Wie is er nog meer zon zeikerd?

Discussion in 'De lounge' started by MamaVanGilani, Aug 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Mijn kids gingen vandaag bij opa en oma logeren ( komt haast nooit voor ).
    Ik liep straks hun kamertjes op om de was in hun kasten te leggen en dan zie ik die lege bedjes en breekt mn hart. Dus kindjes weer opgehaald. Ben hier zo'n zeikerd in.. kan echt niet zonder ze. Mn vriend vind dat ik overdrijf.. en miss is t ook wel zo.. maar als ik iets in mn kop heb....!! Wie nog meer??

2. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Haha ik zou het ook heel raar vinden hoor.
    Denk dat ik de eerste keer ook echt zou moeten wennen. Die sneller komt als mij lief is. Op de bruiloft :D.

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,016
    547
    113
    ik herken je gevoel. zeker weten. maar als ze het leuk hebben bij opa en oma had ik ze niet weer meegenomen.

ow gekske toch wa zijde toch ook nun goeie hond gij.

maar deze keer zij ik het wel meej oewe mees eens

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ben je een zeikerd? Nee, zo zou ik het niet willen noemen.
    Je bent er duidelijk nog niet klaar voor.

Wel sneu voor opa en oma, dat dan weer wel ;)

5. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,058
    1,291
    113
    Nederland
    Ophalen zou ik niet zo snel doen, maar kan me jouw gevoel voorstellen. Mijn zoontje is drie weken geleden voor het eerst wezen logeren bij mijn moeder. Gewoon zomaar. Zij wilde dit erg graag en even een weekend samen is ook goed. Mn man was bewust al naar boven gegaan voor vertrek en ik heb een traantje gelaten toen ze wegreden...

Nu komt hij de komende 17 jaar ook niet meer het huis uit :D

6. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Ik vind het wel gek om ze daar niet te zien...maar doe de deur dicht en niet aan denken. manlief weigert om in de kamer te kijken hahaha, die zegt als ik dat bed zie ga ik ze ophalen! Die doet aan struisvogelpolitiek......dus is net zoals jouw eigenlijk. ;)

7. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,016
    547
    113
    ow vrouw sorry moet er echt om lachen.. zie oe al himmel gaan. mafkikker

8. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Vind het eigenlijk een beetje egoïstisch.. je kindjes en oma vonden het waarschijnlijk wel leuk en omdat jij ze mist moeten ze dan maar weer naar huis..

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij hebben geen kids.. maar ik heb dat met mn honden.. Vorig jaar hadden we 1 hond en die bleef tijdens onze vakantie bij mn schoonouders.. vreselijk!! Dit jaar heb ik ze dan ook meegenomen:p ik ga in het vervolg niet eens meer vliegen denk ik:p dat vind ik zoooo erg.. brr:p word met kinderen vast nog erger:p

10. Ringeling

Ringeling Bekend lid

Mar 2, 2012
    869
    113
    43
    Female
    Ik mis ze dan ook maar haal ze niet op. Als de kindjes het fijn hebben en je vertrouwt opa en oma vind ik het sneu om ze weer op te halen.

11. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    ikkuuuuhh :):):):)

ik moet eerlijk zeggen mijn kids zijn nog nooit uit logeren geweest, erg he, ze vragen er ook niet om eigenlijk (ik ben daar allang blij om:D:))

12. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

Mar 3, 2010
    1,950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja ik heb ook het liefst mijn kinderen in hun eigen bed, onder mijn vleugels:D.

Maar ik had wel volgehouden en ze niet opgehaald. (de eerste paar keer kon ik ook wel janken hoor).
    Het lijkt mij voor voor de kinderen erg verwarrrend en het is tenslotte ook best heel erg sneu voor opa en oma.

13. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

Apr 6, 2011
    527
    0
    0
  14. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

Aug 12, 2012
    1,638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mis ze wel als ze uit logeren zijn. Maar ik ga ze echt niet ophalen en probeer ook even van de rust te genieten.

15. Rodaina

Rodaina Bekend lid

Mar 9, 2013
    609
    48
    28
    Ik dacht dus ook van och arme opa en oma die hadden zich al op alles verheugd en ineens moeten de kids toch weg. Ik heb zelf nog geen kinderen dus weet niet hoe het zal zijn, maar het is altijd wennen wanneer iets voor het eerst is.

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik heb dat ook. Ze is ook nog nooit uit logeren geweest en ik ben 1 x een paar weken terug zonder haar een dagje weg geweest. Ik vind alles gewoon minder leuk zonder mn meisje haha!

17. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

Jan 4, 2013
    4,621
    1,576
    113
    Female
    het oosten
    De onze heeft eens gelogeerd en had het er erg zwaar mee hoor haha. Zo vreemd zo'n leeg kamertje.

Ik vind het wel sneu voor ze dat je ze ging ophalen. Ook voor opa en oma. Die hadden zich er vast op verheugd.

18. sepherine

sepherine Niet meer actief

Oooh snap je zoooo goed .
    Hier zijn ze nog nooit uit logeren geweest .
    Kijk nu al op tegen de zh tijd in oktober .
    Ik zou ze ook ophalen hoor

19. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

Oct 20, 2009
    1,556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bij mij gaan ze ook zelden uit logeren... Ik heb ze ook het liefst bij me...

Maar als ze dan is gaan denk ik wel... Laat ze lekker gaan hun vinden het prachtig. ( ik kan ze niet altijd bij me houden omdat IK het wil, hun mogen ook plezier hebben met een logeerpartijtje)

En eigenlijk is het ook heerlijk een avond lekker met je vent met 2tjes :)

20. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    2,558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Mijn dochter heb ik daarom al vroeg een nachtje bij opa en oma laten slapen, hoe langer ik had hoe meer moeite hef me had gemost, en nu gaat ze een keer per week.
    Ik mis haar echt wel dan hoor maar een dagje rust is ook geen ramp :)

Share This Page