wie is er nog meer uitgerekend met kerst?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door madelief78, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessa en man, heel erg veel sterkte met het vreselijke verlies van jullie dochtertje!!

2. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Tessa heel erg veel sterkte met dit grote verlies.

3. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Tessa gecondoleerd en heel erg veel sterkte ermee. Er zijn hier geen woorden voor.:(

4. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Tessa, wat een vreselijke bericht. Wat verschrikkelijk.
    Ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van jullie dochtertje.
    Liefs

5. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Iedereen bedankt voor jullie lieve berichtjes!

6. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hey meiden,

Ik ben even niet hier geweest en wilde even komen melden dat op 28 november met 36 weken ons dochtertje Roos is geboren.
    Maar ik schrik van dit enorm trieste bericht van Tessa. Meid, ik wens jou en je man heel erg veel sterkte met dit afschuwelijke verlies.

Liefs Toetje

7. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    @toetje:

jeetje, gefeliciteerd zeg! mooie naam! eindelijk wat positief nieuws in dit topic!!

is alles goed met de kleine meid en met jou?

OOOOh wat wil ik ook graag bevallen!!!!

8. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    Toetje. Gefeliciteerd met de geboorte van roos. Hoe gaat het?

Ook ik heb de kerst niet gehaald. Ik ben zondag bevallen van Bas.
    Met 38wk en 3 dg.

9. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    Ik ben 22 dec uitgerekend. Dus volgende week woensdag Spannend johh!! Poepoe !!
    Of ik de kerst ga halen? Ik hoop het niet....:D

Toetje proficiat met Roos!!! Hoe gaat het???

10. MenM

MenM Actief lid

Toetje en Jolan78, van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes!
    Heel veel geluk en gezondheid gewenst!

x M

11. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    @Jolan: jij ook gefeliciteerd! wat leuk al die babies!!

ik wil oooooooooook !!

12. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Toetje en jolan, gefeli met jullie meisje Roos en jongetje Bas (haha, hadden broer en zus kunnen zijn qua naam). Hopelijk is de bevalling ook goed verlopen.

Hier gaat het wat minder, lig al de hele dag op bed en heb al meerdere keren moeten overgeven. Daarom moest ik ook even bij vk langskomen ivm controleren bloeddruk, maar die was goed. Gewoon maar uitzieken dus, lijkt buikgriepje... Maar gewoon erg vervelend gezien ik verder eigenlijk nooit (zo) ziek ben...

13. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Ik dacht ik zal eens even kijken of er nog geschreven werd..... ik kreeg geen mailtjes meer, maar misschien heb ik ze gemist in mijn kraamweek......

Ik ben namelijk 10 december (38 weken en 2 dagen) bevallen van ons zoontje Thewis!

Toetje en Jolan, jullie ook gefeliciteerd met jullie dochter en zoon! Wat leuke namen zeg. Hoop dat alles een beetje voorspoedig is gegaan en jullie kunnen genieten van de kleine spruitjes.

Milk, ik hoop dat je inmiddels weer wat bent opgeknapt, ziek zijn tijdens de laatste loodjes lijkt me knap vervelend!

Hier gaat het super allemaal. Ik heb een hele vlotte bevalling gehad, ik zal zo het verhaal wel even posten in een nieuw bericht.
    Ook de kraamweek was fijn, de borstvoeding is nu goed op gang en daar ben ik wel heel blij om. Eerst nog wel behoorlijk pijnlijk, met kloven en een beginnende borstontsteking, maar ik geloof dat het nu beter wordt en dat ik het toch wel even vol blijf houden. Bij onze dochter was dat wel ander, bij haar ben ik na één week al gestopt omdat ze het niet op gang kreeg en heel geel werd. Dit is dus mooi meegenomen.

Ik hoop dat we hier snel meer baby's mogen begroeten.......!

14. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    [FONT=arial,helvetica,sans-serif]Hier nog even ons bevallingsverhaal......[/FONT]
    [FONT=arial,helvetica,sans-serif][/FONT]
    [FONT=arial,helvetica,sans-serif]Vrijdagochtend voelde ik me al niet helemaal super, last van mijn rug en een vreemd gevoel in mijn bovenbenen. Maar ik legde zeker nog geen link naar een naderende bevalling. Ik ben bij een vriendin gaan theedrinken en om twaalf uur was ik weer thuis. Na het eten had ik nog steeds last van mijn rug en ben even gaan liggen. Toen ik in bed lag kreeg ik wat last van kramp in mijn buik. Na een tijdje viel mij op dat dit steeds even kwam en weer verdween. Zou dit het begin zijn? Ik ben toen maar even gaan kijken hoe lang het steeds duurde en hoeveel tijd er tussen zat, al kon ik nog niet met zekerheid zeggen dat dit het nu was. En ja, weeen zou je toch meteen herkennen? Bij mijn vorige bevalling ben ik ingeleid, dus ik had niet echt een idee hoe ik het begin zou kunnen herkennen. Ik was in elk geval nog niet overtuigd. Toch kwamen de krampen wel steeds om de 5,6 of 7 minuten en hielden ongeveer een minuut aan. Toen belde de verloskundige, ik had die middag een afspraak en ze vroeg of het ook wat eerder kon, om half vier, ik vond het prima en heb toen nog niks gezegd over de krampen, ik was nog niet echt overtuigd. Toch heb ik manlief maar even gebeld, ik moest toch ook even zeggen dat hij wat eerder thuis moest komen omdat hij bij onze dochter zou blijven als ik naar de verloskundige moest. Ik vertelde over de krampen en dat hij er rekening mee moest houden dat het misschien wel een zou kunnen beginnen. Om half 3 heb ik hem toch nog maar even gebeld om te vragen of hij naar huis kon komen, de krampen bleven aanhouden dus dat leek me toch wel verstandig. Zelf ben ik toen maar even gaan douchen. Onder de douche werd me toch wel duidelijk dat het menens was. Toch twijfelde ik nog of ik naar de afspraak van de verloskundige zou gaan. Uiteindelijk heb ik toch maar gebeld. Ze was net onderweg en is meteen gekomen. Toen ze ging kijken hoever het was bleek ik al 3/4 cm ontsluiting te hebben..... Het was tijd om de spullen te pakken en naar het ziekenhuis te gaan! Vlug nog even mijn moeder gebeld om onze dochter op te halen en we konden vertrekken. In de auto heb ik nog een aantal weeen gehad en om 16.00 kwamen we op de parkeerplaats van het ziekenhuis aan. Een kwartiertje later waren we in de verloskamer. De verloskundige stelde voor om de vliezen te breken, maar ik wilde eerst even acclimatiseren haha. Ik kreeg een kopje thee en ondertussen stelde de verpleegkundige tussen de weeen door allerlei vragen. Ik kon de weeen goed opvangen en was heel ontspannen. Ik ben nog even naar de wc gegaan waar ik bloed verloor en de slijmprop. Toen ik terug kwam heeft de verloskundige de vliezen gebroken om 16.45, ik had toen 6 cm ontsluiting. Daarna ging het in rap tempo..... al snel had ik het gevoel het niet meer op te kunnen vangen, om 16.52 had ik volledige ontsluiting en mocht ik persen. En om 16.59 werd Thewis geboren! Wat een verrassing, een jongen! [/FONT]
    [FONT=arial,helvetica,sans-serif]Het is dus heel snel gegaan allemaal, ook wel een beetje onverwacht. Ik nog helemaal niet het gevoel dat het bijna zover zou zijn. We mochten om half 8 alweer naar huis, een beetje beduusd zaten we weer in de auto terug naar huis, met ons prachtige mannetje in de Maxi cosi op de achterbank. Wat een dag! [/FONT]

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jolan van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Bas!!!

16. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    @ ravi!

wat een verhaal zeg, klinkt als een prima bevalling zeg, zo soepel, zo snel, geen complicaties, althans, schrijf je niet over en als je zo snel weer op weg bent naar huis...

en wat goed dat nu met jullie alles goed gaat, knap dat je door hebt gezet met borstvoeding, fijn dat het wat verbeterd.

Geniet van jullie mannetje! ik ben stiekem een beetje jaloers hoor, ik zit al zo lang thuis en echt te wachten tot ie komt.. zucht..

Hoop gauw ook zo'n bericht te kunnen plaatsen!

geniet Ravi!

17. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Ravi, gefeliciteerd! Klinkt als een superbevalling in ieder geval.

Verder nog geen geboortes hier? Zullen toch niet allemaal kerstkindjes worden ;)

Oja, ik was de volgende dag weer helemaal hersteld, gelukkig.

18. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    Hoi hoi gefeliciteerd met je zoontje Bas!!

Ik denk dat het toch echt een kerstkindje gaat worden hier ! :D

19. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    En? Hebben we een kerstkindje?

20. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388