Gefeliciteerd datdanweerwel! Klinkt als een goede bevalling! Geniet van je dochter! Met of zonder badkamer .. Idd een mooi verhaal voor later.. En who's next?
ik denk nog steeds da ik de volgende ben hoor haha misschien nog wel eerder dan maandag!!.. Had je nou achteraf gezien voortekenen dat de bevalling zou komen datdanweerwel?.. en begon t gelijk met weeen of braken je vliezen ofzo?... je was net zo ver als ik!! ik wil ook nu!
Keke91 .. Jongen .. 2 februari Tikigo .. Verrassing .. 2 februari Punky16 Jongen. 3 februari Anonymous1223 ..Meisje .. 4 februari Kuzzie1986 .. Meisje .. 4 februari Dennenboom ..Verrassing.. 6 februari Mamarjon .. Meisje .. 1 februari Valerica .. Verrassing .. 7 februari Datdanweerwel .. Meisje .. 8 februari .. bevallen 38+3, 28 januari, dochter Debbie91 .. Jongen.. 8 februari Naomitje .. ? .. 9 februari Nic25 .. Meisje .. 10 februari Majo1983 .. Jongen .. 11 februari Jessie80 .. Verrassing .. 11 februari
Gefeliciteerd!!! Fijn dat het zo snel ging en dat alles goed is gegaan!! Nu lekker genieten... badkamer of niet, who cares jullie hebben iets veel leukers en belangrijkers nu!
Ik was de dag van de bevalling erg moe, niet zo raar en dat gedoe met de badkamrt kost ook energie de weeen begonnen vrij snel nadat ik wat water verloor. Dat was trouwens meer een klein gutsje dan de grote plos die ik uit de films kende. Hou vol, voor je het weet is je kleine er!
Gefeliciteerd datdanweerwel! Leuk verhaal voor later inderdaad. Ik wil nu ook inderdaad! Krijg de hele dag door berichtjes hoe het gaat en of het al rommelt ofzo. Mijn vriendinnen hebben met de babyshower allemaal een voorspelling gedaan wanneer ze denken dat ik ga bevallen. Eén van die meiden heeft vandaag gezegd, dus kreeg gisteren natuurlijk al een berichtje dat vandaag de dag gaat zijn . Een andere vriendin vind dat ik het nog even vol moet houden want zij weet zeker dat het maandagavond begint en dat ik dinsdag (op mijn uitgerekende datum dus) ga bevallen. Moet er wel erg om lachen haha. Gisteren ben ik nog maar even op de fiets naar een vriendin gegaan, ik hoopte dat dat nog iets zou doen maar helaas. De kleine is er hier nog niet klaar voor denk ik. Ik heb de afgelopen dagen (vooral in de avond) wel veel harde buiken en heb daarbij dan soms ook een wat trekkend gevoel van onder (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven). Herkent iemand van jullie dat toevallig? edit; Oja, en ik heb zoooooo'n zin in sushi.
Haha Keke91 ik heb precies hetzelfde! Mijn zus had met de babyshower vandaag geraden en iedereen is nieuwsgierig. Vandaag ook maar op pas gegaan en nu voelt het wel heel onrustig, ben ook misselijk. Dat trekkende gevoel heb ik ook. Zou dat er misschien ook voor kunnen zorgen dat de vliezen kunnen breken? Heel erg jaloers op datdanweerwel (buiten de badkamer dan )
jaaaa sushi!! toevallig had ik het er net nog over tegen me vriend, dat ie dat vlg week mee mag nemen voor me, ik heb me moeder ook al opdracht gegeven om bij mij favo slagerij file american, ossenworst en biefstuk tapenade mee te nemen, mmmm ik kijk er nu al naar uit haha... het kan nog steeds vandaag keke spannend hoor, heb je zelf een idee?.. kan ook nog langer duren natuurlijk haha.. trekkend gevoel bedoel je dat t zelfde als soort van drukken gevoel? dat heb ik nml wel alsof ze ieder moment eruit floept ofzo... laatste dagen ook steeds nat als ik naar toilet ga, denk elke keer zou het vruchtwater zijn? maar dan had t volgens mij wel moeten blijven lopen...dus wacht t gewoon maar even af...weekend is zo voorbij...
