Pfffft! Ik heb nooit zoveel last van harde buiken gehad. Maar vandaag echt om het minste of geringste. Blegh, heb het gehad.
Ben ook benieuwd naar Iris en marloes!!! Zullen we dan eindelijk baby nieuws krijgen? Oreokoekje, oh help zo een dag, die heb ik n paar dagen terug gehad, was echt aan het twijfelen of t los ging barsten maar helaas.. Sterkte met t afwachten hihi Ik zit in spanning te wachten op n belletje van de vk. Ik moest vandaag terug bellen voor afspraken zkh volgende week en mijn vermoeden was juist, ze had nog niet gebeld. T is dat ik net weer positieve energie van mijn dochter en cake heb want anders was ik gaan huilen. Maandag zal wel te optimistisch zijn en er zullen wel wat dagen bij komen.. Daar kom ik ook wel overheen maar ik ben het zooo beu! De gebroken nachten, de voorweeen, het niks meer kunnen, de moodswings, de je overal aan irriteren, mijn pijnlijke ribben.. Kindje kom nou!
Wat vervelend oreokoekje! Ohh wat heerlijk eiffel! Heb je iets om naar uit te kijken. Zie je op tegen de inleiding? Vk vroeg ook al of ik niet gewoon ingeleid wilde worden. Maar wil het toch zo lang mogelijk uitstellen. Vandaag ben ik erg vrolijk. Ben n giegelkont volgens mijn man hihi. Zo naar vk ben benieuwd
Nou ik ben bij mijn dochter ook ingeleid na 48 u gebroken vliezen dus ik weet een beetje wat ik kan verwachten. De laatste dagen worden pittiger en pittiger en iets zegt me dat ik anders bij 42 weken alsnog ingeleid zal worden. Daarnaast ben ik bang voor complicaties des te langer het duurt en heb ik deze zwschsp veel angst gekend. Daarom voelt het veel meer als een opluchting voor mij. Dit afwachten sloopt mij best wel.. Nu heb ik echt meer rust. Ik vind het zkh ook heel fijn.. Mij lijkt een thuisbevalling dus weer eng.. Ik ben blijkbaar iemand die graag weet waar ze aan toe is en voorbereid. Ik hou niet van verassingen
Ja dan snap ik het wel. Zeker als je al een inleiding hebt gehad. Fijn dat dit meer rust geeft voor je! Hihi grappig heh. Die verschillen met thuis bevallen en in het zkh
Wat een fijn nieuws Eiffel! Mijn man is een sukkel... Gaat 'ie even vrolijk met z'n deo lopen spuiten. Bedankt schat, erg bevorderlijk voor mijn hoofdpijn 👍🏻 Not. Heeft iemand toevallig enig idee hoe lang de griep normaal duurt? Ben er nu al weer helemaal klaar mee!
Rachelle: geen idee! bij iedereen is dat weer verschillend. Hoe voel je je nu? Net bij vk geweest. Ontsluiting zit nu op 1-2cm. Hopelijk gaat het wat doen. Als de krampen aanblijven houden en het wilt niet doorzetten mag ik dit weekend bellen om de vliezen door te breken. Einde gaat dus in zicht komen. Nu hopen dat het strippen wat gaat doen.
Eiffel snap idd wat je bedoeld. Op gegeven moment is het gewoon op, fijn dat ze een zetje willen geven! Rachelle geen idee ligt ee denk ook wel aan wat voor griepje je heb... Goop dat je snel opknapt! En die hormonen hihi lekker laten gaan hoor! Meisje dus trippen is gelukt?? Super!! Afwachten dus
Wat fijn meisje93 voor jou is ook het einde in zicht. 😊 Ik heb een beetje een baaldag. Het is rotweer heb nergens zin in. Vind tegenwoordig de weekenden zo saai en lang duren. Bij een meisje die ik ken zijn vannacht de vliezen gebroken, zij is zondag pas 37 weken. Kan er niks aan doen maar dan baal ik toch een beetje. Voor mijn gevoel ben ik eerst aan de beurt, lekker kinderachtig he? Al is het natuurlijk ook geen pretje om voor de 37 weken te bevallen. Er zit niets anders op dan gewoon weer afwachten. Kleintje heeft gelijk ook met dit verschrikkelijke weer zou ik ook niet geboren willen worden. Morgen alweer 39 weken zwanger. Ben benieuwd hoelang de kleine man nog blijft zitten. We zijn er zo klaar voor. 💙
Spannend meisje93, hopelijk gaat het wat doen! Eiffel wat fijn dat het einde nu in zicht is. Dan heb je echt wat om naar toe te leven en wie weet... Gebeurt het alsnog spontaan! Hebben jullie dat ook dat je iedere dag denkt: de kans is nu weer een stukje groter? Hoe verder ik raak, hoe groter de kans is dat het begint... Dat stemt me wel positief! Deze dag is voorbij gevlogen. Gelukkig. Op naar weer een nieuwe dag, hopelijk mét kind! (Of in elk geval weeen) Ilona dat is ook niet eerlijk... Of tenminste, gevoelsmatig. Sommige vrouwen zijn dan eigenlijk pas 15 maart uitgerekend bijvoorbeeld en die bevallen nú al. Voelt een beetje als voordringen ofzo. Hoewel niemand daar wat aan kan doen natuurlijk.
Ja het strippen is gelukt. Net wat bloesverlies gehad. Nav het strippen. Heb al flinke krampen of het is het echte werk al. Ga zo maar eens timen. Ilona: snap je helemaal! Voelt erg oneerlijk dan. Milou: ja dat denk ik ook. Duurt nu nog max. 9 dagen hihi.
Rachelle oh griep is echt ellendig.. Goed uitrusten meid!! En die mannen.. Soms kan je ze achter het behang plakken en soms zijn t schatten Ilona.. Ja erg he! Idd dat voordringen gevoel hèhè .. Ach onze dag komt echt! Meisje yes!!! Hop dame zet m op!! Ik hoop dat Iris, marloes en jij ook meisje! Ons op de hoogte houden! Baby nieuws kunnen we wel gebruiken! Morgen de uitgerekende datum, we gaan maar lekker uitgebreid ontbijten morgen
Goed idee van jou eiffel om lekker uitgebreid te ontbijten Rietje: hihi zoiezo marloes. En wie weet heeft iris ook al n baby
Spannend hoor! Ben benieuwd wie als eerste is Manlief heeft paracetamol gehaald, wat een verademing zeg! Dusja, hij kan ook best lief zijn Hopelijk vanavond een beetje fatsoenlijk slapen en dan zien we morgen wel weer verder.
hihi sorry snap zeker wat jullie bedoellen ik was idd echt vroeg met me zoontje 😇 sorry😛 Ilona erg he ondanks ik eigenlijk niet mag klagen heb ik vandaag ook een dipdag, erg vervelend... Meisje. En en en hoe staat het ervoor met de "weeen"?? Hier idd dipdag geen idee wat er is maar ben er zeker niet bij vandaag, ik praat amper en voelt echt alsof ik deze dag niet beleef. Soort waas ofzo ook veel duizelig of hoe je het ook wil noemen de beelden momen soms wat later aan en met duizeligheid. Ook al paar dagen last van lichte hoofdpijn ben er nu wel klaar mee zo rot te voelen, zal er wel bij horen