hoi missie goedemorgen! het is niet gelukt kan het niet vinden de link werkt niet en kan het onderwerp niet vinden is het onder zwanger worden? en welk onderwerp? vanmorgen was ovulatie test nog negatief dus morgen weer proberen GROETJES
Ik ben ook juli 2006 gestopt. En nog niet zwanger? Terwijl ik van melvin gelijk zwanger was. na 10 jaar pil gebruik.
Ik ben ook nog 'over' na het stoppen, wel al sinds augustus, maar dan in 2005. ik duim dat voor ons allen die langer geduld moeten hebben ons geduld snel wordt beloond. Liefs, Daan
hoi meissie goed zo. nu afwachten op een bericht. ik hoop dat je snel antwoord krijgt, en dat hoop ik ook voor me zelf. groetjes missie
Hallo Meiden, Ik ben ook in augustus 2006 gestopt en de 2e keer al zwanger geraakt HELAAS in december voor kerst een miskraam gehad met 8,5 week. Erg balen... Heb ook cyclus van 40 dagen.. Nu `gelukkig`(= omdat dan je cyclus weer op gang komt) 2 weken geleden weer ongi geworden dus kunnen weer gaan klussen. Succes aan alle meiden, x leeuwinnetje
Ook ik ben in augustus 2006 gestopt. Als ik de verhalen hier soms lees is dat nog maar heel kort. Maar......zo voelt het niet. Elke keer weer dat gevoel: is dit nu mijn eisprong, zou ik deze maand zwanger worden, etc.?
hey dames, heb vanmorgen school gehad , echt heel veel huiswerk. daarbij komen volgende week woensdag mijn ouders voor 10 dagen om hier van alles te regelen, dus ik kan carnaval met mijn broertje vieren daar ruud moet werken op carnavals maandag en dinsdag! ik krijg eind volgende week te horen of ik de baan definitief heb. en vrijdag is ook nog eens mijn ma jarig gaan we lekker uiteten. voor de rest heb ik het drukdrukdruk met opruimen poetsen huiswerk en af en toe ontspanning (alhoewel dat nu minder is) wij gan vanavond naar mijn schoonouders die hebben een nieuwe hond (pup) mijn ongi is nu helemaal voorbij dus wij kunnen weer...aan de slag Wink maar nu wanneer wij het willen enz geen geforceer meer! wat gaan jullie vanavond eten? ik heb geen ideen meer! xxxxx