Ik herken het niet van vorige keer.. Ook nu nog steeds geen last van iets.. Pff veel te rustig.. Dit wordt weer overtijd lopen vrees ik.. Ik had de dag voor de bevalling wel voorweeen maar dat voelde als een strakke buikband van boven naar beneden.. S'avonds kwamen ze vaker en werden ze vervelender.. Moest dan echt even stoppen met wat ik deed, en snachts werden t echt weeën die pijn deden.. Toen duurden ze meer dan een minuut met de piek op 45 seconden.. Mijn vriend moest dan even tegen me zeggen op hoeveel seconden we zaten.. Bij 35 seconden wist ik dan; bijna voorbij bijna voorbij.. Nu ik er zo aaan denk; begin ik er bijna tegenop te zien.. Voel wel meer 'spanning' opkomen.. Beetje zenuwachtig gevoel.. Alles moet ook klaar en schoon en de kasten zitten propvol boodschappen.. Hebben jullie ook zo gehamsterd.. Volgens mij kan ik een half jaar vooruit met luiers .. Haha.
Dat is een goede tip, dan weet je precies hoe lang je nog moet tot het weer weg zakt. Het hamsteren herken ik zeker, maar we hebben helaas niet heel veel opbergruimte, dus moet selectief zijn met wat ik koop. Als de baby er is kan m'n vriend altijd even boodschappen gaan inslaan had ik bedacht. We hebben wel genoeg luiers voor een aantal weken.
Haha, hier stiekem ook op de houdbaarheid van de gerookte zalm gelet maar vond de kans toch nog te groot dat ik hem niet op brood kon eten... Verder gisteren jongste zoon ziek van kdv gehaald dus het kan nu eigenlijk ook ff niet. Maar goed, baby's schijnen zich daar niets van aan te trekken. Ik heb vandaag ook nog luiers gekocht en sudocreme en nieuwe hoes voor de strijkplank... langzaam maar zeker
he rot dat je zoontje ziek is, niet iets ernstigs hoop ik?... hier is alles start klaar, tassen, spullen etc... hamstereffect is hier ook aanwezig hoor, maar dan niet echt kwa boodschappen aangezien ik toch in t ziekenhuis.kraamhotel kom te liggen, maar luiers natte doekjes hebben we voor een half jaar zeker genoeg haha ik begin nu ook wel aardig zenuwachtig te worden hoor, tis allemaal toch snel gegaan nog 2 nachtjes slapen en dan is ze er gewoon!!!... gezonde spanning dat wel, blijft ook nog steeds beetje onwerkelijk ook al heb ik al 2 kids dit voelt toch weer heel anders!.. ook voor me vriend super spannend, zijn eerste kindje en dan ook nog eens via een keizersnede...tis jammer dat t nie een normale bevalling mag zijn in huiselijke sferen maar ja tis nie anders... Heb me vriend al opdracht gegeven een heerlijke schaal sushi te halen mmmm nu al zin in haha
Nee een drukkend gevoel heb ik af en toe ook wel inderdaad (merk ik vooral als ik op de wc zit dat het dan heel zwaar voelt ofzo). Maar wat ik soms dus ook voel is echt een trekkend gevoel, alsof er iets uit elkaar getrokken wordt daar onderin zeg maar haha. Ben ook elke keer als ik dat voel 'bang' dat mijn vliezen breken Het is ook niet echt pijnlijk ofzo maar wel een beetje een ongemakkelijk gevoel. Het hamsteren ken ik ook inderdaad. Daarbij zit ik ook constant op internet rond te neuzen naar leuke babykleding maar ik mag van mezelf nu echt niks meer bestellen. Oké.. gisteren nog wat besteld, maar nu mag het écht niet meer. Luiers hebben we ook genoeg voor de eerste paar weken en we hebben hier 3 pakken billendoekjes. Dat lijkt me wel eventjes genoeg. Het lijkt me inderdaad een heel gek idee dat je gewoon zeker weet dat ze over 2 dagen komt Marjon! Maar het lijkt me ook wel veel rust geven, dat je dan gewoon zeker weet dat ze er dan is. Hier kan het dus nog maar zo 2 weken duren en dat vind ik frustrerend haha. Verder gisteren wel weer wat voorweeën gehad. Ik ben dan aan de ene kant echt aan het hopen dat het doorzet (probeer me dan ook zoveel mogelijk te ontspannen op dat moment) maar ik merk ook dat ik het dan meteen super spannend vind; 'is dit het, is dit het?!'. Ik kan me volgens mij nog amper een voorstelling maken van hoe het gaat zijn straks met zijn drieën. Daar denk ik regelmatig aan maar het voelt nog zo onwerkelijk. Straks zal het vast voelen alsof het nooit anders is geweest haha.
