Ik ben op 26 dec uitgerekend. Voor mij mag het best iets later zijn. Dan zijn er nog gynaecologen in het ziekenhuis hihi.
Hier alles goed hoor, blijft allemaal nog steeds onwerkelijk... Beginnen jullie het al te voelen? Te zien? Ben benieuwd!
hier gaat het buikje ook hard, als ik sta is het een prachtig beginnend buikje, als ik lig is het zo goed als weg.. maar gister bij de tandarts (ik lag in de stoel) zegt de assistente: hoeveel weken bent u zwanger mevrouw? zoooo... het is dus echt al te zien!! Ik voel helaas nog niets, en ik hoor met de angelsound ook nog niets! Fijn dat bij iedereen de combinatietest goed was.. en wat spannend dat er volgende week een paar het geslacht weten! ben heel benieuwd!
Hoi, Hier ook alles goed verder. Na de uitslag van mijn cominatietest was ik wel even in paniek 1 op 158 daarna nog een echo gehad en was de kleine niet goed genoeg gegroeid maar niet zo erg dat ik me zorgen moet maken. Ben gelukkig van de misselijkheid af alleen nog erg erg moe maar kan gelukkig weer normaal eten en dat doe ik zeker haha. Morgen heb ik een pretecho en de vader van de kleine gaat mee en zal het voor het eerst zien ben erg benieuwd hoe het zal gaan. Heb hun wel even gebeld en verteld van mijn uitslag van de combinatietest etc en dat vond ze wel fijn om van te voren te weten. Zal morgen wel een foto showen. Mijn buik wordt echt enorm mensen denken dat ik al veel verder ben haha maar vind het heerlijk om al zo een buik te hebben de kleine voel ik al dagelijks en dat is geweldig. Buikfoto is van 2 dagen geleden ....
Leuk, binnenkort al een paar die het geslacht zullen weten. Dan wordt het toch weer een stukje echter Succes morgen Mamavan5 met de vader van de baby, en geniet van de echo Hier gaat alles zijn gangetje. De kwaaltjes zijn wel voorbij, en aan mijn buik zie of voel ik nog niks (zie dec.buikentopic), dus ik merk amper dat ik zwanger ben. Volgende week weer naar de VK, hopelijk het hartje luisteren en dan de 20 weken echo plannen!
Hoe gaat het hier met alle buikjes? Hier nog steeds niet veel te zien. Update van 'buik' in album, 2 fotootjes van vanochtend.
hallo dames,,! hoe is het hier.. hier begin je het nu ookwel te zien ik was gisteren in de zeeman, ik moest wel lachen mijn vriend en ik en een meisje die we niet kennen liepen met een broodje binnen .. en ik liep lekker aan mijn kaasstengel te kanen.. komt ze naar iedereen toe, je mag binnen niet eten, maar u heeft toestemmig ... !! ge-wel-dig .. gemeen lache bij mij
Hoi, Heb een super echo gehad de vader was er helemaal weg van en vroeg erg veel maar het wordt geen jongen maar een meisje en dat is 100% zeker haha. Ze lacht.
@mamavan5 Wat een mooie echo foto's! Super en een meisje gefeliciteerd!!! ... zucht... ik wil het ook weten Ik mag de 19de voor mijn 20 weken echo. Hopelijk kunnen we het dan ook zien Liefs, Sam
Wat is het hier stil? Vandaag is het eindelijk zover... Om 11.15 de 20 weken echo! Hoe is het met iedereen? Liefs, Sam
Ik ben 4 januari uitgerekend, maar kan natuurlijk ook iets eerder of later worden. Wordt het een 2010 of een 2011 kindje? Leuk alle verhalen over de 20 weken echo. Wij mogen 12 augustus, alleen wil ik niet weten wat het wordt en mijn vriend wel... dus dat wordt nog ingewikkeld...
En Sam, hoe was de echo? Wij hebben morgen een pretecho voor de geslachtsbepaling, spannend! Ik kom het snel vertellen hier! Volgende week woensdag hebben we de 20-weken echo. Hebben jullie ook al zo'n enorme buik? Tis wel m'n 2e, dat scheelt. Oja, bijna vergeten: ik voel hem/haar bewegen! Een paar dagen geleden voor het eerst, zo leuk! Nu snel naar buiten, veel te mooi weer om binnen te blijven.
De reden dat ik ons kindje niet goed voel is omdat de placenta ervoor ligt dus dat was een opluchting Verder is alles goed en krijgen we een meisje!!! Ik zal de foto's vanavond even inscannen
Leuk Sam, een meid, gefeliciteerd en top dat alles in orde was. Wij hebben de 20 wk echo pas met 21 weken ivm vakantie, dus het duurt nog wel even. De buik begint hier nu een klein beetje te komen en ik heb net mn eerste positiebroek aangeschaft