Dag dames, Ik had al even gezocht, maar kon nog geen topic vinden voor dames die in november uitgerekend zijn. Ik ben volgens mijn eigen berekening 4 november uitgerekend, maar we moeten even de termijn echo afwachten omdat ik onregelmatige cycli had. Dit gaat ons tweede kindje worden en ik vind het haast nog spannender dan de eerste keer. Mijn eerste zwangerschap is niet helemaal lekker verlopen en de bevalling daar zal ik het maar niet over hebben. Ik hoop nu op een beter verloop van alles en natuurlijk dat ons Puckie lekker warm blijft zitten waar die zit. Graag wil ik hier lekker kletsen met jullie over onze kwaaltjes en gevoelens. Dus Dames meld je maar. Liefs Puck.
Ik ben 2 november uitgeteld! Ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger. vorige dagen had ik echt een "zwaar" gevoel op mijn schouders en borsten, net alsof er gewichten over beiden schouders hingen... Nu zijn mijn borsten wat gevoeliger en heb ik last van pijn bij mijn onderrug aan de linkerkant. En heb de hele dag een misselijk gevoel hoeft niet over te geven. Af en toe voel ik mijn buik ook... Maar tja wat moet je wel en wat niet voelen, het is voor mij de 1e keer dus nog erg spannend allemaal!
Leuk!! gefeliciteerd met jullie zwangerschap Als het goed is ben ik 2 november uitgerekend, ik moet nog wachten op de echo deze hebben wij over 3 weken. Ik ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger. Dit is mijn eerste zwangerschap na de eerste ivf poging
@sas27, Gefeliciteerd meid. Het lijkt me helemaal een super gevoel als je al in de MMM zit. Ik vind het nog wel een beetje eng hoor. Mijn testjes zijn lang niet zo knal als bij mijn eerste. Je ziet ze nu wel heel duidelijk hoor, maar die eerste keer was echt niet te missen zeg maar. Nou we wachten maar af, meer kunnen we toch niet doen.
dank jewel Ja het is heerlijk als je na zo lange tijd van iui en ivf in een keer een test hebt die goed is. dan denk je wel even het kan toch hihi mis heb je nu minder hormoon in je lichaam dat de test lichter is, maar positief is positief toch. ik vind het ook reuze spannend. hopen dat alles goed blijft gaan voor ons allen. wanneer heb jij je eerste echo?