. Hoop dat ze n fijne bevalling zal hebben