Rachelle. Gewoon bellen hoor als je je er niet goed bij voelt! Was ze nog steeds rustig? Eiffel spannend hoor! Wel jammer dat het niet echt wil doorzetten. Wilsey als je gaat wandelen en dingentjes doen kan je wat meer harde buikjes krijgen natuurlijk, als je je zorgen maakt moet je gewoon even lekker gaan zitten hihi. Hier alles weer lekker rustig, baby kan der draai geloof ik niet vinden ze blijft maar om haar as draaien... Dit ben ik helemaal niet gewend ze ligt al vanaf 25 weken in 1 dezelfde positie.. Morgen weer vk ben erg benieuwd. Ook nog even wat anders, zoonlief gister opgehaald bij opa en oma, hij liep al een beetje raar en beetje miepen maar verder niets raars. Kom ik thuis en beginr ineens keihard te huilen en te grijpen naar ze luier... Dus ik ga maar snel op de bank liggen dan gaan we meteen even ke luier schoonmaken. Doe ze luier open en was heel ze pipi opgezet aan de bovenkant snel even onder de douche gezet en vanaf dat moment werd hij rustig. Hij heeft er duidelijk last van dus straks maar even kijken of het er nog zo vervelend uitziet en dokter bellen. Hij plaste ook wst drap mee. Geen voorhuidontsteking maar gosh... Wat voelde ik me rot dat jij zoveel pijn heeft zeg... Hormonen??? Welnee
Goede morgen lieve meiden Wat hebben jullie weer veel tot in de nachtelijke uurtjes gepost hier.. Rachelle: wat schrikken voor je, en idd als je het niet vertrouwt gewoon nog een keer gaan hoor, je moet niet ook nog zulke zorgen erbij hebben. Eiffel: vandaag is jouw dag!! Ik hoop dat de inleiding goed gaat en jullie niet al te lang hoeven te wachten op de kennismaking met jullie kindje.. Ik denk aan je vandaag. Wilsy: hoe gaat het met je harde buiken nu? Milou: 41 weken, ook jij moet engelengeduld hebben. Spannend hoor en en met het vooruitzicht op het strippen as do zal het hopelijk niet al te lang meer duren, maar wel lekker dat je de belastingaangifte dan al hebt gedaan. Hier vandaag DE uitgerekende datum... Toch wel weer gek zo'n dag.. En ik ga nu olifants-dracht nr 3 in🐘😏... Ik ben topfit en ga zo naar de kapper en dan met manlief even lunchen... Succes allemaal en ik duim👍🏻 voor baby-nieuws
Life: wat vervelend zeg, voor je zoontje. Klinkt ook erg pijnlijk hopelijk is hij er snel vanaf. Zo sneu voor die kleintjes. Ingietje: bijzondere dag vandaag voor jou. Eigenlijk leef je hier 9 maanden naartoe maar kan net zo goed nog 2 weken duren (hoop ik niet voor je natuurlijk) Ik heb vannacht een paar uur geslapem. Telkens een poosje. Ze zijn nog steeds niet weg maar het wordt niet pijnlijker of frequenter ofzo. Wel zo pijnlijk dat ik er telkens wakker van werd. Straks komt een vriendin langs dus dat geeft wat afleiding. En tussen de middag even naar de VK voor een extra controle.
Ingietje oh heerlijk zeg dat jeje nog zo fit voelt!! Genietvan je vereendagje het is tenslotte vrouwendag vandaag haha. Ben wel benieuwd waarneer je met je andere 2 kindjes ben bevallen (bijv. 40 weken) Wilsey maak je je niet te druk? Btw je zei zelf dat je buik ook beurs was misschien zijn daarom de buiken wat vervelender?? Er word natuurlijk behoorlijk gepeuterd aan je buik met zn draaipoging... Geniet lekker van je middag en laat maar weten hoe de controle ging
Yep, 41 weken gehaald! En iemand met wie ik erg goed kon praten is vannacht bevallen van haar dochter. Dan baal ik dus echt. Ik wil ook! Ik ga zo even de verloskundige bellen want ik voel mijn kind niet meer. Is met geen mogelijkheid wakker te krijgen.
Spannend milou! Gewoon even bellen inderdaad dan ben je er vast geruster op. Hier ook een heel rustig kindje maar hij is nooit heel erg druk geweest. Ik snap je gevoel helemaal. Jij zit te wachten op je kindje en een ander bevalt eerder. Klopt niet met onze logica. 😉 Wil je graag ingeleid worden als de mogelijkheid er is? Heb je dat al besproken? Kan gelukkig niet heel lang meer duren. Ik ben over 4 dagen uitgerekend. Morgen is mijn moeder jarig en wie weet komt onze kleine man dan wel! Mijn oma beviel van haar dochter op haar verjaardag. Niet dat het iets zegt natuurlijk. Vandaag wel echt het gevoel dat ik alles nog een keer gepoetst wil hebben. Mijn huis is nog nooit zo schoon geweest! 😂
Milou zeker even bellen als je er ongerust over bent! Eiffel hoop dat alles beetje goed verloopt bij jullie en je snel de kleine kunt ontmoeten.
Milou: Dan kan je beter even gaan bellen. Vanaf 41 weken gaat de placenta vaak iets minder functioneren. Maar ik hoop voor je dat het gewoon de stilte voor de storm is. Is ook vermoeiend voor zo'n kleine om geboren te worden. Rachelle: Hoe gaat het nu met de bewegingen van je kleine? Life: Hormonen of niet, het is altijd vervelend als je kindje pijn heeft. Ben je inmiddels al naar de ha geweest? Of zijn de klachten afgenomen? Ingietje: Wanneer ben je van de andere kleintjes bevallen dan? Ilona: Dat zou wat zijn Ik hoop dat alles goed gaat met Eiffel...
