wie is er nog meer uitgerekend met kerst?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door madelief78, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Patrouschka kan me voorstellen dat je schrok maar gelukkig is alles goed met de baby´s

Ik had het ook toen ik net 12 weken zwanger was van mijn dochter het liep er gewoon uit gelukkig met haar toen ook alles goed.

Hier erg veel last van de moeheid kan totaal niet op gang komen en s´avond vaak al om 8 uur in bed.

Morgen de nekplooimeting zie er een beetje tegen op. En kijk er tegelijk naar uit om de kleine weer te zien.

2. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Hoi meiden!

Bloedverlies lijkt me zo eng, kan me goed voorstellen dat je dan echt schrikt. Maar gelukkig was alles goed!

Fijn dat de misselijkheid bij de meeste af neemt. Bij mij is het al gestopt sinds week 9. Achteraf wel fijn, maar toen maakte ik me alleen maar zorgen, ik had nog geen echo gehad.

De moeheid is hier ook nog aanwezig, dat duurt meestal wel langer dan misselijkheid. Bij mijn zoontje ging het niet helemaal weg, werd wel minder hoor.

Hoe is het met jullie bolle buikjes? Ik las al over een 4 maanden buik, nou, hier ook hoor, minstens 4 maanden! :D Hartstikke leuk natuurlijk, ik moet al weken positiebroeken aan. En heb ook al veel positieshirts aan, ik heb namelijk niet veel anders omdat ik vorig jaar ook de hele lente en zomer zwanger was.

Succes voor degenen die nog een combinatietest krijgen!

3. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Bloedverlies is idd schrikken. Bij mijn dochter nooit gehad en nu had ik het in het begin (week 6 ofzo) Ik schrok me kapot en dacht echt dat het over was. Gelukkig duurde het maar 1 dag, maar vond het erg eng. Al hoeft het heel vaak niks te betekenen, het maakt je wel onzeker.

Hier ook al een behoorlijke buik, kan mijn gewone broeken echt niet meer aan, heb nu veel jurkjes en een paar broeken. Shirtjes kan ik niet echt vinden, zoek wat langere leuke shirts, maar de positie shirtjes vind ik vaak wat tuttig. Heb wel een hele leuke gevonden van een nieuw merk Love2wait. Verder moet er voor de zomer nog wel wat komen.

4. fenneke80

Bij de H&M hebben ze wel een paar leuke dingen, en bij Prenatal (al moet je daar wel een beetje zoeken). Verder heb ik ook wel ruimvallende gewone shirts, tunieken bijvoorbeeld vallen meestal wel lekker wijd.

5. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    De H&M en Prénatal zijn hier niet echt in de buurt (alleen een H&M zónder positiekleding) en op internet is nu bijna alles uitverkocht. Maar ik zoek gewoon even verder haha. Bedankt voor de tip!

6. Fayy

Fayy Niet meer actief

ik heb een onregelmatige cyclus maar volgens de verloskundige en dokter zit ik in week 12 of 13..weet ff niet meer en ben ik 25 dec uitgerekend. maar dat kan niet want me cyclus is zoo onregelmatig :) zal raar wezen als ik echt al zover was :p
    maar ik zal het 29 juni weten :)

mn cb indicator gaf op 20 mei 4-5 weken aan en 25 mei 5 weken of meer. dus maar die telle voor 92% ! en de zwanger/niet zwanger tekst is 99% geldig.

gefeliciteerd alle zwangeren hier!! :D

7. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Meiden met bloedverlies: schrikken hoor. Gelukkig is alles goed.

Ik meldde hier laatst ook dat de misselijkheid bijna voorbij was, maar dat was dus de goden verzoeken want de volgende ochtend hing ik weer boven de wc hoor :D

Volgens mij had ik het een tijdje terug over die 4 maandenbuik haha, maar daar is nu niks van te zien. Mijn darmen zijn een stuk minder opgezet en aanwezig, en vooral 's ochtends is mijn buik nog/weer netjes plat. Ik heb vorige week met 12 weken een eerste buikfoto gemaakt, en daarop is nog helemaal niks te zien. Ik wil dat om de vier weken gaan doen, dus met 16 weken weer 1, ben benieuwd naar het verschil!

8. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Vertel het nu ook op m'n werk en krijg al de reactie dat er nog niet van te zien is ;) Maar vanaf nu: buikje KOM MAAR OP!

9. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hai,

Vandaag de nekplooimeting gehad en alles was goed nu alleen de uitslag van het bloed nog.

