wie is er nog meer uitgerekend met kerst?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door madelief78, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Heb mijn naam er ook even bovenaan bijgezet. het is wel geen kerst, maar dat kan het nog net worden als ik er 2 weken overheen ga, wat ik natuurlijk niet hoop.

Iedereen geniet ze!!!!

2. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    ik wil ook mijn gegevens quoten alleen als ik dit doe en het op wilt slaan staat er; voer ten minste 3 tekens in?!?
    snap het nie.....

3. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    12 dec Lies29 meisje
    13 dec nachtbloempje, Sam86 meisje
    14 dec Jalou
    16 dec mammie in spe jongen, rissie116
    17 dec Lovepeet meisje
    18 dec Mamavan5, Caarie, Jana, Tessa8 geheim, Einad ?
    19 dec fenneke80 jongen, westerlo
    20 dec Tonneke, Damiana jongen, Gul83 jongen
    21 dec Neera
    22 dec brabantse1982, mariska1982, Patroeschka verrassing, Ravi onbekend, synchrofan jongen, HRM jongen
    23 dec supernurse, Pickle jongen, Jolan78 jongen
    24 dec marijelansink
    25 dec ReneeJ, mamavan3, ylona25,noppie
    26 dec Toetje77, HRM, Soekie, Sabrina3, huitje meisje, guusje27
    27 dec dobslots, sampie1986
    28 dec Beeps jongen, MilkHd onbekend MelMel
    29 dec Lillith
    30 dec MenM jongen
    31 dec lonnekej

Laatste werkdag:
    21 okt Lies 29
    26 okt Mammie in spé (ovb)
    4 nov Einad
    5 nov synchrofan
    11 nov Ravi
    11 nov Beeps en ik heb mijn baan gelijk opgezegd, heerlijk !!
    12 nov jolan78
    14 nov huitje
    18 nov MenM
    19 nov fenneke80
    20 nov Damiana
    30 nov MilkHd

In ziektewet:
    24 juni Patroeschka (oa bekkeninstabiliteit) en geen contractverlenging
    28 juli Mammie in spé voor halve dagen ivm extreme vermoeidheid

Misschien handig als iedereen het zelf even aanvult door het even te quoten.

4. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    ik stond 2 keer in de lijst dus maar 1 keer verwijderd.
    guusje je moet de lijst quoten en dan de tekens die zorgen voor de quote even verwijderen dan heb je de lijst in jou tekstvlak staan.

hoe gaat het met jullie?

hier gaat alles erg goed. ik heb nog 1 week vakantie en maandag gaan we weer beginnen. zal wel erg wennen zijn na 6 weken vakantie.. wat een luxe.
    nog 9 weken werken en dan verlof. 7 weken voor de herfstvakantie en 2 erna. dat klinkt nu voor mij nog heel kort maar ben erg benieuwd hoe ik hebt ga vinden om een kleutergroep te draaien, wat fysiek erg zwaar is en thuis nog een kleintje rond te hebben lopen als ik zelf nog maar slecht uit de weg kan. ik heb er wel bewust voor gekozen deze keer met 6 weken van te voren te stoppen met werken. de vorige keer had ik geen eigen klas en geen kindje thuis en toen heb ik me met 5 weken voor de uitgerekende datum ziek moeten melden omdat ik echt niet meer kon. nu voel ik me erg goed en denk dat ik het makkelijk ga halen maar dat kan over een paar weken helemaal anders zijn...

5. hoi jolan,

fijn dat het goed gaat met je!
    kijk je ook al erg uit naar je verlof?

met mij gaat het ook goed, ben echt aan het genieten van mijn zwangerschap, vind het zo bijzonder allemaal!

hoop dat het met alle zwangere dames goed gaat en ook zo aan het genieten zijn!!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jolan fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat.
    Hebben elkaar hele tijd meer gesproken ( roze wolk) maar er is een nieuw topic bij de zwangerschapstopics, we klimmen weer op de roze wolk.
    Misschien kun je daar weer bij ons komen schrijven:D
    xxxx Elif

7. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Wat gaat de tijd snel he... Nog even en dan is het weer regen, verkleurde bladeren, wind en Halloween :D Ik moet wel zeggen dat door alle stress, politiebezoekjes en gezeur de zwangerschap anders gaat dan ik mij had voorgesteld. Ik zit op een hele hoge roze wolk en voel mij ontzettend goed, maar vind het wel eng. Stress is toch heel slecht voor je kindje... Gelukkig gaat alles goed met ons meisje en ik mag echt niet klagen! Voel mij super! Geen rug, bekkenpijn niet extreem moe of iets in die richting.

Hoe is het met jullie kwaaltjes?