Thanks allemaal! Ilona ik laat t liever niet inleiden. Liefst pas als de gyn dat echt nodig vindt. Ik wil heel graag natuurlijk bevallen en dan liever een paar dagen later, dan inleiden een paar dagen eerder. Ik maak me echt zorgen om mn baby. Heb net wel met de angelsound het hartje gehoord, dus hij leeft. Maar mijn baby is net als zijn vader een verschrikkelijke druktemaker. Zelfs in zijn slaap beweegt hij nog. Hij duimt ook heel krachtig en als hij slaapt zie ik dus bijna altijd mijn buik ritmisch zachtjes op en meer bewegen. Maar vannacht heb ik helemaal geen trappen gehad terwijl hij dan altijd druk is en nu krijg ik ook totaal geen contact. Ook als ik duw of spring of aai... Geen enkel draaitje in zn lijfje te voelen! Over een half uur kan ik even terug bellen, dan hopelijk snel door voor ctg. Idd hopelijk stilte voor de storm! Ps sorry dat ik even niet de andere berichtjes lees/reageer. Ben even een beetje in paniek. Komt vanmiddag hopelijk weer!
Misschien even een dextro nemen? Ik weet niet of dat er direct heen gaat. Maar baad het niet dan schaad het niet. Hoe lang is het inmiddels al stil?
@milou: dat snap ik. Is ook wel heel fijn dat je kindje zichzelf meld. Ik heb wel eens gehoord dat kindjes vaak rustiger zijn voordat ze geboren worden. Laten we hopen dat dit bij jou het geval is. Ik hoop dat je snel terecht kan en je even je kindje mag zien of aan de ctg! Succes.
Milou. Idd hopen op een ctg scan. Laat het maar weten! Lekker rustig aan doen. Rietje heb niet gebeld zie niets heel heftigs meer, het was vnmorgen wel even huilen maar snel weer over en heb hem nu 1 keer met benen wijd zien lopen. Rest ziet het er meer naar uit dat hij ziekjes is dus nog even aankijken. Hoe gaat het verder met de buikjes? Hier gewoon weer normaal rustig. Enkel weer verschikkelijke steken down under en steken in me buik. Gelukkig kunnen we morgen weer voor controle, lijkt net alsof kind dwars ligt zegmaar. Me buik staat soms ook helemaal breed bij een harde buik heel raar!
Milou: houd ons op de hoogte! Life: mijn buik is nog prima, dik, rond en vol baby. Ik merk wel dat de baby erg laag ligt op het moment, zelfs autorijden is vervelend nu, omdat ik niet meer lekker kan zitten en achter me kijken is ook niet leuk meer. Na morgen mag het wel komen hoor.
Sterkte Milou! Hopelijk wordt je gerustgesteld. Ik hou er ook niet van als het zo rustig is in m'n buik. Life: ja ik heb me behoorlijk druk lopen maken. Probeer er niet mee bezig te zijn maar dat is zo moeilijk! Net even bij de vk geweest. Kleintje ligt nu in stuit ipv dwars en heb zo'n 1-2 cm ontsluiting. Maar de voorweeën zijn flink afgenomen dus dat was volgens haar geen reden tot zorg. Ben erg benieuwd hoe het met Eiffel gaat!
Meisje hoe gaat het nu met je? Nog last van de snelle bevalling? En hoe gaat het met je kindje??☺ Wilsey jaa presies zou eventueel zo kunnen zijn omdat je kindje draaide en bezig was daarom zoveel voorweeen had?? Ik merkte gister dat als ze draaide heel me buik in een punt stak en ook voorweeen kreeg. Lekker rustig aan doen dus! Ik denk dat eiffel onderhand wel bezig zoukunnen zijn of misschien der baby al wel heeft.
Life: het gaat super hier. Totaal geen last van de bevalling. Heb het zo positief ervaren! Met emma gaat het ook super. Drinkt goed. Ik voel me enorm goed. Maar moet me helaas rustig houden. Snap ik ook wel. Herstel van de knip gaat ook wel aardig volgens mij. Voel het wel. Logisch ook. Beetje onwerkelijk dat het allemaal zo goed gaat. Nog geen last van stuwing of kraamtranen.
Meisje: die stuwing en kraamtranen komen vanzelf wel 😉. Ik kon echt om nix janken en had zoveel stuwing dat ze 4-kant waren, hahahahahha 😂 Ik wil jullie allemaal bedanken voor de adviezen omtrent de crematie, ik heb mijn beslissing genomen. Oppas is geregeld en ml gaat met me mee, dus de baby moet nog echt ff een dagje wachten.
Goedemiddag dames! Wat een ontwikkelingen weer en bedankt voor jullie berichtjes! Ik heb vanochtend toch nog maar even de vk gebeld en zij heeft me direct doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een ctg. Samen met mijn moeder erheen gegaan. Manlief zit op een uurtje rijden en had geen zin om nog langer te wachten Ctg was opzich goed, beebje is wel wat rustiger dan voorheen, terwijl ze volgens de gyn toch nog behoorlijk wat ruimte over heeft. Donderdag moet ik terug naar de poli voor een check (apk-keuring noem ik het ) en vrijdagochtend word ik ingeleid!! Vind het ontzettend spannend! Graag ook jullie tips. Wat is handig om op voorhand al gedaan te hebben/in huis te hebben etc.? @Milou, laat alsjeblieft zsm wat van je horen, ik maak me best zorgen! Ik hoop echt dat alles in orde is. @Meisje wat fijn dat het allemaal zo voorspoedig verloopt! Hopelijk is de rest van je kraamtijd (enndaarna natuurlijk) net zo fijn!