hoi dames, Ik vroeg me af of iemand van jullie al eens verliefd is geworden op een andere man/vrouw terwijl jullie een relatie hadden of getrouwd waren en hoe jullie ermee zijn omgegaan. En is het een teken dat er iets mis is in je relatie, of denken jullie dat iedereen dat kan overkomen? Ikzelf heb het ook voorgehad, maar heb er niets mee gedaan en die ene persoon ontweken, zo kon ik er me over zetten, ook heb ik alles gezegd tegen mijn vriend. Wat denken jullie ervan? Jullie meningen graag.
ik zeg altijd verliefd worden ken je overkomen maar het is wat je ermee doet .. mij nog nooit overkomen.
Ik denk dat het je wel kan overkomen ja, zeker als je relatie in een dipje zit, en je wel de aandacht krijgt van iemand anders. Ik denk inderdaad dat je er dan niets mee moet doen, die persoon ontwijken e.d.. en zeker niet extra aandacht op gaan zoeken. Mijn man en ik hebben overigens afgesproken dat wanneer 1 van ons dit overkomt, we dit niet aan elkaar vertellen, de ander gaat zich onnodig druk maken, terwijl het als het goed is weer overwaait. Zodra we merken dat we er niet mee om kunnen gaan, vertellen we het wel. Een relatie is hard werken en we zijn beiden bereid om wanneer er echt grote problemen zijn, er voor te vechten en hulp te zoeken. Vreemdgaan is hier echt een no-go, van beide kanten. Als dat gebeurd mag de ander opdonderen, ik zou er echt niet aan moeten denken!
Zelf ben ik nooit verliefd geweest op een andere jongen, wel een keer een vriend van mijn vriend op mij. Lastige situatie was dat, mijn vriend was er niet blij mee, maar heeft er nooit iets over gezegd tegen die vriend. Of er iets mis is met je relatie als je verliefd word op een ander? Dat hoeft denk ik niet zo te zijn, als je er iets mee doet misschien wel. Je bent meer mens en gevoel heb je niet onder controle soms, het kan iedereen overkomen denk ik, en al helemaal als je er open voor staat.
Dat is me gelukkig nog nooit overkomen. Ik ben nog steeds onwijs verliefd op mijn vriend en kan me niet voorstellen dat er een ander langs komt waarvan ik vlinders krijg. Maar ik kan het me wel voorstellen dat het mensen overkomt. Als het met je relatie goed zit dan moet je die verliefdheid laten voor wat het is. Probeer de ander zoveel mogelijk te ontwijken zodat je niet in de verleiding komt. Maar soms kan het ook zo zijn dat de relatie met je partner niet goed is. Dan kan het misschien beter zijn om de verliefdheid verder te onderzoeken...maar wees wel eerlijk tegen je partner.
ja hoor ben wel eens verliefd geweest, maar dan denk ik, ik weet wat ik nu heb, een lieve man, 1 die voor mij heeft gekozen en ik hem vanwege zijn karakter, echt niet om zijn uiterlijk, hij is lief, betrouwbaar en ik voel me veilig bij hem en mezelf, daarnaast is hij een geweldige papa. en van die ander weet ik dat niet, als ik een oude vriend van mijn broer zie ben ik helemaal verliefd, het is zon mooie jongen en ook erg lief. maar met alleen lief en uiterlijk kom je er niet. nee ik hou het liever bij mijn vriend
op iemand verliefd worden dat overkomt je. wat jeermee doet is je eigen verantwoording. ik vind het altijd zo'n zwak excuus. ja snotter snotter, ik kon er niks aandoen. ja duhhh, je was er zelf bij. ikzelf ben ruim 10 jaar verliefd geweest op iemand die al getrouwd was. we hebben er nooit iets mee gedaan. na 10 jaar heb ik de vriendschap verbroken en nu heb ik hem alweer een jaar of 12 niet meer gezien. in die tijd was ik getrouwd gescheiden en alleenstaand maar heb nooit ook maar 1 sec overwogen om in zijn huwelijk te gaan zitten klooien.
niet verliefd gelukkig niet, maar als het ooit zo zou zijn dan zou ik het wel vertellen, eerlijkheid staat bij ons hoog in het vaandel... Als zoiets ons zou overkomen en niks vertellen vind ik ook een soort "vreemdgaan" je partner merkt vaak toch wel dat er iets aan de hand is.... Komt misschien ook omdat me vriend 4 dagen p.w. overver werkt, dan moet je elkaar denk ik nog meer kunnen vertrouwen als dat je elkaar elke dag ziet en spreekt... Als het zou overkomen dan Zeker niks mee beginnen, vermijden dan waait het wel over.... zoals het al is gezegt je weet wat je hebt, en nooit wat je krijgt, ik zou mijn kerel echt nooit meer kwijt willen !!!!!
