wie is er nog meer uitgerekend met kerst?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door madelief78, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Ik hou het kindje er ga er voor heb hem duidelijk gemaakt dat ik het niet meer wil horen maar dat ik wil genieten van de zwangerschap hij zei ok en zei ik zal als ik het kan je overal mee helpen etc maar verwacht niks zei die dus we zien het wel denk dat het wel tijd is om wat afstand te nemen.

Kwaaltjes hier nog niet echt te bekennen voel me verder goed alleen moe en erg last van mijn borsten en heel af en toe een beetje misselijk.

2. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik heb ook weinig klachten, gelukkig!
    xxxxxxxxxx

3. Caarie

Caarie Lid

3 nov 2008
    27
    0
    0
    Hey!
    Ook ik kan me hier aansluiten! Ben 18 december uitgerekend van ons 2e wondertje ( als het goed is ) want had 13 maart 1e dag laatste menstruatie...
    Morgen naar huisarts.
    Iedereen gefeliciteerd!!

4. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
    Hoi,

Ik was 2 jaar geleden uitgerekend op 25 december. Mijn zoontje is toen 27 december geboren. Dus een dag na kerst. Op zich wel bijzonder, maar oud en nieuw waren nu niet zo leuk. Samen met mijn man verplicht opgebleven tot 12 uur voor de tv. We sliepen bijna voor de tv. Daarna net rond 12 uur een schreeuwend kind dat honger had en veel last van mijn knip (vd bevalling) Met zijn 1e verjaardag veel visite gehad. Maar dan maakt het eigenlijk ook niet zoveel uit dat het met de feestdagen is. Na oud en nieuw ben je wel weer blij met het normale leventje, haha.

Groetjes!

5. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Hallo meiden, hier ook een kerstkindje in de maak! Nou ja, bijna dan: ben 21 december uitgerekend.
    Het is onze 2e, de eerste is bijna 8 maanden en een geweldig mooi ventje :D.

Ik ben zelf trouwens 29 december jarig, lekker tussen kerst en oud&nieuw in. Ik vond het niet heel leuk, omdat veel mensen dan op vakantie waren en niemand in had om taart te eten zo vlak na kerst. Een voordeel was weer dat ik altijd vrij was op mijn verjaardag. En nu nog steeds (werk op een universiteit).

Ik hoop stiekem wel dat deze iets eerder komt, is toch wel makkelijker! Mijn zoontje is met 39+4 geboren, daar hoop ik nu weer op!

Over kwaaltjes: ben al wel flink moe, en ik heb nu al hormonale buiten... ben echt niet te genieten soms. Nog niet misselijk gelukkig, maar dat kan nog komen.

6. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik de 22e december, maakt me alleen niet uit wanneer, als t maar gezond is en gewoon komt!!
    xxxxxxxx

7. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hey meiden,

Na een paar drukke dagen eindelijk weer eens de tijd om hier te reageren.

Dinsdagavond verloor ik opeens een beetje bloed, ik was in alle staten, dacht dat het voorbij was en dat terwijl het onze laatste IUI was. Maar het is bij die ene keer gebleven, dus misschien is het een innestelingsbloeding geweest? De angst zit er wel heel erg in, ik ben zo bang dat dit weer fout gaat. En nu ben ik ook nog snotverkouden en moet ik steeds hoesten en als ik hoest steekt mijn buik weer en word ik weer zo bang dat het hoesten kwaad kan. Bah wat duurt het nog lang tot de echo, want dan pas zal ik geruster zijn denk ik :)

Over kwaaltjes, tja nog niet echt, ben wel heel erg moe, maar ik slaap ook slecht dus kan ook daarvan komen. Verder voel ik nog helemaal niks, hopelijk komt dat snel, dat is tenminste een bevestiging dat het goed zit ;)

8. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Ja, ik vind het ook irritant dat ik pas zo laat een echo krijg, maar ze doen het bij ons in het ziekenhuis niet eerder. Ik vind het ook vervelend omdat je toch ook al zaken eerder moet regelen, of niet? Ik dacht dat je je beter al voor die tijd kunt inschrijven bij een kinderdagverblijf en dat je ook al beter zo snel mogelijk de kraamhulp kunt regelen, of kan ik daar gerust mee wachten tot na de negende week? Als ik het nu ga regelen voelt dat nog aan alsof dat veel te voorbarig is ;)

9. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Ik ben ook 25 dec uitgerekend! Volgens de verloskundige 15 dec omdat mijn laatste menstruatie begon op 10 maart maar ik heb maar 1x geinsemineerd op 3 april! Ik ben namelijk zwanger van een donor. Vorige x met clomid zwanger moeten worden en nu was het in 1x raak wat een wonder! Mijn eerste zoontje is afgelopen zondag 1 geworden!!

Groetjes Ylona

10. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Van harte gefeliciteerd!

11. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Hoi Jolan,

Ik kan je de hand schudden, ik ben uitgerekend op 26 dec tweede kerstdag. Dus we krijden een kerstkindje!!!!
    Aan de andere kant is het ook weer zo dat bijna niemand exact op de uitgerekende datum bevalt, en anders is dubbel feest!!

Veel geluk tijden je zwangerschap, geniet ervan!

Groetjes ik

12. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik hoor hier niet meer bij heb een miskraam gehad:(
    ben al wel helemaal schoon en alles zag er goed uit dus we mochten er gelijk weer voor gaan zei ze!!

13. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Onee, angiebaby, wat vervelend!
    Sterkte!

14. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Angiebaby heel veel sterkte.

Morgen vroeg mag ik voor de eerste echo zo spannend.

15. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    thanks meiden!!!

16. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Mag om 11.15 voor de eerste echo en ppff wat is het weer spannend zeg ik ga alleen met mijn dochter.

Maar ben op van de zenuwen.

Hoop dat alles goed is...

17. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    @Angiebaby, heel veel sterkte, wat vreselijk zeg!

@mamavan5, succes bij de echo, wat spannend.....

Ik word ook met de dag onzekerder.... zo raar, ik voel namelijk helemaal niks! Bij mijn dochter was ik toch wel geregeld misselijk maar nu voel ik helemaal niks bijzonders. Dat maakt het nog erg onwerkelijk.
    Ik heb de eerste echo op 18 mei, dus dat duurt nog wel even.

18. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Nou de echo gehad en alles is prima ze zegt je bent heel mooi zwanger en het hartje klopte zo zo mooi.

voelde me zo gelukkig wetend dat het oke is over 4 weken mag ik weer voor een echo ben dan 10 weken en dan met 12 weken ook nog een.

19. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    yesssss wat leuk voor je wat fijn!!!!!!!!!!

20. Sabrina3

Sabrina3 Nieuw lid

28 apr 2010
    2
    0
    0
    Hoi, Ook ik ben waarschijnlijk uitgerekend met kerst, tweede kerstdag.
    Mijn eerste kindje is ook op de uitgerekende datum geboren (26/02) dus ben benieuwd. Spannend allemaal!

Deel Deze Pagina