Wie is er nog meer (rond de) 37 weken zwanger?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Anonymous1223, 17 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Lekker onder de douche. Dan wordt het misschien wat regelmatiger.

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Whaa succes oreokoekje!
    Hier ook al onregelmatige weeën. :(
    Duren bijna 2 minuten. Pff. Ben benieuwd!
    Zou wel grappig zijn vandaag. Zijn precies 3,5jaar getrouwd

3. IlonaL

IlonaL Lid

23 sep 2015
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend oreokoekje! Duim voor je dat het door zet.

Hier ook een onrustige nacht echt bijna elk uur wel wakker geweest om te plassen. Mijn buik is ook wat harder dan normaal. Verder helaas geen tekenen dat het er aan zit te komen.

Oeh spannend meisje93! Zou wel een hele mooie dag zijn om te bevallen!

4. Ingietje

Ingietje Actief lid

7 jul 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen,

Oreokoekje en meisje : heel veel succes het klinkt alsof er vandaag baby nieuws gaat komen... Spannend

5. life

life Niet meer actief

Spannend oreo en meisje! Laaat het maar lekker doorzetten ik duim mee!

Ilona ben je je niet te druk aan het maken dat je daarom gespannen buik krijgt??

Hier ook geen goede nacht en baal ook eel een beetje.
    Het was "begonnen" ikhad echt fikse harde buiken met pieken rugweeen, ik herkende ze uit duizende met me zoontje maar plots... Zakte de pijn dus ben maar gaan slapen. Kreeg ze iedere 5 minuten. Blijkbaar is het nog niet rijp genoeg om te beginnen helaas...

6. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oreo en meisje!! Hopelijk zet het door dames!!!

7. IlonaL

IlonaL Lid

23 sep 2015
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ life: Ik ben me niet echt druk aan het maken maar ben er waarschijnlijk wel veel te veel mee bezig. Al vind ik het wel heel spannend. Ik heb de hele zwangerschap weinig harde buiken gehad en nu is het inderdaad een soort gespannen gevoel.

Wat vervelend dat het uiteindelijk niet heeft doorgezet maar het begin is er in ieder geval. Hoop dat het heel snel bij je doorzet!

Iedereen weer veel succes vandaag!

8. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Dankjewel dames! De verloskundige is net geweest. 1cm ontsluiting. Ze kon wel aan "alles" merken dat het begonnen was maar de weeën zijn nog net iets te onregelmatig. Even wachten nog tot het echt regelmatiger wordt...

9. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend oreo!! Nou die 1 cm is het begin! Zal n spannend dagje worden. Zet m op

10. life

life Niet meer actief

Idd heel spannend oreo! Zet hem op en probeer ons op de hoogte te houden???😇

Ilona wel vervelend hoor! Nu hopen dat het snel doorzet, is in ieder geval wel wat aan het rommelen toch.
    Ja baal er echt van ik wist dat dit gewoon weeen waren. Zo jammer dat het na een tijdje wegzakte.. Zit nog wel met harde buiken maar zeer doen ze niet

11. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Oeeeeii wat spannend! Ik hoop op babynieuws vandaag!

Zet 'm op dames!

12. life

life Niet meer actief

Heb net even paar keer zitten timen. Iedere keer na 4 min zn 40 sec een harde buik metwat zeurend rigpijn (zoals bij mijn zoontje ook begon) blijf nog even timen en ga straks maar even douche.. Rug doet zeer haha. Blijft het aanhoudrn bel ik toch even omdat het bij mij nog wel wat snel kan gaan. En vanacht natuurlijk al best wat weeen heb gehad.

Zo hebben we een week niets en zo hebben we nisschien wel 2 of 3 babys vandaag haha.
    Vind het zo spannend voor jullie meiden!

13. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Oooh life! Hopelijk gaat het bij jou ook gauw doorzetten!

Hier ook last van rug, net twee vrij stevige voorweeën gehad. Zo maar even onder de douche.

Zou toch wat zijn als we vandaag met z'n allen spontaan bevallen hahaha

14. meliez

meliez Actief lid

26 apr 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Dames, ik zit met een dilemma. Ik heb afgelopen week een (ver) familielid verloren aan een verkeersongeluk. Nu is de condoleance en afscheidnemen aanstaande dinsdag en de crematie komende woensdag. Ik zit heel erg in dubio wat te doen; gaan en kans hebben dat tijdens die tijden de bevalling begint, of; niet gaan en nooit meer de kans hebben om afscheid te nemen. En welke van de twee dan te doen? Ze zijn beide in de buurt.

15. IlonaL

IlonaL Lid

23 sep 2015
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ten eerste sterkte met dit verlies! Ik zou wel gaan die kans krijg je niet meer om afscheid te nemen. Je moet je natuurlijk wel goed voelen. Ik zit met hetzelfde, de moeder van een vriendinnetje is vrijdag overleden en word as donderdag begraven. Zolang ik me goed genoeg voel zal ik er alles aan doen om er bij te zijn en er voor mijn vriendin te kunnen zijn. Lig ik te bevallen of loop ik op dat moment met weeën word het natuurlijk een ander verhaal.

16. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    He getsie wat vervelend nieuws! Gecondoleerd :(.
    Persoonlijk zou ik gewoon gaan, je hebt maar een keer de kans om afscheid te nemen zoals je zelf al aangeeft. Mocht er iets gebeuren ben je zo in het ziekenhuis.

17. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Als eerste gecondoleerd! Persoonlijk zou ik zelf er ook voor kiezen om te gaan. Als het echt niet wil ben je ook zo weer thuis/ziekenhuis. En dit is de enige kans om afscheid te nemen.

18. Ingietje

Ingietje Actief lid

7 jul 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gecondoleerd en sterkte gewenst. Net als voorgaande dames zeggen zou ik ook gewoon gaan.

19. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Nou ik heb even onder de douche gestaan, weeën gaan niet weg, maar worden ook niet erger. Ze houden wel ongeveer een minuut aan. Komen nu ongeveer tussen de 7 a 8 minuten.

Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken :(

20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Meliez: gecondoleerd!

Rachelle: spannend hoor. Hopelijk worden ze snel krachtiger. Gisteren had ik ook dat loze alarm. Gingen niet weg met douchen maar werden ook niet erger.

Hier komen de weeën nu om de 6min.
    Hopelijk snel om de 5min.
    Oeh wat zijn die beenweeën af en toe pijnlijk zeg

Deel Deze Pagina