Hi ladies, Het is weer gezellig hier! Mooie spulletjes toetje! De moeheid valt hier gelukkig wel mee. En idd, beter een lage dan een hoge bloeddruk. Het is alleen een beetje irritant, maar niet ongezond. @pickle: dus jij bent nog aan het studeren, wat doe je als ik vragen mag? Succes met de laatste loodjes! @ravi: hopelijk gaat het beter met je bekken en kan je gewoon tot het einde doorgaan met alles. Namen... we hadden eerst een naam die we toch iets te apart vonden, maar hij komt nu ineens weer bovendrijven. Nadat mijn man hem tegen zijn ouders heeft verteld (zo van "die wordt het niet") en zij heel enthousiast reageerden... De babykamer: das een ingewikkeld verhaal, ik porbeer het kort te houden: We willen verhuizen (staat al lang te koop, grrr), maar nu zitten we nog wel even hier. We hebben boven 2 slaapkamers en beneden 2 slaapkamers. Ruimte zat, maar niet handig ingedeeld. De nieuwe boef gaat waarsch de eerste maanden bij ons op de kamer in een wiegje, net als oude(re) boef. De oudste blijft dan voorlopig op zijn kamer in zijn eigen ledikant. Daarna zijn we of verhuisd en krijgen ze allebei een eigen kamer, of oudste boef gaat naar boven en jongste boef in zijn kamer naast de onze. Over oudste boef gesproken: hij wordt volgende week dinsdag 1! We gaan op de dag zelf naar de dierentuin denk ik (vinden we zelf ook heel leuk ) en we vieren het voor familie en vrienden de zondag erna. Ik heb er zin in!
Tess: nog gefeliciteerd met je verjaardag Mooie beer en heerlijk kamertje zeg! Hier nog twee daagjes vrij, willen nog kamertje en wagen kopen in die tijd. Denk qua wagen dat het de Mutsy Slider wordt. Iemand ervaring mee?
Ik ben 22 december uitgerekend (gecorrigeerd na de termijnecho, sta nu nog op de 26ste op dit lijstje) en krijg een jongetje! We zijn al best ver met de inkopen...
Kom me hier ook maar effe melden. Ben ook rond kerst uitgerekend. Officieel op 22 december maar volgens de 12 weken echo op 20 december. Dat scheelt dus niet zo veel. En volgens de 20 weken echo krijgen we een jongetje.
13 dec nachtbloempje, Sam86 meisje 14 dec Jalou 16 dec mammie in spe jongen, rissie116 18 dec Mamavan5, Caarie, Jana, Tessa8 geheim 17 dec Lovepeet meisje 18 dec Einad ? 19 dec fenneke80 jongen, westerlo 20 dec Tonneke, Damiana jongen 21 dec Neera 22 dec brabantse1982, mariska1982, Patroeschka verrassing, Ravi onbekend, synchrofan jongen 23 dec supernurse, Pickle jongen, Jolan78 jongen 24 dec marijelansink 25 dec ReneeJ, mamavan3, ylona25,noppie 26 dec Toetje77, HRM, Soekie, Sabrina3, huitje meisje, guusje27 27 dec dobslots, sampie1986 28 dec Beeps jongen, MilkHd onbekend, jolan78, MelMel 29 dec Lillith 30 dec MenM 31 dec lonnekej Laatste werkdag: 26 okt Mammie in spé (ovb) 4 nov Einad 5 nov synchrofan 11 nov Ravi 11 nov Beeps en ik heb mijn baan gelijk opgezegd, heerlijk !! 12 nov jolan78 14 nov huitje 18 nov MenM 19 nov fenneke80 20 nov Damiana 30 nov MilkHd In ziektewet: 24 juni Patroeschka (oa bekkeninstabiliteit) en geen contractverlenging 28 juli Mammie in spé voor halve dagen ivm extreme vermoeidheid Misschien handig als iedereen het zelf even aanvult door het even te quoten.
