@ huitje: hier hetzelfde probleem met de klossen, boxspring is 60 cm, in het midden 2 pootjes tegen elkaar, we lossen het op door de ene bedhelft net iets naar voren te schuiven zodat de klossen schuin achter elkaar komen, dus bedden wel strak tegen elkaar maar aan hoofdeind heb je dan iets verschil, topdek erover en dan is het probleem opgelost. Ik heb ook sinds deze week officieel verlof! Heerlijk lekker uitrusten, tuttebellen, kappertje.. noem maar op! Maarre.. kan niet wachten tot de baby er is hoor, ik zit mezelf enorm in de weg tegenwoordig! succes met de laatste loodjes ladies!
Ik heb ook al een knipbeurt en pedicure gepland staan, heerlijk! Mijn verlof is idd laat... trek het ook niet echt meer. Maar je leeft naar een bepaalde datum toe, dus als het eerder was geweest was ik het ook zat geweest die laatste week. Gelukkig werk ik wel lekker korte daagjes: 6 uur per dag. Die andere 2 uur haal ik een soort van in door thuis af en toe wat te doen. Uren zijn bij ons niet zo belangrijk, als ik mijn taken maar af krijg. Nu nog even snel weer aan het werk en niet meer op zp onder werktijd!
Guusje bijna trouwen zie ik! Spannend hoor. Trouw je in een jurk? die moet je dan wel op de groei gekocht hebben haha huitje en beeps: hier ook zo'n boxspring, weet nog niet wat ik er mee ga doen. misschien een extra matras erop (en misschien 'vergeet' ik dat wel 't is toch alleen voor het controleren van hechtingen etc., bed verschonen moeten we toch al zelf doen en bevallen doe ik ook ergens anders...) Jee Fenneke, en jij hebt al een kleintje rondlopen, je zult wel geradbraakt zijn. Mv5 al helemaaal, jij ook sterkte met de laatste loodjes Ik werk ook nog door tot 36+1, dus volgende week nog, maar als ik 's middags thuiskom (werk maar 5 u per dag) duik ik mn bed in voor een dutje hoor. Aan de andere kant ook wel prettig om zo lang door te werken, omdat je dan minder lang thuis zit te wachten en je (waarschijnlijk) het leplazerus verveelt Wel nog weinig puf om de laatste regeldingetjes erbij te doen en het huishouden verslonst ook een beetje, maar ach, dat haal ik wel in als ik verlof heb. Geboortekaartje is eindelijk uitgekozen en daar ga ik zsm een tekst voor doormailen en er moet nog een matrasje gezocht worden voor in het mozeswiegje pff
das helemaal nog geen slecht idee om de bedden wat te verschuiven zodat de klossen schuin achter elkaar komen te staan! Een extra matras trouwens ook geen slecht idee. Als het goed is komt in de 36 e week de kraamhulp kennis maken. (ofwel bijkletsen want het is de moeder van de vriendin van mijn zusje..) Ik zal haar eens vragen wat het handigste is want ik beval in het ziekenhuis dus het is enkel en alleen voor de controles na die tijd.
Pickle: jaaaah, tis bijna zover...en nee, heb geen echte trouwjurk, heb een leuke tuniek met witte broek en witte pumps... Heb het een paar dagen geleden nog ff voor de zekerheid gepast..haha, gelukkig past het nog, anders was het crisis!
Hai Tessa, Wat is er gebeurd als ik vragen mag? Zoals ik het lees maak ik eruit op dat er iets niet goed gegaan is? Als dit het geval is wens ik je enorm sterkte met alles!!
zo te lezen is er iets gebeurt? van mij ook sterkte meid mocht het zo zijn... lig met een brok in mijn keel.....
@Guusje en Damiana, Ik wilde niet iedereen bang maken, vandaar dat ik het zo had neergezet. (denk dat dat beter via pb kan als daar behoefde aan is) Onze grootste nachtmerrie is werkelijkheid geworden. Onze dochter is overleden. Ze was zo mooi, zo compleet..... We zijn er kapot van.
jezus Tessa, wat verschrikkelijk voor jullie!! Was ze te vroeg geboren? Mijn hemel wat een drama... Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd! Liefs Guusje
Tessa, veel sterkte met dit ontzettend grote verlies! Ik zou toch graag horen wat er is gebeurd, dus heb je een PB gestuurd. Echt veel sterkte voor jou en je man!
wat ontzettend erg... zat heel de ochtend met een brok in mijn keel... vanaf het moment dat ik jou berichtje las... Wat ontzettend naar zeg... gecondoleerd... wat erg zeg..... en dat tegen het eind... wat kan het leven zo wreed zijn.... Sterkte voor jou en je man....
lieve Tessa, Gecondoleerd met het verlies van jullie dochter. Ik wil zoveel tegen je zeggen maar ik kan de goede woorden niet vinden. Wat moet dit moeilijk zijn voor jullie. Wat is het leven toch oneerlijk. Ook ik zou graag je verhaal horen. Lief dat je ons die bang wilt maken. Ik wens jou en je man heel veel sterkte met jullie grote verlies. Dikke knuffel, Jolanda
Tessa mijn god ik krijg het er koud van!!!!!!! Wat afschuwelijk pffff. Gecondoleerd en heel veel sterkte
Lieve meiden, allemaal bedankt voor jullie lieve woorden. Ik zal degene die een pb hebben gedaan straks nog even proberen terug te pben.
Lieve Tessa, Wat een verschrikkelijk nieuws! Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen de komende tijd. Verder heb ik er gewoon geen woorden voor, ik zit hier met tranen in mijn ogen. We leven allemaal met je mee, en als je je je verhaal kwijt wil kan je natuurlijk altijd komen kletsen. Maar ik begrijp het ook heel goed als je voorlopig even niet meer terugkomt op het forum. Dikke kus!
12 dec Lies29 meisje 13 dec nachtbloempje, Sam86 meisje 14 dec Jalou 16 dec mammie in spe jongen, rissie116 17 dec Lovepeet meisje 18 dec Mamavan5, Caarie, Jana, Einad ? 19 dec fenneke80 jongen, westerlo, guusje27 20 dec Tonneke, Damiana jongen, Gul83 jongen 21 dec Neera 22 dec brabantse1982, mariska1982, Patroeschka verrassing, Ravi onbekend, synchrofan jongen, HRM jongen 23 dec supernurse, Pickle jongen, Jolan78 jongen 24 dec marijelansink 25 dec ReneeJ, mamavan3, ylona25,noppie 26 dec Toetje77, HRM, Soekie, Sabrina3, huitje meisje 27 dec dobslots, sampie1986 28 dec Beeps jongen, MilkHd onbekend MelMel 29 dec Lillith 30 dec MenM jongen 31 dec lonnekej Laatste werkdag: 21 okt Lies 29 26 okt Mammie in spé (ovb) 4 nov Einad 5 nov synchrofan 9 nov Damiana 11 nov Ravi 11 nov Beeps en ik heb mijn baan gelijk opgezegd, heerlijk !! 12 nov jolan78 18 nov MenM 19 nov fenneke80 26 nov Pickle 30 nov MilkHd In ziektewet: 24 juni Patroeschka (oa bekkeninstabiliteit) en geen contractverlenging 28 juli Mammie in spé voor halve dagen ivm extreme vermoeidheid 1 okt Huitje 19 okt. Damiana (ivm ijzer te kort en heupklachten.) Misschien handig als iedereen het zelf even aanvult door het even te quoten.