Wie is er nog meer (rond de) 37 weken zwanger?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Anonymous1223, 17 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Meliez dat is wel even een baal momentje! Dan denk je zou het!!!! Is het loos alarm. Gelukkig ben je niet de enige en gebeurt het ons allemaal wel eens vaker!

2. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    #1842 milou1991, 12 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2016
    Hahaha Meliez! Dan schrik je ook zeg... Haha wel een leuk verhaal vind ik het! Is best grappig achteraf denk ik?

Strippen ging weer niet. Bmm en ontsluiting zijn nog hetzelfde als twee dagen geleden. Maar ze heeft wel extra goed kunnen woelen en ook ietsjes de vliezen los kunnen maken.

Idd Rietje is stil! Zal ze misschien aan het bevallen zijn? En Rachelle is sowieso bevallen. Ben benieuwd naar haar berichtje!

3. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Oei ja die incontinentie is best vervelend. Voel me er ook veel te jong voor

Ben ook benieuwd naar Rachelle. Ik hoop dat alles goed gelopen is.

Nog steeds niet Milou. Ik zou inmiddels aardig gefrustreerd zijn. Ben je er al achter of het vw is?

Lenig hoor dat jij er nog bij kan life. Wat mij betreft mag de hele boel dichtgroeien. Toch nog n soort bedekking :p

Baby is voor de zoveelste keer weer een stuk gezakt. Fitnes fanaat dat het is. Daal in, daal uit, daal in, daal uit.... Volgende week laat m'n vriend m'n oude kat inslapen... Gaat niet meer met de kleintjes.

4. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Ik ben ook gefrustreerd. Maar ja, kan er toch verder niks mee. :(
    Het is toch geen vruchtwater. Waarschijnlijk dat spul dat zij gebruikt op haar vingers. Het is in iedergeval niet meer nat!

Volgens mijn vk is de dracht wel erfelijk. Mijn moeder liep drie keer drie weken over tijd. Ik heb het dan waarschijnlijk van haar.

5. Rietje88

hmzz dat is fijn dan....... Lieten ze vrouwen toen langer lopen?

Mijn moeder is de eerste keer bevallen met 39+5 (ik met 41).
    2e keer met 41, ben benieuwd.

6. life

life Niet meer actief

He wat vervelend zeg! Maarja het isw eer geprikkeld dus wie weet:)

Ben je lekker mee zeg rietje. Voel je zeker net een stuiterbal.
    Oh is de kat op?

Kan trouwens wel kloppen met dracht. Moeders heeft 1ste keer (zoons) tot 38+4 gelopen. Me 1ste zoon is ook op 38+4 geboren. Ik kwam 3 dagen te laat dus 40+3 en ik krijg nu een dochter dus ik verwacht dus dat ik over tijd ga nu...
    Ook qua bevallen leek heel erg als op die van me moeder, ook zo snel maar net wat sneller. Ik kwam in een half uur en heeft ze me nog tegengehouden, daarom ben ik nu ook zo bang voor wat er met mij zou gebeuren.
    Gek he dat zoiets in de fam allenmaal kan zitten

7. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Ja toen tot 43 weken, maar dan moest ze wel iedere dag aan de ctg vanaf 42 weken. Bij alle drie waren de placenta's ook nog helemaal mooi en goed met de bevalling, dus er zijn blijkbaar echt gewoon vrouwen die een langere dracht hebben.

Jeetje Life, dat lijkt inderdaad wel heel erg op elkaar!!!

8. life

life Niet meer actief

Gek idee is dat he dat het langer kan... Ik ben het nu al spuugzat laat staan met 43 weken!

9. Rietje88

Ik moet er ook niet aan denken om nog n maand te lopen. M'n buik is vandaag ineens dubbel zo groot.

Ben benieuwd hoe de datums bij elkaar in de buurt gaan liggen. Komen meiden later dan jongens?

De kat loopt m'n zoon de laatste weken ineens wakker te miepen tijdens z'n middag dutje. En hij doet zijn behoefte overal. Niemand zit op n beest van 17 jaar te wachten. En wij kunnen het niet meer met twee kleintjes die veilig moeten kunnen spelen. Hij is graatmager, waggelt en ziet er erg slecht uit.

10. Wilsy

Wilsy Actief lid

9 jan 2016
    360
    0
    16
    Nederland
    Oeps Meliez, dat was even schrikken. Jammer dat het je vliezen niet waren.

Rietje, wat jammer van je kat. Wij hebben ook een poesje van 2. Moet er niet aan denken dat ze er niet meer zou zijn

Wat grappig dat jullie zwangerschappen en bevallingen zoveel op die van jullie moeder lijken! Bij mij helemaal niet. Mijn moeder heeft 4 thuisbevallingen gedaan. Ik was de eerste en ze hoefde maar 3 keer te persen. De rest kwam in 1 of 2 keer persen. Ik heb ongeveer 2,5 uur liggen persen, vacuümpomp werd gebruikt en als kers op de taart zat haar schouder ook nog eens vast. Allesbehalve hetzelfde dus.