Ukje was zo mooi aan het smakken en doen volgens haar was de kleine aan het drinken.

En heeft hele lange benen haha viel haar ook op.

Hahaha ben helemaal verliefd.

Blaasje alles was prima en ben 1 dag vooruit gezet naar 17 december.

Ben zo blij dat alles goed was en heb er zeker 30 minuten gelegen zo mooi er was ook een stagiere die even wou oefenen nou haha geen probleem natuurlijk.

10. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Super, wat een mooie echo mamavan5!

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier ook alles goed met de ukkies, pracht echo gehad. 1 lag relaxed met 1 armpje onder het hoofdje te bounchen haha. En 1 lag t handje in het mondje te doen zo lieff.. Nekplooi was 1,8.. matig dus, maar kan slechter. Nu de bloedwaardes afwachten.

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wat een rust hier?

13. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    hihi dat viel mij ook al op :D Wij zijn hier bezig met een verbouwing (alweer...) dus overdag best druk. Daarnaast hebben wij dinsdag gehoord dat onze "pleeg"kindjes naar een echt pleeggezin moeten van jeugdzorg. Dus we hebben een hele rare week. We zorgen al 2 jaar voor deze meiden en ze zijn echt familie geworden. Pff normaal is het al zwaar om zoiets te horen, maar nu met de hormonen. Ik was eergister en gister helemaal gesloopt. Nu genieten we dus van iedere dag dat ze nog hier wonen...

O wel wat leuks! Ik heb ons ukkie voelen schoppen. Nu trouwens ook :D Wel heel dubbel hoor. Ons eerste kindje komt en onze aangenomen kindjes moeten weg. Bah stomme voogd! Het besef dat het echt beter is voor de kinderen zit er hier nog niet echt in.

Hoe is het met de dames? O en Patroeschka hoe is het met jouw kindjes? Gaat alles goed?

Liefs,

Sam

14. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Heftig Sam. Blijven jullie de pleegkindjes nog wel regelmatig zien?

Ik ben vanmiddag weer bij de VK geweest voor een echo, en wat was dat genieten <3 kindje was lekker aan het bewegen en zette zich een paar keer goed af, heel grappig om te zien :D

tadaaaa:

15. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    mooie foto, pickle!
    Ik heb volgende week weer echo, hopelijk ook zoiets moois te zien!

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mooie foto! Ja het is idd dan al zo gedetailleerd! Genieten gewoon.

17. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    wow wat een mooie echo! wat een verschil met de foto die ik heb van 8 weken.. wat gaat het toch ongelooflijk hard!

Ik moet dinsdag voor de combinatietest, zit dus ook even een echo bij voor nekplooimeting, ben benieuwd, ik hoorde trouwens wel dat ik daar geen foto of dvd van mee kan krijgen.. :(

@Sam, wat een heftig verhaal joh, ik heb er geen verstand van maar dat heen en weer geschuif met die meisjes kan toch ook niet goed zijn? Sterkte, staat het op korte termijn te gebeuren?

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh ik kreeg het gewoon mee, een hele hoop!!! Maar geen dvd en je mag ook niet filmen omdat het medisch is. Wat je wel kan vragen als dat voorbij is of je het laatste kwartier dat wel mag.
    Maar ik heb gewoon de foto's meegekregen. Niet van de nekplooi overigens maar wel andere dingen.

19. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    oh dank je voor die info Goofychick, dan ga ik daar zeker naar vragen en ga ik me er nog meer op verheugen!

20. fenneke80

Wat hebben jullie allemaal veel echo's! Wel leuk hoor, maar hebben jullie allemaal een medische indicatie dan? Ok, hematoom en tweeling heb ik meegekregen, en de nekplooimetingen. Hmm, misschien waren ze dat wel allemaal... Ben niet zo helder op het moment, sorry. Nogal verkouden, dus tijdelijk even extra moe.

Ik loop zelf bij de gyn op eigen initiatief, wegens mijn helse bevalling de vorige keer. Er ging zoveel mis dat ik nu absoluut bij de gyn wil bevallen en extra controle tijdens de bevalling wil. En dan kan je maar beter het hele traject daar lopen, dan ken ik ze tenminste een beetje. Ik krijg verder geloof ik geen extra echo's, misschien op het eind om te kijken of het beebje het nog goed doet.

M'n broodje is weer op dus ik ga weer verder werken.

Prettig weekend alvast en veel plezier met de wedstrijd morgen!

Deel Deze Pagina