Liefs,

Sam

8. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

@sam86: politiebezoekjes? Ben je stout geweest? ;)
    @jolan78: succes alvast met werken volgende week, zal idd even wennen zijn! En je weet idd nooit hoe je je straks voelt en tot wanneer je kan werken. Ik heb nu 4 weken verlof gepland, maar we zien wel hoe het loopt.

Verder even lekker over mezelf:
    Gisteren werd mijn zoontje 1, wat wordt hij al groot! Hele leuke dag gehad met het gezin, dit weekend vieren we het voor familie en vrienden.
    Hier gaat het wisselend. Nu al een week geen last van duizelingen ofzo gehad, komt waarschijnlijk door mijn tripje naar amerika dit weekend (ja, je leest het goed: voor 2 nachtjes naar amerika gevlogen... voor werk). Was heel leuk en ging allemaal prima, maar net genoeg spanning denk ik om mijn bloeddruk ietsje hoger te krijgen.
    Ik ben maandag teruggekomen, maar heb nu sinds dinsdag buikpijn als ik loop, ook bij hele kleine stukjes door het huis heen. Ik open er even een apart topic over, misschien dat jullie en/of anderen weten wat dit kan zijn.
    Spam: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/229134-buikpijn-harde-buiken-lopen.html

9. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Haha ikke niet :D Mijn buurvrouw wel! In de lounge had ik een topic daarover geopend: Het zal je maar gebeuren...

Korte samenvatting:

Ik ben gastouder en ik zou de kinderen zwaar mishandelen. Slaan met broekriemen, tanden met zeep poetsen, vastbinden op bed met hoge temperaturen etc. Hierdoor was ik vorige week donderdag alles kwijt. Mijn werk, mijn inkomen en mijn pleegkinderen... Dus nadat alles recht was gezet afgelopen donderdag heb ik aangifte gedaan wegens smaad. Gezellig hoor....:D

Liefs,

Sam

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    als ik mijn gegevens invul dan staat er; bericht is te kort,voer minimaal 3 tekens in??? snap er niks van!! zal wel aan mij liggen..zucht...ik en een computer....

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    wat fijn dat het met iedereen zo lekker gaat! Met mij ook sinds kort weer, ben sinds vorige week van de meest iritante jeukverschijnselen op mijn buik af! Het waren dikke bulten die knalrood waren. Ben ervoor naar het ziekenhuis geweest en daar zeiden ze dat het een vorm van PUPP was....anyway; het is weg nu! En kan eindelijk weer slapen! joehoe!! :p

12. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    hallo dames,

ik heb ons topic weer geopend.
    dus we kunnen weer verder kletsen.

meteen even een update van mijn kant.
    ik merk dat de laatste weken werken me erg zwaar vallen.
    erg moe, last van mijn schaambeen, mijn rug. af en toe menstruatie krampen en harde buiken.
    het werken met kleuters is fisiek erg zwaar. maar ook met mijn zoontje merk ik dat dingen moeizamer gaan. zoals hem in en uit het badje halen en hem optillen.
    ook heeft de kleine man net bedacht dat hij zijn middagslaapje niet meer elke dag nodig heeft terwijl ik het wel weer nodig heb.
    verder voel ik het kindje erg goed en geniet ik daar enorm van.
    het gaat nu allemaal wel heel snel zeg. bijna 30 weken.

hoe gaat het met jullie?

13. huitje

huitje Bekend lid

18 okt 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    Hoi hoi

Met mij ging het wat minder goed ook. Ben nog steeds extreem moe en slaap veel. Omdat ik in de gezondheidszorg (verst.gehand) werk en ik ook nog eens ruim 3 kwartier op een drukke weg naar mijn werk moet rijden vond de arbo arts het beter dat ik de ziektewet in ging. Nu ik sinds vorige week thuis zit heb ik minder last van harde buiken, voel ons kindje steeds beter en vaker maar ben nog wel moe maar dat is goed te doen door 's middags te slapen. Mijn verlof is dus al ingegaan. Nu maar mijn best doen om me niet te vervelen want het is zo nog wel een lang eind naar de kerst toe.

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Die moeheid ken ik ook maar al te goed helaas....slaap snachts slecht ook, maar als ik een nacht goed geslapen heb ben ik nog steeds moe. Dit is ook echt nu vanaf de 27ste week ong..

Gisteren hadden mijn vriendinnen een kraamfeest georganiseerd! Mijn vriend had me de deur uitgelokt s'ochtends, hij stelde voor om naar baby dump te gaan,wat ik al heel raar vond haha...hij wil nooit!

In de tussentijd hebben mijn vriendinnen de hele tuin in een roze kraamtuin veranderd!

