Ooo, wat goed dat je zo snel de stap toch weer gezet hebt. Echt super!!!! Het is even moeilijk, maar ik weet zeker dat je niet weer zo'n "fout" gaat maken als de vorige keer. Nu ga jij kiezen voor het plezier van je kindjes en ik hoop dat jullie zelf ook even lekker kunnen genieten van het samenzijn met z'n tweeën. Doe idd de slaapkamerdeurtjes dicht en als je ze mist kun je misschien even denken dat je ze nu ook niet zou zien omdat ze anders op bed zouden liggen. Ik hoop dat de kinderen morgen een leuk logeerpartijtje achter de rug hebben en jij een stukje rust krijgt zodat je deze stap vaker durft te nemen. Iedere keer wordt het een stukje makkelijker dan de vorige keer, dus geef het de kans.
Ik was blij dat ze weer thuis waren!! Maar ik heb ze laten slapen en ze hebben het super gehad! Was echt blij ze weer te zien, maar wat een stap dat ik t gedaan heb!!!
Hihi goed hoor dat je het zo snel weer geprobeerd hebt.. En heb je je vermaakt? De kids wel las ik dus das mooi Hier voel ik me soms wel schuldig dat ik het fijn vind om hem weg te brengen Maar tisook nu 4 keer voorgekomen ofzo dat hij heeft gelogeerd.. Ik kan dan echt genieten van tijd met mijn vriend en de rust in huis 's morgens.. Maar ken je gevoel.. nu gaan we in oktober een weekendje naar Parijs, zonder Dex.. Waaaah.. Nu al buikpijn, zo ver weg.. Ga hem zo missen! Vrijdag t/m zondag
Ik ben ook zo'n zeikerd, hier hebben ze ook maar 2 x bij opa en oma geslapen omdat we een feest hadden Gelukkig vinden ons pap en mam ook dat ze bij ons horen, mn vriend zn ouders nemen ze t liefst overal mee heen om te showen, dat doe ik dus ook niet!
Knap dat je de stap toch gezet hebt en wat met alle adiezen gedaan hebt. En wat ben je nu zelf gaan doen?
Ik hoop dat de kinderen zich geamuseerd hebben bij oma ! Proficiat overigens dat je het toch bent aangegaan!
Wow...Je kindjes weer opgehaald. Nee dat zou ik nou echt nooit doen. Ik mis ze vaak het meeste sochtends bij het wakker worden. Het knuffelen in bed. Maar als ik me dan bedenk dat nu opa en oma dat geluk mogen voelen van die warme armpjes om zich heen dan vind ik het helemaal prima. Mijn ouders hebben van moeder natuur alleen mij mogen krijgen en zijn dolgelukkig met hun 2 kleinkinderen. De kinderen zijn ook dolgraag bij ze. Leuke dingen doen, lekker logeren en in het grote bad gaan. Hier is het echt een win-win-win situatie. kindjes vinden het super-opa en oma vinden het super-papa en mama even tijd voor zichzelf. Knap dat je ze dit keer wel hebt laten blijven, loslaten is heel moeilijk maar wel een belangrijk deel voor de ontwikkeling van je kinderen. Want als ze altijd maar mama aan zich geplakt hebben zullen ze zich nooit helemaal vrij ontplooien.