YES MARLOES!!!! Gefeliciteerd!!!!!!! Wat fijn nieuws!! Geniet er van en we horen de verhalen wel wanneer je er een keer aan toe bent!
Wie heeft er wat bitter lemon/ananasharten voor me? 😉 Ik begin een beetje ongeduldig te raken, krampen hebben niet doorgezet. M'n zoontje is trouwens nog ongeduldiger dan dat wij zijn, hij heeft het elke dag over de "beebie" en dan steeds maar in de box kijken of er al een beebie in ligt
Nee de kids komen nu niet. Hoop dat we hun volgende week kunnen zien. Ze leven ook zo mee. Heel grappig ze leven echt in de grote van de fruit per week. Krijg regelmatig de vraag of hij nu al een watermeloen is?? Haha. Ah wel heel schattig hoor! Volgens mij is het bij de meeste kindjes meteen heel erg eigen als ze een broertje of zusje krijgen.
Ilona hoe oud zijn ze? Wel erg lief dat ze zo aan je denken! Ik heb echt geen idee hij is al best wel jaloers op de puppy... Dus hoop ze zusje niet. Dat hij een grote trotse broer mag zijn ben zo benieuwd! Melis. Gewoon lekker stukjes ananas halen lekker boor in dr avond en als vriend nog wil en jij ook iedere dag haha schijnt ook goed te werken. Had het er toevallig gister over had vorige week ananas gegeten had toen wel die harde buiken heel heftig maar volgens mij kwam het niet daardoor
Volgens mij had ik m hier al eens geplaatst, ananas en tonic verhogen de kans dat de baby in het vruchtwater poept tijdens de bevalling. Dus is misschien niet het meest handige bevallings opwekkende middel.
Milou, ik ben wel benieuwd waar datvandaan komt? Ik hou me er geen rekening mee hoor of het opwekt of niet. Ik eet vask watik wil en vergeet achteraf van oeps volgens mij mog dit niet. Gelukkig eet ik vrijwel alleen wat wel mag hoor dus rauw vlees ect eet ik niet maar soms eet ik iets wat volgens mij niet mag en dat bedenk ik me achteraf... Stomstomstom Ik ben wel heel erg benieuwd naar meisje!!! Hoe gaat het??
krampen zijn gehele dag erg onregelmatig gekomen en zelfs af en toe een poos weggeweest. Nu beginnen ze weer terug te komen. Ong. om de 8min. Ga het nog even aankijken en anders even voor de zekerheid vk bellen. Ook gelijk evt. afspreken over het vliezen breken Het liefst wil ik dat mijn lichaam het allemaal zelf doet. Maar heb geen zin om nog dagen te moeten lopen.
Shit, ik kijk even een dagje niet en er is een baby! Marloes gefeliciteerd!! Ook van mijn man ghehe. Geniet ervan! Hier helaas nog steeds ziek, iedereen in m'n omgeving gokt erop dat ik ga bevallen als ik beter ben. Dusja, laat mij maar snel opknappen
@life via een artikel op brabbels.com, maar als je ernaar google dan lees je het wel meer. Vond ik toen ik zocht naar mehodes om de bevalling op te wekken. Maar maak je niet druk hoor! Is alleen als je echt extreem veel gaat eten én drinken (bitter lemon of tonic). Gaat om het stofje kinine dat de tonic bitter maakt en ook in ananas zit. Dat zet via de placenta de darmpjes van de baby aan tot werken. @meisje weer spannend dus! Wil je ze vandaag nog laten breken? Dan krijgen we weer babynieuws! Leuk!!!
Ze zijn 7,8 en 10. Ze hebben al een broertje bij mama en nu bij ons ook bijna. Mijn vriend is door het dolle heen dat het een jongetje is. 😊 Misschien is het in het begin wel even wennen voor hem maar als je hem overal bij betrekt zal het vast wel goed komen. 😊 Hier een lekker rustig dagje vandaag! Heb vandaag het zeiltje op bed gelegd dus de vliezen mogen breken haha volgens mij ligt het alleen voor geen meter.