Ohh ik dacht dat je gevallen was! Haha traprennen. Misschien doet het nog wat Nee volgens mij helemaal niets. Zelfs nu bijna geen harde buiken meer het zeurd niet meer alsof er nooit wat gebeurd is dus heb er een hard hoofd in
Ik heb geen idee of je gelijk het effect zou moeten voelen. Mocht het niet werken, ga je dan vragen of ze het nog een keer gaan proberen? Word wel stil zo met al die bevallingen
Ik weet ook niet of het eventueel ls het stil is alsnog kan doorzetten. Vraag het me wel af. Denk dat ik af moet wchten tot volgende week met de laatste afspraak... Ze wou me eigenlijk al niet strippen omdatbze dat meestal pas met de 40/41 doen.. Word idd helaas wel erg stil... Vandaag al 3 bevallingen dus weer 3 meiden minder helaas
Word even afwachten vannacht dan. Spannend he naarmate de tijd vordert terwijl je graag thuis wilt bevallen. Morgen ga ik naar de vk, even praten over strippen enzo. Ik zie er tegen op, maar de kans dat het zou kunnen werken weegt zwaarder.
Life jammer dat het nog niet effect heeft. Hier op de bank met aardig wat harde buiken Het wordt wel erg stil ja.
Jaa ben echt bang dat ik thuis niet kan bevallen. Wil het beide gewoon graag gehad hebben en lijkt me erg fijn thuis! Waarom zie je er tegenop? Als het een kans geeft op eventueel je kindje krijgen vind ik het de moeite waard hoor hihi. Of ben je bang voor de eventuele pijn waar iedereen het over heb? Flowertje ja beetje teleurgesteld maar had me ook ingesteld op het feit dat het niets zou doen dus scheelt een hoop! Fijn harde buiken die zijn so nutteloos als het niets doet haha
Ik ben niet zo zeer bang voor de pijn. Maar ik ben iemand die er al moeite mee heeft als iemand een hand op mn schouder legt. Laat staan strippen. Qua pijn ben ik banger voor die van de bevalling. Ik wil het allemaal graag achter de rug hebben en weer vooruit kunnen gaan. De harde buiken enzo zijn vervelend idd. Dan lijkt het alsof er iets gaat gebeuren. Maar de volgende ochtend word je wakker en is er niks verandert.
Hoe sta je naar de vk toe? Heb je iemand die je meer vertrouwd dan een ander? Probeer het jezelf wat makkelijker te maken en vraag dan eventueel of die persoon het kan doen zodat je meer op je gemak ben dan bij iemand die je bijv niet zo vaak hebt. Ikzelf heb niets raars meegemaakt maar vind het minder fijn om bij iemand te zijn die ik minder vaak gehad heb en me minder serius neemt. Logies we willen het graag achter de rug hebben. Tot 37 weken ga je nog lekker vooruit met slles en dan staat ineens alles stil vind ik. Je gaat niet verder met het leven vooruit je staat echt op pauze, als kindje er is kan weer opplay drukken zegmaar. Heel gek uitgelecht maar snap je zo goed!! Laten we met ze alle maar de andere meiden snel volgen!
Ha meiden, nog geen nieuwe baby's volgens mij hè? Jammer dat het strippen geen uitwerking lijkt te hebben Life. Je kindje vind het nog veel te lekker in je buik. Hoe is het nu met je harde buiken Flowetje? Zetten ze nog door? Ik had vandaag mijn eerste off-day. Heb wel 10 keer gehuild, was enorm prikkelbaar en wilde zó graag dat alles achter de rug was. Vanavond met mijn man gepraat, dat was wel fijn. Ik zie toch veel erger tegen de keizersnede op dan ik dacht. Denk dat ik nu ook pas besef dat het geen normale bevalling wordt. Daar ben ik tot vorige week eigenlijk altijd nog vanuit gegaan. Morgen een afspraak bij de anesthesist. Daarna even lekker alleen shoppen. Heb ik echt even behoefte aan.
Een slapeloze nacht hier met een aanval van maagzuur Dan maar even hier lezen en bij jullie kijken. Milou??? Hoe gaat t met je?? Rietje: sorry ik las ook je dat Vd trap gestuiterd was, maar je was gewoon heel snel van de trap lees ik nu, Flowertje: jammer dat de harde buiken niets doen vooralsnog. Wilsy: kan me heel goed indenken dat je het jammer vind dat er nu een geplande geboorte middels ks staat, die tranen horen erbij . En als jij volgende week je kindje vast hebt, dan ben je zo gelukkig en trots dat er zoiets moois in je buik kan groeien. Morgen even lekker shoppen en dan ben je alweer een dag dichterbij de ontmoeting met jullie kindje. Life; jammer dat het strippen vooralsnog niets doet, het begin is er in ieder geval dat scheelt maar weer voor straks. Hier idd ook de fase van ' jippie verlof' allang voorbij. Dat wachten op iets van een wee of gebroken vliezen maakt dat ook bij mij een dag langggg duurt. De verplichte inleiding komt ineens heel dichtbij en daar zie ik wel tegenop. Ondanks 2x eerder te zijn ingeleid vond ik het maar een rare gewaarwording om door een infuus steeds meer pijn te krijgen. Ik blijf hopen op een spontane start en jullie voor volgende week ook te kunnen vertellen dat onze man er is. Nog even en ik ben hier alleen over😳 Fijne nacht nog even en morgen weer nieuwe kansen voor ons allemaal👍🏻
Hai meiden! Even snel, ik heb verder niks gelezen nog aan pagina's. Ik ben gisterochten ingeleid, heb een zeer traumatische bevalling achter de rug (zal jullie de details besparen hoor) maar ben de aller- állergelukkigste persoon op aarde nu. Ik ben mama geworden van Mees op 15 maart 2016 om 18:12. Mees is een jongetje van Hollandse glorie: 4210 gram! Door die 42 weken natuurlijk. Ik ben dolgelukkig en kom één dezer dagen nog terug om alles bij te lezen hoor! Nu eerst herstellen.
