Milou oh die heb ik nog niet gezien uiteraard, en ik maar naar ananas neigen. Had zn trek in ananas. Maar idd die ene keer zal weinig doen denk ik zo. Ilona klinkt erg spannend allenmaal! Erg leuk dat ze zo reageren hoor! Haha mannen willen altijd jongentjes hoor, de 1ste was niet geplant en waren nog maar net samen dus was erg opgelucht dat het een jongentje bleek te zijn. Voor me vriend was het leuker en gunde hem dat wel omdat het ook maar zomaar op ze bord kwam. Jeetje nu pas?! Haha ik heb het al 2 weken liggen nam echt geen risico hoor! Gelukkig niet zover nog gekomen maar het ligt er gelukkig
Zeiltje moet hier er ook nog onder. Maar om de een of andere reden ben ik daar psychisch nog niet aan toe ofzo. Denk elke x het gebeurt toch nog niet. Misschien toch maar eens doen
@ flowertje haha dat had ik idd ook. Het lag al een tijdje klaar maar ook telkens het gevoel dat ik het nog niet nodig had. @life: Voor mannen is een jongetje idd super leuk. Ik dacht echt dat we een meisje zouden krijgen en was hem daar ook wel een beetje op aan het voorbereiden. Een meisje vind ie ook leuk hoor maar denk dat hij na 3 meiden toch wel lichtelijk teleurgesteld zou zijn. Nu van allebei wat! Ik 3 lieve mooie bonusdochters en een zoontje op komst en hopelijk (als ik nog durf na de bevalling😂 ooit nog een meisje. Perfect plaatje en een gezellig groot gezin! 😍
Nou met 2 jongens kan mijn vriend zijn geluk niet op dan Maar eerlijk is eerlijk, ik zou ooit over heel wat jaren ook wel een dochter willen. Maar voorlopig is het na 2 wel klaar. Matje (molton) lag hier er met week 35 onder. Maarja de matrassen zijn een half jaar oud, dus ik wilde het er echt niet op wagen. Als je die uit het kraampakket vervelend vind kan je bij oa de hema waterdichte moltons halen. Altijd handig om later weer te gebruiken voor nachtzindelijkheidstraining.
Zo zie ke maar weer hoe je gedachten met je kan sollen! Wel jammer voor de moeders vaak maar voor de mannen wel erg leuk hoor! Ik was wel blij met een jongentje overigens haha maar voel me echt gezegend dat ik nu een meisje erbij mag krijgen! Rietje ja echt he 2 is wel eventjes genoeg haha En wie weet ooit een 3de! Ik wil liever niet voor een 3de (maar ben nogal vruchtbaar.... Zoonlief condoom en pil "oeps") word me denk net te druk en financieel gezien is 2 nog net aan zegmaar. Wie weet zeg nooit nooit gaha. Zijn er nog meer meiden die van hun ouder of schoonouders ect gehpord hebben van ik denk die datum? Hier van mijn ouders en schoonouders dat ik morgen zou gaan bevallen, best breemd want die 2 hebben mekaar niet gesproken maar denke het beide! Ik denk van niet hoor meid net wat te druk en de harde buiken zijn ook niet in overvloed aanwezig. Meisje heb je al gebeld naar vk?
@life: Ja! Mijn moeder denkt ook al de hele zwangerschap aan 6 maart. Ik zelf ook. Maar ja, er hebben zoveel mensen een datum genoemd, dan is er vanzelf wel eentje goed denk ik. Ik hoop echt dat het vannacht gaat beginnen hier. Ik vind het alleen zo vervelend dat ik iedere avond echt zenuwachtig ben. Ik probeer mezelf dan echt toe te spreken, maar het is een gevoel dat ik niet kan tegenhouden. Echt dat ik ook met een sneller kloppend hart en snelle ademhaling in bed lig. Slapen is dan best lastig. Maar goed, ik kan er echt niks aan veranderen dus... Hoe is het bij alle "rommelaars" nu?
