wie is er nog meer uitgerekend met kerst?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door madelief78, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    toetje wat een goed nieuws en nu lekker genieten.

2. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Geweldig nieuws toetje :D

3. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Toetje, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! Kan je het nu een beetje los laten?

Ik ben nog niet helemaal helder, dus weet niet meer wie wat zie.

Iemand had het over steken in je buik: dat zullen idd je banden zijn, die voel vooral bij onverwachte bewegingen en dat zijn echt steken.

Iemand had het over een geen buikje en overgewicht: ik heb zelf maat 44/46, BMI iets van 28 en ik had echt overduidelijk een enorme buik. Mensen vroegen steeds of er geen tweeling inzat. :D

Edit: mijn man steekt zijn buik uit naar mij, hij is eigenlijk heel slank hoor! :p

4. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Van hoeveel weken is die foto, Fenneke?

5. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    ik ben uitgerekend op 2 december 2010 en mijn dochter is van 4december 2004 vond ik ook wel erg grappig
    dus zoieso een super drukke maand hahahahaha!!!

6. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    @toetje geniet ervan!!! Super:D

@Fenneke wat een mooie buikfoto! Inspiratie voor over een paar weken :D

@all Ben net gebeld door de Obestias kliniek gebeld en ik moet met spoed mijn bandje leeg laten halen. Ik heb een paar weken terug al gebeld, maar toen zeiden ze dat ik moest wachten totdat ik 12 weken was. Nu ben ik dus wat verder en heb ik sinds gister echt moeite met eten. Komt gewoon terug uit mijn maag bah bah bah.
    Pff kijken jullie ook zo uit naar de volgende echo? Ik voel niks en ik merk niks dus behalve de standaard klachten: moe, misselijk etc. Ben heel benieuwd. Volgende week met 14weken en 3 dagen de eerst "pret"echo hihi Kon niet wachten en er is dus duidelijk geen medische reden. Heb 2 weken terug een pakket gekocht voor 2 pret echo's :D

Zo ik ga me maar snel omkleden en straks naar hilversum...

Liefs,

Sam

7. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Sam: bandje = maagband?

Ik heb volgende week donderdag echo nummer twee, als ik 13 wk ben, en als die er goed uitziet mag de hele wereld het weten ^^ Echt zin in, en ook wel een beetje spannend weer.
    Weet bij jullie iedereen het al?

en: woehoe ik ben vandaag ook 12 weken :D hopen dat het zombiegevoel nu een beetje begint af te nemen

8. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Oja, wel handig om erbij te vertellen: 38+2. 8 dagen laten braken mijn vliezen en de dag erna ben ik bevallen.

9. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Hier uitgeteld op 30 december.... dus afwachten of we een 2010 baby of een 2011 baby krijgen hihi

10. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Ik ben ook eerste kerstdag uitgerekend.

Een kindje krijgen is sowieso bijzonder, maar zo'n bijzondere datum toch ook wel hé ;)

11. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    @Pickle ja klopt. 3 jaar geleden laten plaatsen ivm onze grote kinderwens :D

Even een vraagje. Mag je Rennie gebruiken? In de bijsluiter kan ik niks raars vinden. Na het leeghalen van mijn maagbandje heb ik het zo zuur dat het in golven omhoog komt. Dus ook letterlijk in mijn mond. Ik denk dat het bandje dat eerst dus tegenhield...

Liefs,

Sam

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja hoor, rennies mag je gewoon gebruiken. Heb ik de vorige zwangerschap doosjes van leeggegeten. Toen overgestapt op gaviscon vloeibaar. Dit hielp beter.

Vandaag onverwacht een echo gehad. Ik had een paar dagen geleden wat bloedverlies gehad, vk gebeld (sta nu eigenlijk onder controle bij de gynae) en mocht gewoon komen! Ukkies waren heerlijk aan t 'dansen' hahaha.

13. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Wat fijn dat jij ook gelijk terecht kon voor een echo! Die bloedingen maken het zo spannend! Gelukkig was mijn laatste bloeding op moederdag :D Mooi is dat moment he als je eenmaal ziet dat alles in orde is!

Liefs,

Sam

14. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Kom net bij de vk vandaag, was eerste keer (eerst bij gyn wegens IUI). Erg leuk! Heb het hartje gehoord en over 11 dagen echo om te controleren of het hematoom in mijn bm weg is, joepie! Ben wel dagje later gezet, dus we gaan nu voor 28 december!

15. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Wat een rust hier :D Even een ego berichtje! Ik voel mij goehoed!! Vandaag voor het eerst het hartje gehoord en ik ben lang niet meer zo misselijk. Wel nog moe hoor. Mijn bloeddruk is van 103/60 naar 130/75. Bovendruk vond ik wel wat hoog voor mij. Verder ben ik ondanks het stoppen met roken niks aangekomen. Ik dacht dat ik 4/5 kilo erbij had, maar dat is nog steeds maar 2 kilo :D

Hoe is het met jullie????

Liefs,

Sam

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier ook nog vrijwel niks aangekomen (0,3) maar in mijn gezicht zie je het al zegt men en mn buik is 4 maanden zwanger haha..

Gisteren onverwachts naar het ziekenhuis.. had een scheut bloedverlies s middags toen ik net in slaap dreigde te vallen. Ik voelde ineens wat lopen en dacht.. dit is niet goed.. kijken... alles bloed! pff dus gisteren echo gehad en de ukkies deden t nog gelukkig! Nu moet ik 24 uur bed/bankrust houden. Morgen hebben we de combinatietest/echo.

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oja en ik ben ook niet meer misselijk!! JIPPIE durf t nu wel te zeggen na een dag of 5 geen misselijkheid meer te hebben mee gemaakt. Nog wel steeds honger honger honger, maar dan eet ik ook gewoon gezond.

18. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Wat goed he dat die misselijkheid minder wordt :D
    Hier gister ook bloedverlies, maar minder dan de 2 bloedingen in Mei. Je maakt je toch erge zorgen ondanks dat je weet dat de kans groot is dat er een adertje gesprongen is. Je hebt het tenslotte wel over je kind(eren). Combinatie test heb ik afgebeld, omdat ik erachter kwam dat ik het alleen maar voor de echo deed. Nu heb ik donderdag een afspraak bij Babyview:D

Liefs,

Sam

19. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Ik vertelde gister nog aan iemand misselijk? nee hoor is allemaal weer over! nou.... wist ff niet meer hoe ik het had vanmorgen BAH!!!
    Ik heb het nog wel voornamenlijk met de geur van het avond eten! (aard. vlees groente etc.)
    Krijg niks meer weg.
    Ik had me gister gewogen en ben zelfs 0.5 afgevallen
    Moet zeggen dat ik dat niet zo erg vind want ben bij mijn dochter 24.8 kilo aangekomen..... hoop toch echt niet dat dat nu weer gaat gebeuren!!!

20. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Dag moeders-met-kerst-in-spe,

Kom weer eventjes mijn lichtje opsteken hier.

@ Patrouschka en Sam; wat vervelend dat jullie bloedverlies hadden. Het hoeft niet per definitie iets ergs te betekenen volgens mij. Maar je schrikt natuurlijk toch even. Hopelijk komt het niet meer terug.

Hier afgelopen vrijdag de combinatietest-echo gehad. Beebje was springlevend, mooi twee armpjes en twee beentjes, placenta lag achter. Er was al een mooi neusbotje te zien (meestal niet met kindjes met Down, aldus de echoscopiste) en de nekplooi was maar 1.1 Oftewel, het ziet er heel gunstig uit allemaal.
    Hier neemt de ergste misselijkheid wel af, maar geef nog wel over 's ochtends en ben nog erg moe, dat is minder.

Heel veel succes allemaal en vast nog wel tot later.

Deel Deze Pagina