Net zwanger en wat ontzettend spannend allemaal, wat er allemaal niet door mn hoofd ga.. 11 feb laatste menstruatie en 14 maart 1ste positieve test. Ik voel totaal geen symptomen, voel me heel onrustig en moet wel regelmatig naar de wc (poepen) en buikpijn alsof ik ongesteld moet worden maar verder nergenst last van hebben. Morgen dokter en 14 april 1ste afspraak bij de verloskundige. Hoe voelde jullie zich?
He Suzanne! Wij lopen bijna gelijk had 12/2 laatste menstruatie en 14/3 ook positief getest! Behalve een aantal keer kokhalzen per dag heb ik ook geen symptomen. Heb 14/4 ook de eerste echo. Spannend!
Ik ben inmiddels alweer 24 weken zwanger en heb nergens last van... Nu dagelijks een hoop geschop in mn buik dus echt hartstikke zwanger haha. Niet misselijk, geen pijnen en weinig buik. Iedere zwangerschap is anders
Hoi, We lopen ook bijna gelijk. 14-2 laatste menstruatie en 15-3 positief getest. Maar ook hier geen symptomen alleen een beetje moe misschien. 23-3 eerste echo in het zkh ivm mmm.
Spannend he! Heb er zoveel zin in 😊hoop zo dat mn kindje blijft plakken heb steeds zo'n menstruatieachtig gevoel.. Ook gefeliciteerd voor jou natuurlijk, dan zijn we zo uitgerekend op 18 november ongeveer?
Dat plassen kan ik me ook wel in vinden, maar zolang het dat maar is gelukkig maar 😊👍 hopen dat t zo de hele zwangerschap blijft dat zou mooi zijn hihi Gefeliciteerd ook!
ik ben bijna 9 weken zwanger en ook ik heb geen symptomen alleen wat gespannen borsten en afscheiding. zolang je geen krampen met bloed hebt, geen zorgen maken, iedere zwangerschap is anders!
Halloo, Vandaag mijn bloed laten testen en heb een hcg waarde van 129 wat wilt dag nu zeggen, mijn dokter zegt dat het nog erg pril is en er geen weken aan gegeven worden Dit maakt mij wel onzeker, geen idee wanneer nu het eitje zich heeft ingenesteld? 11feb ongesteld... heeft iemand ook zoiets? Of ervaring mee
als je 11 feb je laatste ongesteldheid gehad hebt ben je nu zo'n 4 a 5 weken zwanger,je moet rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. dat is idd erg pril, heb je al wel een afspraak gemaakt bij de vk?
Ik heb op 15 april een afspraak bij de vk, maar die waardes zijn toch wel erg laag. Mijn cyclus is wel onregelmatig hoor zou normaal gezien tussen 11/14 maart ongesteld moeten worden Maarjah is nu niet het geval hihi Maar waardes moeten toch wel hoger zijn?