Wat is het heerlijk buiten hè. Wij zijn lekker in de tuin aan het rommelen geweest. Nu douchen en tutten, dan eten bij familie en vanavond een verjaardag. Jullie nog plannen, behalve hopen dat de baby gauw komt? :)

11. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Ja he Wilsy! Wij hebben vandaag twee keer heerlijk gewandeld. Eerst met hondje en aan het einde van de middag even naar een terrasje. Heerlijk! Fijn dat je tuin weer aan kant is. Is toch een lekker "check" gevoel dan denk ik?

12. life

life Niet meer actief

Was zeker lekker weer. Ik ben samen met me ouders paar dingentjes gaan doen. Dacht blijf ik lekker in beweging.
    Daarna nog met de pups wezen spelen buiten, ze mochten vrijdag echt het hondenpark in dus zijn lekker met ze gaan rennen en spelen!
    Nu weer huishouden doen heb al me orchideeen overgepot en heb nog wel een hele lijst wat gedaan mag worden.
    Vanavond staat een serie op mijn planning!!!
    Hoop morgen nog wel wat te gaan doen ipv thuis zitten niets doen dan ga je enkel zitten afwachten... Zie nog niets gebeuren dus moet echt in beweging blijven.

Heerlijk is de tuin weer mooi en vrolijk! Ik woon in een flat en hebben tijd geleden al bollen erin gedaan, helaas zijn deze al uitgekomen dus hebben we er niets aan...

13. Ingietje

Ingietje Actief lid

7 jul 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Wat een heerlijke zonnige dag was dit, de ramen blinken, de speeltoestellen van de kindjes ontdaan van hun groene aanslag en lekker aan de koffie buiten vanmiddag Zo krijg ik die wacht-dagen wel wat beter om.

Meliez: 😃😃je broek inmiddels weer droog;) hahaahaha moest er smakelijk om lachen...

Milou: jammer dat het strippen wederom lastig was, het zou toch mooi zijn als er wat beweging in kwam.

Life: jouw dag klinkt ook als een heerlijk gevulde lentedag, duimen op morgen nog zo'n dag die gaan idd een stuk sneller voorbij.

Rietje: ik dacht toch echt dat jullie kindje er misschien zou zijn nu. Wat zielig voor de kat.

Fijne avond en morgen nieuwe dag nieuwe kansen...

14. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Wauw wat red jij nog veel Ingietje?! Ramen lappen en speeltoestellen schoonmaken?! Wauw.

15. Rietje88

Wat hebben jullie allemaal nog een energie zeg. Ik zit een beetje aan de bank vast. Mn bekken is niet in orde en die wil ik niet forceren. Wel lekker dat jullie even hebben kunnen genieten van het weer :). Ik heb even heerlijk een middagdut gedaan waarbij ik pas savonds wakker werd xd

16. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Nou je wilt ook niet zien hoe 'lekker wandelen' er bij mij uit ziet hoor haha! Ik hang aan mn vriend en loop alsof ik een voetbal tussen mijn dijen moet klemmen. Hihihi

17. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Hoi dames! Ik wilde jullie even laten weten dat wij op 11-03 super trotse ouders zijn geworden van Esmée! Ze is al om 10:51 geboren! De weeën begonnen al om 1:15 's nachts, dus ik ben alsnog niet ingeleid :D Om half drie waren we in het ziekenhuis en het is aan één ruk doorgegaan. Ik heb het zonder pijnbestrijding gedaan!

Als het wat rustiger is dan zal ik jullie 'het bevallingsverhaal' vertellen :)

18. life

life Niet meer actief

Gefeliciteerd rachelle!! Super fijn datchet toch geen inleiding werd!

Rietje heb geen energie ervoor maar moet toch in beweging blijven haha anders zit je zo op de tijd te letten waarneer het komt... Hoe gaat het met je buikje?

Milou hoe gaat het trouwens met jou??

19. Rietje88

Gefeliciteerd Rachelle! Mooi dat je niet ingeleid hoefde te worden. Dat kan soms veel te snel gaan. Mooie naam :)

Milou ergens toch wel fijn om met zo'n bal te lopen. Dan zit de kleine laag. Draait ie niet meer en scheelt weer met bevallen :)

Life, ja dat is ook waar ik een beetje in blijf hangen. Maar kan me nog herinneren dat ik achteraf na mijn eerste bevalling wel baalde dat ik het er niet van had genomen. Als je dan met de zoveelste (nacht)voeding bezig bent :p Baby is druk. Geen voorweeën oid. Wel veel druk beneden. Maar ik denk niet dat hij zich vrijwillig zal melden voor de 41 weken. Ook al is hij weer aan het graven geslagen. Als hij zo door blijft gaan hoef ik niet eens meer te persen en pushed hij zichzelf eruit. Hoe gaat het met jouw buik?

20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Gefeliciteerd Rachelle!
    Mooie naam! Lekker genieten nu. Vlotte bevalling trouwens

Deel Deze Pagina