Klaarwakker bijna 5 uur...denk dat vannacht nog erger word zit vol spanning!!!.... Keke hoop dat die voorweeën ook echt zijn werk voor je gaan doen en door gaan zetten...t is en blijft spannend allemaal vooral omdat je niet weet wat je te wachten staat... Vanmiddsg nog bloedprikken in ziekenhuis en dan hoor ik ook hoe laat ik morgen de ks krijg ik hoop zo vroeg mogelijk!!.... Hopelijk kom ik vandaag de dag een beetje door .. Nu nog maar ff proberen te slapen...
Spannend mamarjon.. Rare dag zal t vast worden.. Zou idd fijn zijn als je een beetje vroeg aan de beurt bent voor de spanning 😊 Keke, heeft t doorgdzet? Zo spannend allemaal, voor je t weet is dat kleine hummeltje al bij jullie en kun je er lekker van genieten! Jessie80, is je zoontje al war opgeknapt? Zieken in huis is niet handig als je moet bevallen. Hopen dat de kleine nog even blijft zitten.. Hier weer ens een slapeloze nacht.. Verder nog steeds alles rustig.. Zijn nog druk in huis bezig met de nieuwe slaapkamer van zoon.. Moeten nog wat kleine dingetjes.. Waren niet van plan hem voor de geboorte nog over te doen maar toen we zijn nieuwe grote bed in elkaar hadden gezet haalde hij meteen zijn knuffels op.. Lief! Maar slapen gaat er nog niet.. Gordijnen moeten nog en er zot nog geen deur in.. Toch wel tikkie belangrijk 😉
Goede morgen dames, Mamamarjon, alvast heel erg veel succes vandaag en morgen, ik kan begrijpen dat je slecht geslapen hebt een dat je op bent van de zenuwen hoop dat je vroeg geholpen wordt zodat je daarna de hele dag van haar kan genieten ( ben stiekem wel beetje jaloers) Hoe gaat het bij de andere dames? Nog steeds alles "rustig"? Hier gaat het goed nog steeds alles rustig, nog steeds veel harde buiken en steken van onderen maar daar blijft het allemaal bij. Probeer nog zo veel mogelijk mijn gewone dingen te blijven doen. Gister nog op verjaardag geweest, en vanmiddag op verjaardag van mijn vader dat toch nog 45minuten rijden is. Vind het wel spannend hoop zo dat ze vandaag niet komt. Heb wel voor de zekerheid alles in de auto liggen zodat we eventueel direct naar ons ziekenhuis kunnen mocht het opeens heel snel gaan... Maar zelf krijg ik steeds meer het gevoel dat ik overtijd ga lopen, dat ze zich nog niet gaat melden komende dagen.. Ik wordt toch langzaam wel beetje zenuwachtig voor de bevalling, niet wetende wat komen gaat, wanneer het begint en vooral kan me niet inbeelden hoe ik alles zal mee maken... We gaan het mee maken binnen nu in 2,5 week!
Begrijpelijk dat je al klaarwakker bent mamamarjon, hopelijk kan je vannacht wel een beetje rusten en ben je morgen vroeg aan de beurt. Hier heeft het weer niet doorgezet helaas. Mijn geduld wordt op de proef gesteld haha. Wat lief dat hij zo enthousiast is Dennenboom! edit; Slim dat je al je spullen meeneemt Kuzzie, zou wat zijn als ze toch ineens besluit vandaag te komen haha! Helemaal rustig is het hier niet. Wel veel harde buiken ook die af en toe gevoelig zijn. Daarbij ben ik zelf iets moe, afwezig en wat chagrijnig. Maar of dat wat zegt weet ik natuurlijk niet haha.