Wie is er nog wakker ? En wat ben je aan het doen ?

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Je kan natuurlijk gewoon een traplift nemen. Is helemaal relaxt.. Je gaat zitten drukt op een knop en je wordt naar boven gebracht..

2. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.873
    5.151
    113
    Home

haha ja heeeel irritant als je er niet uit komt gelukkig kan je altijd nog youtube gebruiken voor de walktrough ;)

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

@celia: dank je wel we zijn er heel blij mee, ons eerste kleine wonder..
    opzich heb ik niets te klagen... zit wel thuis ivm met harde buiken verveel me ook verschrikkelijk.. had niet verwacht dat ik zo snel thuis zou zitten.. ik heb het er allemaal voor over.. elke keer als ik hem voel bewegen of als hij me weer nachten wakker hou geniet ik van zijn bewegingen dan denk ik wat zou hij nu aan het doen zijn..

@skatjuh: ja ik kan het me voorstellen tis al zo gevoelig allemaal daar beneden.. dat heb ik nu de laatste week de vk zei dat het met de stand van bekken te maken heeft enzo... zwanger zijn is toch best wel zwaaar:)

@lotte: dan moet je wel eentje hebben die je helemaal naar je bed brengt en als je voor je bed bent geeindigt je er ao in kiepert.. goh wat een fantasie :D

4. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ja, dat lijkt me wel heel cool.. (het is dat ik een appartement heb en dat dus helemaal niet nodig heb..)

5. LittleMonsters

kan evengoed he.. van de bank naar bed kan ok heel vermoeiend zijn ook al is het allemaal gelijk vloers... :D:D

6. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Jaaaaaaah wat een goed idee zeg:D

*Gaat vent wakker maken en enthousiast over dit nieuwe idee vertellen. Zal ie leuk vinden:p*

7. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Zou ik doen... Waarschijnlijk zegt hij, ja is goed schat en slaapt hij verder ;)

En ja soms is het ook best wel vermoeiend om me naar de slaapkamer te verplaatsen.. (vooral nu, ik moet mijn zoontje nog naar zijn eigen bed verplaatsen.. Hij zit nog in zijn vakantieritme en gaat niet op een normale tijd slapen en ligt nu in mijn bed.. En ik hou van ruimte... )

8. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik zit nog steeds te wachten op manlief ( nouja lief nu even niet meer)

9. LittleMonsters

nou ik ga maar proberen te slapen..

@lotte: succes:D

en voor iedereen slaaplekker en tot straks weer;):D

10. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Hij ligt nu keurig in zijn eigen bed..

11. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hooi..
    Ik dus ook.. ben maar beetje mp snuffelen.
    Ga nu toch maar richting bed gezien ik morgen ook weer op tijd op moet :p
    Weltrusten!

12. Blaak

Blaak Niet meer actief

Pfff.. ik ben moe maar kan niet slapen, kreeg ineens echt honger dus heb maar net de frituur aan gezet :D hehehe nja ik ben wel erg laat op he :p

13. fantasie

fantasie Actief lid

16 jul 2009
    296
    2
    18
    zuid-hollandia
    Ik ben nog ff aan het computeren, en wat drinken.
    en dan naar bed..

ben wezen stappen:)

14. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Goedemorgen dames, nog kunnen slapen ? Ik dus echt niet niet :(

Heb liggen woelen tot een uurtje of drie en om kwart voor negen was die kleine weer wakker ( heb een uitslaap kind ;) )..
    Ik had het zoooo warm pfff

15. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik lag om kwart voor 4 ( toen kwam man pas aankakken) en toen heb ik ook nog liggen woelen .
    en vanmorgen om half 8 waren der weer 2 kinderen helemaal klaar voor

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    was om half 10 wakker van Luc die me riep. Nu zit ie zn 3 boterhammen te kanen met een glas melk en heb ik zonnebloemen geteelt :p

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    3 boterhammen??? wow....

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hier was het naar bed om half 2...maar tot half 4 nog met dochterlief gezeten..die zat bij papa in bed nadat ze was gaan huilen...en wou niet meer slapen.

Die heeft tussen ons in geslapen..dus die heb ik er om half 5 uit gebonjourd in haar eigen bed...daarna was het al weer dag om half 9.....pffff...ben moe!

19. LittleMonsters

Hoi lady's
    Hier ook niet denderend geslapen meneertje in mijn buik was nog niet moe en is een feesje gaan bouwen daarbinnen helaas kent hij zich niet aan sluitingstijden houden :$ nu slaapt ie lekker hèhè... ( zal ik hem nu gaan pesten:D)

Deel Deze Pagina