Wie is er nog meer zo dankbaar???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Baanaanaa, 8 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook heel dankbaar!! Geniet nu van elke dag. Het eerste kindje was de eerste ronde raak en was goed gezond. Maar toen we voor een broertje of zusje gingen was dat wel anders. 1 mk gehad, daardoor even met beide voeten op de grond gezet waardoor we nu echt beseffen dat het eigenlijk een wonder is dat het allemaal goed gaat. Elke week verder is een feestje en zeker toen we het tweede trimester gehaald hadden. Nu geniet ik elke dag van de vlindertjes in mijn buik. Zo lief!

2. Baanaanaa

Baanaanaa Lid

10 sep 2015
    71
    0
    0
    Echt heel fijn om al die berichtjes te lezen :) ik wens iedereen aan het eind van alle zwangerschappen een gezond en lief babietje toe!

3. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ik ben ook dankbaar! Heel erg zelfs...
    Ondanks dat ik niet de leukste zwangerschap heb probeer ik me wel bewust te zijn van het feit dat het een wonder is en dat ze tot nu gezond lijkt en de rest voorspoedig verloopt met de kleine uk.

Wel vind ik dat veel mensen oordelen over bepaalde dingen.
    Ik was zo enorm ziek en als mensen dan vroegen hoe voel je je? En ik eerlijk antwoord gaf met k*t.
    Ik meteen ondankbaar werd genoemd.
    Maar volgens mij zijn dat 2 hele verschillende dingen.
    Ik heb maar geleerd dat van me af te zetten.
    Ik ben altijd eerlijk en ga me niet onwijs blij voordoen als ik me lichamelijk niet zo voel.

4. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Hier na 3 jaar hopen ook een prachtig wondertje in mijn buik gekregen
    Ondanks de dagenlange misselijkheid en vermoeidheid loop ik dagelijks met een grote glimlach rond
    En die steekt mijn vriend ook aan ondanks alle zorgen die hij soms om mij maakt :)
    Gelukkig is de misselijkheid al veel minder en de laatste 5 keer kotsen was savonds.

En iedere echo hoorde ik 'ziet er prachtig uit' dus dan straal ik ook :D

5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Mijn meisje gekregen dmv ICSI en sinds het weekend weet ik dat ik spontaan zwanger ben van een ander wondertje, kans was maar 6%!!

Kan het nog niet geloven!!! Sinds het weekend leef ik in een droom!! Zooo ontzettend blij ben ik!!

6. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Jaa zeker ben ik/zijn we dankbaar! In de 1e ronde zwanger geraakt, en ook nog van een tweeling! Maandag de 3e echo, op de vorige waren ze al erg beweeglijk. Hopelijk is maandag alles weer goed, dan vieren we dat we de 12 weken hebben gehaald:D
    Super fijn alle mama's die lekker genieten vd zwangerschap!

Deel Deze Pagina