wie is er nog meer uitgerekend met kerst?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door madelief78, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
  2. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Grappig om te merken dat hier inderdaad erg veel meiden zitten, die niet eens meeschrijven bij het algemene december topic. Maar hier zitten we allemaal wat meer in hetzelfde schuitje, dat is duidelijk te merken!

Er komen veel echo's aan nu zeg! Spannend voor iedereen!

3. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Leuk zo een lijstje leuk om te zien wanneer iedereen moet.

Ik heb voor 2 juni om 09:10 een afspraak bij de vk staan.

4. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Allemaal,
    Ik ben hier eventjes niet geweest, kon het niet zo opbrengen om op internet te gaan. Ben steeds zo ontzettend misselijk.

Maar inderdaad erg grappig dat hier meer meiden zitten die in hetzelfde schuitje zitten rond dezelfde datum!
    In het december topic zitten meer meiden die al verder in de zwangerschap zitten.
    Het is juist leuk om met meiden te kletsen die zo ongeveer rond dezelfde week zitten :D

Ik heb ook al 2 echo's gehad. En a.s. vrijdag moeten we naar de gyn! Ben benieuwd of we nog een echo krijgen :D

@Toetje77,
    Ja dat is ook heerlijk, de bevestiging. Die wou ik ook graag hebben.
    Nou ik heb hem gekregen hoor haha.
    Ben nog steeds erg misselijk! Heb het er allemaal voor over, want hier hebben we zo lang opgewacht, maar dat neemt niet weg dat het best vervelend kan zijn als je zo misselijk bent.
    Heb jij inmiddels als "last" van andere/meer kwaaltjes?

5. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    10-5 mariska1982 en Patroeschka goede echo
    14-5 Pickle goede echo
    17-5 Sampie1986 echo
    18-5 Toetje77 echo - Ravi echo
    21-5 Tessa8 - gyn en misschien 3e echo
    24-5 Tessa8 - intake vk
    25-5 Beeps echo - jolan78 2e echo
    26-5 Mamavan5 2e echo
    28-5 Patroeschka 2e echo
    29-5 fenneke80 echo
    4-6 Jalou echo
    7-6 Patroeschka combinatietest
    17-6 Pickle 2e echo

6. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    leuk dat overzichtje zo, zeker omdat het vorige overzichtje waar ik in stond het NOD overzicht was.. dit is een veel leuker lijstje!

veel plezier iedereen bij de echo's !

als alles goed is volgende week bij de echo, gaan we het bekend maken aan de omgeving! spannend....

7. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Ben ook wel benieuwd of jullie het al verteld hebben.
    Wij hebben morgen de echo, even afwachten of alles goed is en hoever ik nu precies ben. Het kan namelijk zo een week schelen denk ik vanwege een onregelmatige cyclus.
    Als alles goed is gaan we het deze week wel vertellen.
    Mijn ouders, schoonouders en broers en zussen zijn al wel op de hoogte. Ook op mijn werk heb ik het al aan de directeur verteld, maar nog niet aan de andere collega's.

8. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    bij ons weten ook alleen mijn ouders en zusje het, en mn schoonmoeder.

op mijn werk alleen mn manager, omdat ik smorgens soms wat later kom.. omdat ik zo doooooodziek ben smorgens..

maar als volgende week alles goed is, dan mag de hele wereld het weten!

veel plezier morgen!

9. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Wij hebben het de schoonouders (incl broer + zus van man) vorige week verteld. Wel vroeg, maar het moest wel omdat ik een afspraak wilde maken bij de VK, en de praktijk is van schoonmoeder. Mijn familie gaan we het ook binnenkort vertellen, zodra we daar van de week een keer langs gaan. De rest van de wereld wachten we nog eventjes mee. Toch best spannend, het vertellen, een soort uit de kast komen :D ook wel omdat het de eerste is en aan beide kanten ook het eerste kleinkind. Schoonouders vonden het in ieder geval heeeel leuk.

10. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Hier al op de dag van de posi test verteld aan ouders, schoonouders, broers/zussen, beste vriend en vriendin. En kort daarna aan iedereen die wist van onze mmm-weg, op een enkeling die we gewoon nog niet gezien hebben na dan.
    Vanavond ook weer aan een stel vertellen, zin in!

En dan volgende week na de echo maar eens aan enkele collega's en baas denk ik... en daarna aan de rest van de wereld ;)

11. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Onze ouders en broers/zussen weten het sinds 2 weken. In dat weekend zagen we toevallig iedereen, dus besloten we het toen te vertellen. Na de echo mag iedereen het weten!
    Ik ben wel zenuwachtig om het aan mijn baas te vertellen, hij verwacht waarschijnlijk echt nog niet dat ik alweer zwanger ben. En ik heb nog 2 zwangere collega's, ons verlof zal gedeeltelijk overlappen. Zal ie leuk vinden!

Hier nog wel misselijk, maar dat lijkt minder te worden. Verder heel erg moe, vooral omdat mijn zoontje ziek is en we er vaak uit moeten 's nachts. Wel lekker dat ie nu nog slaapt vanaf half 7.

12. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Joehoe, we hebben vanochtend de echo gehad! Zag er allemaal prima uit. Wel iets korter dan de eerste berekening nl 8 weken en 6 dagen. 22 december zijn we uitgerekend.

13. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Gefeli met je goede echo Ravi!

14. Fed

Fed Actief lid

2 apr 2010
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    een beetje laat... maar ik doe mee!
    ben 21 december uitgerekend.
    Heb het ondertussen al aan mijn familie/schoonfamilie verteld en mijn beste vriendin.
    gefeliciteerd met alle mooie echo's!

hoe voelen jullie je? kwaaltjes?

15. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Ravi, gefeliciteerd met de goede echo!

Ik heb ook vanochtend de eerste echo gehad en deze was goed! :D Het hartje klopte en de grootte kwam ook overeen met de zwangerschapsduur, dus mijn uitgerekende datum blijft op 26 december staan.
    Ik had verwacht dat we nog even in het ziekenhuis onder controle zouden blijven omdat ik dmv IUI zwanger ben geraakt, maar we mogen ons al gaan aanmelden bij een verloskundigepraktijk, dat lijkt me wel fijner dan in het ziekenhuis, persoonlijker, in het ziekenhuis ben je echt duidelijk een nummertje, dus mijn dag kan niet meer stuk :)

16. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Toetje, wat super! Gefeliciteerd!!!! Fijn dat je nu naar de verloskundige mag. Toch ongelovelijk hé, wanneer je het ziet ga je pas echt beseffen dat er zo'n klein wurmpje in je buik zit....

17. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Gelukkig betekenden die bloedingen dus niets, super Toetje! Ben weel jaloers, want heb zelf pas volgende week de echo...

18. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    toetje en ravi gefeliciteerd met jullie mooie echo's!!!

19. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Hoera ook voor toetje!

20. huitje

huitje Bekend lid

18 okt 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    Wat leuk zeg al die echo's. Ik moet nog even wachten tot 14 juni.
    Wij zijn vanochtend naar de huisarts geweest; hij doet de controles en voor de echos en bevalling moet ik naar de verloskundigepraktijk.

vind het wel steeds moeilijker worden om het voor ons te houden.Het liefst vertelde ik het iedereen al maar goed we hebben met elkaar afgesproken dat we minstens 10 weken zwanger moeten zijn voor we het van het dak schreeuwen.

Deel Deze Pagina