Zeker herkenbaar, maar zou ze niet opgehaald hebben. Zou ik wel sneu voor opa en oma en ook wel voor je kindjes. Je bent er nog niet aan toe. Geeft helemaal niks. Zou ze de volgende keer anders eerst een dag en ze laten eten, kijken hoe dat gaat.
Lege bedjes zijn vervelend maar ik had ze echt niet weer opgehaald bij opa en oma.... Voor alles is een eerste keer. 2 weken daarintegen zou ik echt veeeel te lang vinden!
Ik vind het heerlijk als de kinderen aan het logeren zijn. En ja, ik mis ze ook. Maar kan dat wel relativeren, ze komen heus wel weer terug. En het is zowel super voor de kinderen als voor opa en oma. Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat je je kinderen weer ophaalt omdat JIJ ze zo mist. Je geeft dan zo'n verkeerd signaal af naar de kinderen toe. En kan je eigenlijk ook niet maken richting opa en oma. Maar goed, ik hoop dat je het een beetje handig hebt aangepakt en de kinderen niet in de war waren.
Ik vind het juist heerlijk als ze even een dagje weg is Voor haar, voor de oma/tante/wiedanook en voor mij! Ik kan echt genieten van een dagje rust Zolang ik weet dat zij ook lol heeft geniet ik ook hoor
Ik vind het heerlijk als ze een nachtje of twee weg zijn en ik mis ze dan ook eigenlijk niet. Ben wel blij als ze weer thuis zijn hoor.
Oh nee kan me er niets bij voorstellen. Heerlijk zou ik het vinden als ze een dag of 2 bij opa en oma mogen spelen haha! En mijn man denkt er precies hetzelfde over. Helaas willen mijn ouders geen kleinkinderen te logeren... Maar misschien denk ik ook zo omdat ik ze 7 dagen in de week heb en nooit mijn handen eens vrij. De oudste gaat eind augustus voor het eerst naar school... nou de vlaggen gaan uit hier!
Mama van Gilani, moet wel lachen om jou hoor, haha, zacht ei ben je toch ook he?! Lieffie!!!! Ik heb Beer een aantal keren bij mijn vader en moeder moeten laten slapen, omdat ik s'ochtends heel vroeg moest werken. Als ik dan zijn lege bedje zag te staan, moest ik zo snel mogelijk de kamer uit. Alsof er een deel van mij miste..... Ik krijg nu al hartkloppingen als ik eraan denk dat Beer half September bij mijn beste vriendin moet blijven slapen. Is de eerste keer bij iemand buiten de familie om..... Vertrouw dr volledig, ze heeft zelf ook kids, maar toch..... T is net weer een stapje erger om m dan weg te brengen. Zucht, niet te veel aan denken...
Eerste wat ik idd dacht was. Lullig voor de kinderen en opa&oma. Zelf ben ik ook niet zo van het uit logeren laten gaan. Elin heeft 1x gelogeerd, Levi 3x. Maar wel steeds omdat er wat was ( een keer samen weg, ziekenhuisopname ). Idd raar als de kinderen er niet zijn, maar zou ze dus niet meer 's avonds gaan ophalen.
Heeel zacht eitje ben ik haha zoude nie zegge he. Pfff.. Komt goed met ons brabbel!! Enne snel n X afspreken??
nee ik vind het ook niets maar ik haal me zoontje echter niet op omdat hij het altijd leuk heeft bij oma en opa morgenvroeg word zoontje opgehaald door me moeder en dan gaat die mee naar belgie na de camping van mijn broer en gaan ze zwemmen leuke dingen doen en zie ik hem woensdag avond weer. natuurlijk is het wennen maar ik weet dat hij plezier heeft. hier gaat hij wel eens vaker na opa en oma niet zovaak maar wel in half jaar 2 of soms 3 x
Hier nog zo'n zacht ei en een moederkloek hoor! Ik roep al sinds Valerie geboren is dat ze niet gaat logeren voor ze een jaar of 16 is . Maar naar aanleiding van jouw topic toch maar eens besloten dat het voor haar (en mama) goed en leuk is dat ze een keertje bij opa en oma gaat slapen, ze is dol op hun en zij op hen. Straks even met schoonma overleggen (die wonen dichter bij dan mijn ouders, dus eerder opgehaald mocht het niet goed gaan), en als ze het goed vinden gaat ze vrijdagavond daar slapen. Gaan wij naar de film en kunnen we (hopelijk, haha) zaterdag uitslapen . Succes met loslaten (kan ik ook wel gebruiken hihi) .
Hier welliswaar nog geen kinderen, maar ik denk dat ik het er echt heel moeilijk mee zal hebben! En ook zeker wel een traan of wat laat, en ik zal zelfs schuldig zijn aan het feit dat ik misschien wel elk uur sms!
Heb er geen moeite mee als ie uit logeren gaat, tuurlijk mis ik 'm maar zie er ook veel positiefs in...dat iemand er wel moeite mee heeft oké maar om je kinderen dan terug te halen, nee...daar kan ik me niet echt in vinden, sorry.
Ik ben echt erg, ik vind het weleens heerlijk als m'n zoontje heel de dag bij opa en oma is en blijft slapen! Ben de volgende dag natuurlijk wel weer blij als we hem gaan halen maar ik vind het niet erg hoor. In het begin wel maar nu is hij 17 maanden en vind ik echt weleens lekker als tie ff weg is...
Ik vind het eigenlijk ook niet leuk! Maar ik vind een feestje of uit eten gaan toch ook weleens leuk... Daarnaast vinden alledrie de oma's en dochter het weer een feestje als ze mag logeren! Het liefst hasl ik hasr dan 's morgens voor zevenen weer op, maar dat is dan ook weer zo raar
Oh de eerste keer moest ik zo janken haha. En de laatste keer weer, toen gn ze met mijn oom en tante mee voor 2 nachtjes... Pfff Als ik mn kind op zou halen bij mijn moeder zou ze me wegsturen haha. Nee zou ik ook niet zo snel doen.
Opzich begrijp ik wel dat je er moeite mee hebt, maar snap niet zo goed dat je ze weer opgehaald hebt.. Je hebt dit alleen maar gedaan om jezelf beter te voelen, jammer.. Overigens vind ik het, ondanks dat ik ze echt wel mis, heerlijk als mijn kinderen een keer gaan logeren. Mijn zoontje gaat 1x in de week bij opa en oma of andere oma slapen, hij vind dat hartstikke leuk en ondanks dat ik er wel moeite mee heb vind ik niet dat ik dat voor iedereen moet verpesten. Probeer het gewoon nog een keer, geniet van de rust en geniet extra als ze weer thuis zijn. Komt echt wel goed