@fenneke: het wat houd ik liever voor me ivm anonimiteit studeer officieel nog wel, maar ben al een tijdje bijna klaar, ik blijf het laatste stukje (scriptie) maar voor me uitschuiven... Goh, dit topic wordt nog eens heel druk Wat zijn er een hoop uitgerekend rond de feestdagen. En veel jongetjes!
Hallo allemaal Heb net ook het lijstje maar even aangevuld. Erg leuk om deze topic up to date te houden. Hoe voelen jullie je? Ik moet eerlijk zeggen dat ik mn zwangerschap vind tegenvallen. Ik ben nu nog maar voor halve dagen aan het werk ivm vermoeidheid, ik kan echt niet meer... Ik zou zo graag weer leuke dingen willen doen, maar kan alleen maar slapen...pffffff Soms ben ik het echt zat! a.s. Maandag hebben we een pretecho dat is weer iets leuks om naar uit te kijken, maar daarna heb ik alleen nog de bevalling om naar uit te kijken, klinkt gek maar ik kan niet wachten tot het zover is. Wie herkent dit??? liefs MIS
Ik kan inderdaad ook niet wachten tot het zover is, het wordt met de dag wat 'echter' ! laat maar komen die kleine! we zijn er klaar voor! Ik ga inderdaad stoppen met werken, maar niet voor altijd hoor, ik heb Nyenrode gedaan en dat zou toch verschrikkelijk zonde zijn om dan alleen te gaan moederen.. ik ga denk ik als de kleine een half jaar is (of als ik het pas zat ben dat gebrabbel en poepluiers) solliciteren om 4 dgn te gaan werken. Babykamer: Af! meubels moeten alleen nog geleverd worden na onze vakantie, maar nieuwe vloer, nieuwe kleuren op de muren, nieuwe lamp hangt al.. Namen: we krijgen een jongentje en twijfelen tussen de volgende namen, mn man is half spaans, dus we willen een spaanse naam, welke vinden jullie het leukst?? Xavi of Rafael oeh, ben benieuwd!!
Hoe spreek je Xavi uit, echt als Ksavi of meer Zavi? Moeilijk, ik vind Xavi leuker denk ik, maar minder geschikt voor een volwassen man. Maar dat is misschien een kwestie van wennen, dus ik zeg Xavi!
Halve dagen werken vind ik al knap haha. Ik slaap s middags (of s morgens) wel eens 3 uur. Ben ook vermoeid, maar dat heb ik altijd al gehad. Alleen is het nu meer.. Wat gaat de tijd snel joh, morgen al weer 23 weken!
13 dec nachtbloempje, Sam86 meisje 14 dec Jalou 16 dec mammie in spe jongen, rissie116 18 dec Mamavan5, Caarie, Jana, Tessa8 geheim 17 dec Lovepeet meisje 18 dec Einad ? 19 dec fenneke80 jongen, westerlo 20 dec Tonneke, Damiana jongen, Gul83 een jongen 21 dec Neera 22 dec brabantse1982, mariska1982, Patroeschka verrassing, Ravi onbekend, synchrofan jongen 23 dec supernurse, Pickle jongen, Jolan78 jongen 24 dec marijelansink 25 dec ReneeJ, mamavan3, ylona25,noppie 26 dec Toetje77, HRM, Soekie, Sabrina3, huitje meisje, guusje27 27 dec dobslots, sampie1986 28 dec Beeps jongen, MilkHd onbekend, jolan78, MelMel 29 dec Lillith 30 dec MenM 31 dec lonnekej Laatste werkdag: 26 okt Mammie in spé (ovb) 4 nov Einad 5 nov synchrofan 11 nov Ravi 11 nov Beeps en ik heb mijn baan gelijk opgezegd, heerlijk !! 12 nov jolan78 14 nov huitje 18 nov MenM 19 nov fenneke80 20 nov Damiana 30 nov MilkHd In ziektewet: 24 juni Patroeschka (oa bekkeninstabiliteit) en geen contractverlenging 28 juli Mammie in spé voor halve dagen ivm extreme vermoeidheid
