Meliez je kunt altijd even een belletje doen en informatie vragen. Misschien stelt ze zelf wel voor om even een kijkje te komen doen en misschien wel even kijken hoe ver je bent. Waarom erger ik mij de laatste dagen zo ontzettend aan stof!!!!! Wat je ook afneemt elke dag zit het er wel weer! Wordt er niet goed van. Wil alles stofvrij als de kleine geboren wordt, maar ja dat gaat moeilijk lukken op deze manier.
Meliz probeer eerst even onder de douche te stappen. Gaat het weg of zet het door. Zet het door kan je bellen om na te laten kijken, wss meer voorwerk wat wel wat zou kunnen doen en kunnen ze je eventueel een zetje geven met strippen of vliezen breken. Zo is het met mij namelijk ook gegaan wel weeen maar niet pijnlijk bleven aanhouden en zakte niet weg Rietje 2 vind ik ook een mooi getal hoor hihi ik heb super veel mazzel een jongen en meisje dus ben helemaal gelukkig en als het een jongen was geweest net zo hoor hihi maar dan wouden we miss nog voor een 3de. Maar zeker met adhd maakt het er zeker niet makkelijk op! Vind het behoorlijk een inpact hebben wat er met me gebeurd ect. Milou he bah zeg jammer dat het tot nu toe niets gedaan heeft. Ik hoop dat er eventueel nog een natuurlijke bevalling mag plaatsvinden. Ik ga het rcht voor je hopen!!
Flowertje toevalligbzwart? presies hetzelfde hier haha! Doekje is eroverheen gehaald je kijkt weg en weer terug en het zit er weer😨 ik veeg denk 100 keer op de dag alle stof weg wat zichtbaar is.... Nesteldrang sins paar dagen heel heftig.
Haha met stof had ik t ook zo erg ja! Alles moet stofvrij zijn nu! Is natuurlijk helemaal niet haalbaar he dames... Meliez je kan altijd even bellen natuurlijk! Ze hoeven niet gelijk te komen maar misschien hebben ze wel advies of zeggen ze dat je het nog een uurtje aan moet kijken ofzo en dat ze daarna komen. Er zijn nu eenmaal vrouwen die de weeen amper voelen en daar houden vk's ook rekening mee. Hoop voor je dat het doorzet!
Ja verstandig om te bellen Meliez. Als ze het niet nodig vinden om langs te komen zullen ze dat aan de tel vertellen. Mijn moeder heeft bij de 2e ook vrij weinig gevoelt. Life, niet alleen de impact op mezelf. Maar ik weet ook niet wat de kinderen via de genen gaan krijgen. Aan mijn zijde van de familie zitten er ook een paar met asperger. Mn vriend vertoont kenmerken van adhd en pdd nos. Ik wil minimaal 10 jaar afwachten om te kijken wat hun daarvan mee krijgen. Ontwikkelen ze goed, zijn ze vrij zelfstandig en zijn de andere factoren goed dan gaan we heel misschien over 10 jaar voor een tweede leg. Oh de zon is vervelend. Die laat me zien dat de ramen echt weer eens moeten gebeuren. Maar de ramen zien er altijd slechter uit als ik ze onder handen heb genomen xd Nou dames, hou ze allemaal binnen. Het is Milou's beurt. Niet voorpiepen
Och dat is nog een hele wiskunde zeg.. Maar is adhd ect echt zo overdraagbaar?? Ik heb me trouwens nooit in het adhd verdiept kwam er pas met leefdtijd 17 achter en heb daarna gezegd dat ik geen medicatie ect voor wou, zelf oplossen. Gaat me wel aardig af maar ik blijf "afwijkingen" houden. Jammer dan.. Neem me maar zoals ik ben Ik weet dat adhd heep vervelend kan zijn met name schooltijd ik ben idd ook erg bang voor als me zoontje het heeft dat hij ook een hele moeilijke tijd gaat krijgen dus snap zeker dat je er zo over denkt. Het word vaak ook niet begrepen of gerespecteerd als je het heb helaas... Ik blijf en jij wss ook duimen dat de kindjes het niet hebben. Me moeder verdenkt zichzelf trouwens ook dat ze adhd heeft. Rn of het milou haar tijd is! Morgen weer controle ben erg benieuwd! Wel doet vandaag me buik een verschikkelijke pijn.. Steken en trekken branden alsof ik uitelkaar gescheurd word. Word er beetje gestoort van
Ik vind de overdraagbaarheid lastig in te schatten. Voornamelijk die van adhd. Dat word zo over gediagnosticeerd dat de cijfers totaal onbetrouwbaar zijn. Volgens de cijfers die er zijn zou adhd de meest erfelijke uit het rijtje zijn. Maar intelligentie heeft een grotere (en betrouwbaardere) erfelijkheidsfactor. En dat gaat heel vaak hand in hand met bijkomende dingen. Voordeel van veel dezelfde dingen in de familie hebben is dat je denk ik ook meer houvast hebt in het ermee omgaan zonder poespas. En zonder evt de kinderen te laten weten dat ze 'anders' zijn. Zolang ze maar veel aan elkaar hebben. Dat vind ik het belangrijkste.
Hier zijn volgens mij net m'n vliezen gebroken. De kleine is nog niet ingedaald, dus ik ben gaan liggen. En nu is de verloskundige onderweg.
Goede morgen, even een korte post, dochter gaat straks op Schoolreisje dus moet even in de Pronk van haarzelf Meliez: wat spannend! Heel veel succes gewenst Milou: succes vandaag meid, nog heel even geduld.. Dotty: oehhhhh jij ook!! Spannend en succes