Wie is er nog op de werkvloer aan het werk..

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door MamavanDuncan, 21 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.569
    113
    Ikzelf was al thuis. Mijn man is logistiek medewerker op een bouwgroorhandel.
    Heftruck past hier niet in de kamer .

En ik ben stikjaloers als hij s morgens de de deur uit gaat.

zon1980 en Rosa Canina vinden dit leuk.
  2. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.003
    3.665
    113
    Hier ook gewoon werken in de wijkverpleging. En vriend werkt ook nog. Daarnaast ook zelf zorgen voor beide kindjes.
    Dus werken nu even contra.

3. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.801
    8.470
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige in het ziekenhuis. Ik werk nu 32 uur per week maar de kans is vrij aanwezig dat dat binnenkort nog wel wat meer wordt..

4. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik werk als consulent wonen bij een woningcorporatie, ik werk nu voornamelijk thuis maar morgen moet ik naar kantoor. Post ophalen en verdelen en een aantal lege woningen opleveren en daarvan de administratie doen. Wij leveren vanaf morgen een groot nieuwbouwproject op en dat gaat gewoon door. Ik doe zelf niet mee met de opleveringen maar ik help wel mee met de administratie daarna. Er is elke dag 1 persoon van onze afdeling (16 man/vrouw) op kantoor aanwezig.

Mijn man werkt met grote ingewikkelde machines en is technisch ingenieur. Hij gaat dus elke dag gewoon naar zijn werk. Morgen heeft hij vrij genomen zodat ik naar mijn werk kan

5. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Ik werk in de apotheek in een ziekenhuis in Brabant...
    Ik ga vanmiddag extra werken omdat een deel van onze collega's gaan werken op de ic en corona verpleeg afdelingen. Medicatie klaarmaken voor de verpleegkundigen.
    Ik kan dat psychisch gezien niet... Maar ga helpen op het magazijn ! Daar is het gekkenhuis !

Syane en amdaa vinden dit leuk.
  6. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Ik werk al 2 weken thuis maar ga maandag op kantoor even wat dossiers omwisselen en daarna weer 1.5 a 2 weken thuis denk ik.

7. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ik werk als fysiotherapeut. Zie met name hand en longpatiënten. De patiënten die willen komen mogen komen.
    Er bellen er ook wel een aantal af inmiddels. Ik zit zeker binnen 1,5 meter van patiënten.

8. ellenvz1984

ellenvz1984 Actief lid

3 mrt 2012
    196
    54
    28
    mijn gezin :-)
    veluwe
    Ik werk ook in een supermarkt. En inderdaad iedereen staat gewoon gezellig met elkaar te kletsen en de klanten nemen die anderhalve meter totaal niet serieus :mad:

9. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.052
    2.553
    113
    Limburg
    Ik werk ook in een supermarkt. Afgelopen week heeft mijn baas door heel de winkel grote posters opgehangen waar wordt gevraagd 1,5 meter afstand te houden. En dan nog krijgen mensen het voor elkaar om me bij de schouder te pakken om iets te vrageno_O.
    Mensen lappen de regels echt aan hun laars. Er wordt gevraagd kom zoveel mogelijk alleen, doe je boodschappen en ga naar huis, maar inderdaad complete gezinnen die boodschappen komen doen en gezellig blijven kletsen als ze bekenden tegenkomen.

10. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Ik werk ook. Als Gastouder, momenteel vang ik nog 2 kindjes op van ouders met vitale beroepen.

11. ellenvz1984

ellenvz1984 Actief lid

3 mrt 2012
    196
    54
    28
    mijn gezin :-)
    veluwe
    Ja inderdaad. En lekker al kuchend door de winkel heen lopen alsof er niks aan de hand iso_O. En het is met name de ouderen die bij ons in de winkel gezellig staan te kletsen :|

12. Sunna

Sunna Fanatiek lid

10 okt 2017
    1.103
    600
    113
    Ja leerkracht basisschool. We hebben een rooster, komen allemaal aan de beurt om leerlingen op school op te vangen van ouders met vitale beroepen. 1,5 meter lukt met jonge kids niet echt.

13. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113

Heb al zitten denken aan kinderen die geen veilig thuis hebben. Die kunnen nu dus ook niet er even uit. Ik neem aan dat jou werk net zo hard door moet gaan als mensen die in de zorg werken. Ik kan me goed voorstellen dat er nu meer spanning en mishandeling is dan normaal. Ik zag het al op internet.

Syane en Sunna vinden dit leuk.
  14. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Ik moet 1x per week naar kantoor voor printen etc. Andere 2 dagen wel thuis gelukkig.

15. yoghurt

yoghurt Bekend lid

31 jan 2011
    513
    58
    28
    Brabant
    Ik werk bij een bouwbedrijf. Gedeelte ligt stil maar het onderhoud van de huurwoningen moet doordraaien. Alleen spoed gaan we naartoe als het bewoond is. Zoals lekkages, gaslucht, voordeur die niet meer open gaat etc..
    We vragen de bewoners wel om in een andere ruimte te gaan zitten.

voor de monteurs dus best pittig om met zoveel in aanraking te komen.

16. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.466
    3.912
    113
    Vrouw
    Nu nog vanuit huis, maar ik heb bij mijn werkgever (ziekenhuis) aangegeven beschikbaar te zijn voor op de werkvloer. Heb geen medische achtergrond, maar ik kan wel ingezet worden op bijv. facilitaire afdelingen.

17. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.421
    446
    83
    Limburg
    Zelf werk ik in de rozen teelt en ondanks dat we nog maar een beetje mogen veilen gaat het werk gewoon door. We moeten heel veel weggooien.

Man maakt verpakkings dozen voor groente en fruit. Die heeft ook nog genoeg werk momenteel.

18. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Man werkt in autobranche en gaat dus ook gewoon door.

19. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ja, ik ben administratief medewerker op een KDV. Nu dus vooral roosters kloppend maken en verder de zaken er omheen zoals ik die normaal ook doe.

20. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    Verzorgende ig op een beschermd wonen afdeling.
    Tot op heden zijn wij nog corona vrij ondanks dat ik midden in de brandhaard woon en werk.

Deel Deze Pagina