Oh ja; als je als thuisblijfmoeder geen auto hebt ben je ouderwets ... Sommige dingen zijn doodnormaal!
Ik dacht bij het doorlezen van dit topic dat ik heel modern ben. Maar toch...ook ik ben een beetje ouderwets als ik er bij nadenk. - ik doe eigenlijk het complete huishouden. (Mijn vriend stofzuigt altijd in de weekenden en zet de vuilniscontainers aan de straat. Ook ruimt hij de vaatwasser altijd uit.) - ik doe de was en de strijk (maar strijk niet alles!) - ik zorg altijd voor het avondeten. En ben altijd degene die bedenkt wat we gaan eten. - wij zijn heel erg van Rust, Reinheid en Regelmaat. Zo hebben wij vaste tijdstippen voor het eten, Aidens middagslaapje en ligt Aiden elke avond om 19.00 uur op bed. Waar ik absoluut niet aan doe, is aan een voorjaarsschoonmaak. Ik zie mijn moeder bijvoorbeeld nu weer druk doende met het schoonsoppen en uitmesten van alle kasten, inclusief het schoonpoetsen van al het servies, met een ragebol langs het plafond gaan en dat soort dingen meer. Ik word al moe als ik daar naar kijk en heb daar simpelweg geen tijd voor en geen zin in eerlijk gezegd.