Lieve milou : van harte met mees!!! Geweldig dat hij er na al je inspanning is. Geniet van de kleine man en lekker bijkomen🍼🍼
Gefeliciteerd Milou! Daar is hij dan eindelijk! Hoop voor je dat je je bevalling snel en goed kan verwerken.
Milou. Van harte gefeliciteerd! Geniet maar lekker van je mannetje! Wilsey idd lekker even hoofd leegmaken en leuke dingen doen! En probeer het positief te bekijken je weet dat je die dag je kleinehebt en je lekker kan gaan genieten! Ingietje dat zeker wederom zet het niet door naar regelmaat maar positief bekijken haha Nee joh je blijft niet allleen over. Ik blijf wel gezeldschap houden😀 en spontaan kan altijd nog! Hier een rare nacht 2 keer wakker geworden van een voorwee maar niets zet door helaas. Blijf met de enkele harde buiken toch lichte krampjes houden maar de harde buiken willen niet sneller terugkomen. Als ze sneller zouden volgen zou ik wel een idee kunnen hebben dat het gestart is omdat ze best zeurend zijn. Omdat ze nog wel licht aanvoelen heb ik wel een idee dat het meer ontsluiting zou kunnen geven maar dat is enkel maar mooi meegenomen! Ga vandaag dan ook maar eens veel doen misschien dat het alsnog doorzet! Btw ik kreeg pas gisteravond bruinverlies hoord dat zo laat eruit te komen?
Gelukkig is hij er eindelijk Milou! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Blijf vooral genieten en ik hoop dat je snel herstelt. Ingietje, weet je al een datum wanneer ze willen gaan inleiden? Hopelijk komt je kindje voor die tijd nog uit zichzelf. Nou Life, het is toch aan het rommelen bij je. Als het niet doorzet is het in iedergeval wat voorwerk voor de echte bevalling. En van bruinverlies heb ik niet zoveel verstand.. Ik ga m'n dochter maar eens wakker maken. Fijne dag allemaal!
Milou gefeliciteerd met jullie zoon! Life tot op heden gebeurt er dus weinig. Jammer je hebt na een strippoging toch altijd wat hoop. Hier heeft het gezeur van gister avond weer niet doorgezet. Word er zo gigantisch moe van. Maak me ook wat zorgen om de kleine. Hij is steeds minder aanwezig. Straks na verloskundige maar eens even melden.
Van harte milou met jullie lieve mannetje. Eindelijk is hij er dan. Ik hoop dat je je traumatische bevalling snel een plekje kunt geven en lekker kan genieten van je kraamweek!
Gefeliciteerd Milou! Wat naar dat je een traumatische bevalling had. Ik hoop dat je ondanks alles toch kan genieten, en het achter je kan laten.
Rietje laat je even weten hoe het bij de vk is geweest? Ik heb even jullie info nodig😅 Het strippen heeft uiteindelijk nog voor gerommel gezorgd, heb erg last van me rug en eens in de 20 a 30 min ongeveer (heb ze niet getimed) een harde buik wat echt een weee is, hierbij heb ik rugweeen en last van me onderbuik en onderkant. Als dit morgen nog zo is moet ik dan weer bellen om te vragen of er nogmaals gestript moet worden of moet ik het gewoon laten? Ook blijf ik nog steeds veel bruinverlies houden met veel slijm. Of is de onderkant gewoon beurs?
Milou, gefeliciteerd met jullie zoon! Wat ontzettend rot dat je zo'n nare bevalling gehad hebt, hopelijk gaat je herstel wel goed en maakt het nu eindelijk van die kleine kunnen genieten een hoop goed Life, oei hier geen ervaring nog met strippen dus ik zou het ook niet zo goed weten. Ongetwijfeld zal alles in dat gebied wat beurs / prikkelgevoelig zijn, maar het klinkt wel alsof er langzamerhand wat op gang komt. Ik zou de vk misschien even bellen met de vraag wanneer zij willen dat je weer aan de bel trekt, ook mbt dat bruinverlies. Had jij niet kans op een snelle bevalling? In dat geval zou ik namelijk duidelijke instructies van vk wel fijn vinden haha.