Ikzelf was al thuis. Mijn man is logistiek medewerker op een bouwgroorhandel. Heftruck past hier niet in de kamer . En ik ben stikjaloers als hij s morgens de de deur uit gaat.
Hier ook gewoon werken in de wijkverpleging. En vriend werkt ook nog. Daarnaast ook zelf zorgen voor beide kindjes. Dus werken nu even contra.
Verpleegkundige in het ziekenhuis. Ik werk nu 32 uur per week maar de kans is vrij aanwezig dat dat binnenkort nog wel wat meer wordt..
Ik werk als consulent wonen bij een woningcorporatie, ik werk nu voornamelijk thuis maar morgen moet ik naar kantoor. Post ophalen en verdelen en een aantal lege woningen opleveren en daarvan de administratie doen. Wij leveren vanaf morgen een groot nieuwbouwproject op en dat gaat gewoon door. Ik doe zelf niet mee met de opleveringen maar ik help wel mee met de administratie daarna. Er is elke dag 1 persoon van onze afdeling (16 man/vrouw) op kantoor aanwezig. Mijn man werkt met grote ingewikkelde machines en is technisch ingenieur. Hij gaat dus elke dag gewoon naar zijn werk. Morgen heeft hij vrij genomen zodat ik naar mijn werk kan
Ik werk in de apotheek in een ziekenhuis in Brabant... Ik ga vanmiddag extra werken omdat een deel van onze collega's gaan werken op de ic en corona verpleeg afdelingen. Medicatie klaarmaken voor de verpleegkundigen. Ik kan dat psychisch gezien niet... Maar ga helpen op het magazijn ! Daar is het gekkenhuis !
Ik werk al 2 weken thuis maar ga maandag op kantoor even wat dossiers omwisselen en daarna weer 1.5 a 2 weken thuis denk ik.
Ik werk als fysiotherapeut. Zie met name hand en longpatiënten. De patiënten die willen komen mogen komen. Er bellen er ook wel een aantal af inmiddels. Ik zit zeker binnen 1,5 meter van patiënten.
Ik werk ook in een supermarkt. En inderdaad iedereen staat gewoon gezellig met elkaar te kletsen en de klanten nemen die anderhalve meter totaal niet serieus
Ik werk ook in een supermarkt. Afgelopen week heeft mijn baas door heel de winkel grote posters opgehangen waar wordt gevraagd 1,5 meter afstand te houden. En dan nog krijgen mensen het voor elkaar om me bij de schouder te pakken om iets te vragen. Mensen lappen de regels echt aan hun laars. Er wordt gevraagd kom zoveel mogelijk alleen, doe je boodschappen en ga naar huis, maar inderdaad complete gezinnen die boodschappen komen doen en gezellig blijven kletsen als ze bekenden tegenkomen.
Ja inderdaad. En lekker al kuchend door de winkel heen lopen alsof er niks aan de hand is. En het is met name de ouderen die bij ons in de winkel gezellig staan te kletsen
Ja leerkracht basisschool. We hebben een rooster, komen allemaal aan de beurt om leerlingen op school op te vangen van ouders met vitale beroepen. 1,5 meter lukt met jonge kids niet echt.
Heb al zitten denken aan kinderen die geen veilig thuis hebben. Die kunnen nu dus ook niet er even uit. Ik neem aan dat jou werk net zo hard door moet gaan als mensen die in de zorg werken. Ik kan me goed voorstellen dat er nu meer spanning en mishandeling is dan normaal. Ik zag het al op internet.
Ik werk bij een bouwbedrijf. Gedeelte ligt stil maar het onderhoud van de huurwoningen moet doordraaien. Alleen spoed gaan we naartoe als het bewoond is. Zoals lekkages, gaslucht, voordeur die niet meer open gaat etc.. We vragen de bewoners wel om in een andere ruimte te gaan zitten. voor de monteurs dus best pittig om met zoveel in aanraking te komen.
Nu nog vanuit huis, maar ik heb bij mijn werkgever (ziekenhuis) aangegeven beschikbaar te zijn voor op de werkvloer. Heb geen medische achtergrond, maar ik kan wel ingezet worden op bijv. facilitaire afdelingen.
Zelf werk ik in de rozen teelt en ondanks dat we nog maar een beetje mogen veilen gaat het werk gewoon door. We moeten heel veel weggooien. Man maakt verpakkings dozen voor groente en fruit. Die heeft ook nog genoeg werk momenteel.
Ja, ik ben administratief medewerker op een KDV. Nu dus vooral roosters kloppend maken en verder de zaken er omheen zoals ik die normaal ook doe.
Verzorgende ig op een beschermd wonen afdeling. Tot op heden zijn wij nog corona vrij ondanks dat ik midden in de brandhaard woon en werk.