Toen we thuis kwamen zag ik dat de gordijnen dicht waren..ik vroeg aan mijn vriend; heb jij de gordijnen dicht gedaan toen we weggingen? Nee, zei hij...
    Het 1e wat mij te binnen schoot was; ....er is ingebroken..... mijn hart ging tekeer als een gek! Eenmaal de huiskamer binnen gelopen, de openslaande deuren stonden wijd open riep iedereen: Surprice!

Ik had het ZO niet verwacht! Echt zo leuk! Ze hadden een grote luiertaart gemaakt en een hele grote mand met kadootjes klaarstaan. Helaas mag ik die nog niet uitpakken...:( haha, na de bevalling elke dag 1tje! Ook wel leuk, heb ik nog wat voor later! Ook kreeg ik een diadeem op met sluier...haha.. En ze hadden een heerlijke lunch/high tea samengesteld, heerlijk gegeten/gesnoept! Geweldige middag gehad! Het was een kraam/vrijgezellenfeest, aangezien ik ook 23 nov ga trouwen...

Wat heb ik toch lieve vriendinnen!

Liefs Guusje

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    en hier nog de foto's van de taart en cadeaus!

16. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    leuk he...:)

17. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @Guusje: Praat dan wel niet mee in dit topic maar wat een super gave lieve vriendinnen heb jij!:D Echt zo leuk!!!

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    ja, lieverds zijn het he! Ben ik ook heel blij mee! :)

19. fenneke80

Super leuk Guusje, wat een verrassing!

@huitje: vervelend dat je je niet zo goed voelt, maar wel goed dat je actie hebt ondernomen. Geniet lekker van je verlof, hopelijk ga je je niet te veel vervelen de komende 10 weken :) Maar wel rustig aan doen he? Ander heeft het nog geen zin!

@jolan: klinkt niet zo lekker meid, moet je niet minder gaan werken? als je te lang doorgaat kan je straks helemaal niks meer met je zoontje. En ik weet hoe vermoeiend een ritme-verandering kan zijn, zie hieronder.

@ moeie meiden: hoe is het met jullie ijzer gesteld? Daar kan je ook heel moe van worden en dat is rond de 30ste week het laagst. Die van mij hebben ze de vorige keer al geprikt wegens duizeligheid en hij was iets te laag. Nu ik goed op mijn eten let ben ik niet meer duizelig. Qua vermoeidheid merk ik eigenlijk niks helaas...

Hier gaat het verder heel wisselend eigenlijk. Als mijn zoontje me niet wakker houdt 's nachts kan ik nog best redelijk slapen, maar sinds een week is ie enorm lastig... een paar nachten was ie 2 tot 3 uur gewoon klaarwakker! Vrolijk, dat wel, maar wij slapen dan toch niet. Heb me vrijdag ziekgemeld gewoon omdat ik zo moe was.
    Dit weekend zijn we lekker een nachtje weggeweest, dat was heerlijk! En afgelopen nacht ging ook best goed, dus nu voel ik me weer een stuk beter.

Morgen de groeiecho, leuk! Ik hou jullie op de hoogte!

20. fenneke80

12 dec Lies29 meisje
    13 dec nachtbloempje, Sam86 meisje
    14 dec Jalou
    16 dec mammie in spe jongen, rissie116
    17 dec Lovepeet meisje
    18 dec Mamavan5, Caarie, Jana, Tessa8 geheim, Einad ?
    19 dec fenneke80 jongen, westerlo, guusje27
    20 dec Tonneke, Damiana jongen, Gul83 jongen
    21 dec Neera
    22 dec brabantse1982, mariska1982, Patroeschka verrassing, Ravi onbekend, synchrofan jongen, HRM jongen
    23 dec supernurse, Pickle jongen, Jolan78 jongen
    24 dec marijelansink
    25 dec ReneeJ, mamavan3, ylona25,noppie
    26 dec Toetje77, HRM, Soekie, Sabrina3, huitje meisje
    27 dec dobslots, sampie1986
    28 dec Beeps jongen, MilkHd onbekend MelMel
    29 dec Lillith
    30 dec MenM jongen
    31 dec lonnekej

Laatste werkdag:
    21 okt Lies 29
    26 okt Mammie in spé (ovb)
    4 nov Einad
    5 nov synchrofan
    11 nov Ravi
    11 nov Beeps en ik heb mijn baan gelijk opgezegd, heerlijk !!
    12 nov jolan78
    14 nov huitje
    18 nov MenM
    19 nov fenneke80
    20 nov Damiana
    30 nov MilkHd

In ziektewet:
    24 juni Patroeschka (oa bekkeninstabiliteit) en geen contractverlenging
    28 juli Mammie in spé voor halve dagen ivm extreme vermoeidheid

Misschien handig als iedereen het zelf even aanvult door het even te quoten.

Deel Deze Pagina