hmmm ik kon het niet quoten. Heb het dan maar gekopieerd en geplakt. Maar nu zijn alle kleurtjes er uit Ga het zo even nog eens proberen
als mensen het qouten moeten ze de qoute in de 1e zin en de laatste zin eruit halen anders kan de volgenden hem niet qoute
13 dec nachtbloempje, Sam86 meisje 14 dec Jalou 16 dec mammie in spe jongen, rissie116 17 dec Lovepeet meisje 18 dec Mamavan5, Caarie, Jana, Tessa8 geheim, Einad ? 19 dec fenneke80 jongen, westerlo 20 dec Tonneke, Damiana jongen, Gul83 jongen 21 dec Neera 22 dec brabantse1982, mariska1982, Patroeschka verrassing, Ravi onbekend, synchrofan jongen, HRM jongen 23 dec supernurse, Pickle jongen, Jolan78 jongen 24 dec marijelansink 25 dec ReneeJ, mamavan3, ylona25,noppie 26 dec Toetje77, HRM, Soekie, Sabrina3, huitje meisje, guusje27 27 dec dobslots, sampie1986 28 dec Beeps jongen, MilkHd onbekend, jolan78, MelMel 29 dec Lillith 30 dec MenM jongen 31 dec lonnekej Laatste werkdag: 26 okt Mammie in spé (ovb) 4 nov Einad 5 nov synchrofan 11 nov Ravi 11 nov Beeps en ik heb mijn baan gelijk opgezegd, heerlijk !! 12 nov jolan78 14 nov huitje 18 nov MenM 19 nov fenneke80 20 nov Damiana 30 nov MilkHd In ziektewet: 24 juni Patroeschka (oa bekkeninstabiliteit) en geen contractverlenging 28 juli Mammie in spé voor halve dagen ivm extreme vermoeidheid Misschien handig als iedereen het zelf even aanvult door het even te quoten.
MenM bedankt dat je het nog even in orde hebt gemaakt. Ik dacht kijk even of ik het nu wel kan quoten maar hoeft al niet meer zie ik.
12 dec Lies29 meisje 13 dec nachtbloempje, Sam86 meisje 14 dec Jalou 16 dec mammie in spe jongen, rissie116 17 dec Lovepeet meisje 18 dec Mamavan5, Caarie, Jana, Tessa8 geheim, Einad ? 19 dec fenneke80 jongen, westerlo 20 dec Tonneke, Damiana jongen, Gul83 jongen 21 dec Neera 22 dec brabantse1982, mariska1982, Patroeschka verrassing, Ravi onbekend, synchrofan jongen, HRM jongen 23 dec supernurse, Pickle jongen, Jolan78 jongen 24 dec marijelansink 25 dec ReneeJ, mamavan3, ylona25,noppie 26 dec Toetje77, HRM, Soekie, Sabrina3, huitje meisje, guusje27 27 dec dobslots, sampie1986 28 dec Beeps jongen, MilkHd onbekend, jolan78, MelMel 29 dec Lillith 30 dec MenM jongen 31 dec lonnekej Laatste werkdag: 21 okt Lies 29 26 okt Mammie in spé (ovb) 4 nov Einad 5 nov synchrofan 11 nov Ravi 11 nov Beeps en ik heb mijn baan gelijk opgezegd, heerlijk !! 12 nov jolan78 14 nov huitje 18 nov MenM 19 nov fenneke80 20 nov Damiana 30 nov MilkHd In ziektewet: 24 juni Patroeschka (oa bekkeninstabiliteit) en geen contractverlenging 28 juli Mammie in spé voor halve dagen ivm extreme vermoeidheid Misschien handig als iedereen het zelf even aanvult door het even te quoten.