Ben wel benieuwd hoor of het dan gaat beginnen bij je! Agh dat is wel vervelend ja! Kan je daarin echt geen tips geven ik weet het echt niet! Hoop dat je snel ervan af bent (hopenlijk vanacht) Hier is het een beetje aan het rommelen. Denk zn iedere 20 min een sterke harde buik met wat zeuring erbij verder zijn het kleine harde buikjes onregelmatig. Vind tot nu toe de kleine best rustig vergeleken met andere dagen (ineens eind middag) ze zal wel even een rust momentje hebben. Buikje doet wel erg zeer en steekt en trekt. Verder geen teken om te starten haha
Life: wauw dan ben je zeker vruchtbaar! Hihi mijn moeder heb 3x gegokt en 3x mis. Vorig weekend heb ik gezegd dat t de 6e zou komen. Hebben nl. Wat met een 6. Rachelle: ga voor je duimen. Wachten duurt zo lang heh. Hier vk nog niet gebeld. Krampen worden maar niet krachtiger. Als t vannacht door blijft rommelen ga ik morgenochtend bellen of ze aub mijn vliezen wilt prikken. Word dit zo zat.
Hoop dat je bevalling vannacht nog op gang komt, Meisje! Hier worden we echt schijtgestoord van de katten die alles doen wat niet mag. Hoofdpijn is weg godzijdank, alleen nog verkouden. Maar dat is ook begonnen aan z'n aftocht want ik loop compleet leeg. Hele dag nergens last van gehad qua harde buiken oid, nu opeens wel. Zou het dan toch...? Maar zal wel niet
Ze zeggen vaak wel dat je lichaam wacht tot je weer opgeknapt bent van een griepje. Wie weet! Spannend
Zat ook nog te denken Rachelle... Misschien is bij jou wel zo'n grote schoonmaak aan de gang van binnen? Je hoort toch wel eens dat vrouwen van te voren alles eruit gooien, zowel qua grote boodschap, overgeven, snotteren... Dan denken ze 'oh nee, ook nog eens griep!' En vervolgens bevallen ze en is er niks meer aan de hand. Zou toch leuk zijn als dat het is?!
Nou, als dat het is dan heb ik het er zeker voor over! Alleen nog even overgeven en we zijn er klaar voor Harde buiken zijn overigens gestopt. Ben inmiddels aan het 'spelen' met de kleine: zij zet haar voet in mijn buik, ik duw terug, zij haalt d'r voetje weg en na een paar seconden komt ze weer terug. Erg leuk
Milou waar ben je bang voor? Of denk je dat je bang bent door die hartkloppingen? Rachelle dan ken je mijn kat nog niet. Vervelend beest dat het inmiddels is geworden zeg... Ik wil hem eigenlijk niet meer in huis hebben. Maar ik weet niet waar ik hem dan wel naartoe zou moeten brengen. Hij is bijna 17... Nou allemaal weer met volle hoop de nacht in. Wie weet mooi nieuws morgen
Nee ik ben niet bang hoor! Ben juist positief zenuwachtig. Zoals vroeger als ik dan de volgende dag jarig was en benieuwd was naar mn cadeau... Dan kon ik de avond te voren ook niet slapen. Dat heb ik nu dus ook. Maar daardoor kan ik dus steeds niet slapen, nu ook niet...
Milou het kan altijd spontaan beginnen hihi. Op internet lees ik ook vaak dat het begint met ziek worden. Op naar babynieuws deze nacht!
Ikkkkk geloof dat ik weeën heb. Zo om de 10 minuten heb ik ontzettende pijn die vanuit onder begint, piekt, weggaat en zo bijna een minuut aan houdt. In die tijd kan ik ook niks anders dan het wegpuffen...
Het wordt steeds pijnlijker! Net was het even heel regelmatig ineens om de 4 minuten, nu zit er weer 10 minuten tussen. Hmmm!