Nee nog niet echt gehad, wel is er gewoon een leuke collega hier op mijn werk. Maar die is gewoon leuk om naar te kijken en verder niet. Ben ik altijd eerlijk over geweest tegen mijn partner en hij weet ook gewoon zijn naam etc. Ik denk dat een verliefdheid iedereen wel een x kan overkomen in je leven, maar het inderdaad maar net is wat je ermee doet. Er is wel ooit een ex-collega enorm verliefd op mij geweest, maar ben ik toen gewoon goed mee gaan praten en zo kwam hij erachter dat zijn eigen relatie niet meer lekker zat en hij de dingen die dus niet goed zaten bij mij dacht te vinden. Uiteindelijk dus besloten mekaar even tijdelijk te ontlopen op het werk en hij is in therapie gegaan met zijn vriendin en ze zijn nu nog samen.
Ik was twee weken geleden op een feestje en notabene waar mijn man bijstond vloog er een vonk over tussen een andere man en mij. We kennen elkaar al langer van gezicht maar ik was altijd te verlegen om op hem af te stappen. Het gevoel is ook wederzijds. Zelden iemand zo intens aangekeken, de dag erna vlinders in mijn buik maar heb dit lachend aan mijn man verteld. Die weet ook gewoon dat ik t een superlekker ding vind. Ik doe er uiteraard niets mee, geen haar op mijn hoofd dat ik er aan moet denken om het mooiste wat ik bezit en waar ik zo hard voor gewerkt heb op te geven voor een sjans. Ben stapelgek op mijn mannen en schrok dus wel even van mijn gevoel maar ja ach zo voel je ook weer even dat je leeft..
Verliefd worden overkomt je inderdaad en ik denk niet dat het betekent dat je dan dus een slechte relatie hebt met je man/vriend. Denk dat het bij veel mensen gebeurt en het is natuurlijk net hoe je ermee omgaat. Zelf zijn wij erg voorzichtig in het contact met het andere geslacht. Natuurlijk niet dat we ons voor ze afzonderen of er heel krampachtig mee omgaan, maar zodra je een vonkje voelt, weet je dat je een beetje afstand moet houden. Beter voorkomen dan genezen!
Ben een jaar of 5 geleden een keer verliefd geweest op een collega. Ik werkte in een restaurant waar hij de kok was. Mijn werkdagen waren van 10.00 tot meestal een uur of 1 snachts. Ik zag hem dus vaak en mijn eigen vriend vaak dágen niet. Hierdoor kwam onze relatie echt in een dip en dacht ik echt verliefd te zijn op die jongen. Omdat ik echt voor mijn relatie wilde gaan heb ik daar ontslag genomen. Nooit tegen mijn vriend gezegd dat ik iets voor die jongen voelde. Dit is ook een afspraak tussen ons, dat we dat niet vertellen omdat we de ander daar onnodig pijn mee doen. Gelukkig is het nu allemaal goed tussen mij en mijn vriend en ik zou nooit meer iemand anders willen!
Ik heb wel eens vlinders gehad maar nog nooit echt verliefd. Als mijn partner dit zou overkomen zou ik ook liever niet hebben dat hij dat aan mij verteld Ik zou het hem ook niet vertellen denk ik, maar gewoon over laten waaien
ik heb het wel es gehad, in een vorige relatie!!! die relatie zat ook echt niet goed. kan me het nu echt niet voorstellen. ben zoooo vreselijk gelukkig met mijn vriend dat ik er ook totaal niet voor open sta. en dat is ook het punt waar veel mensen de mist in gaan denk ik, als je je er al voor open stelt, betekend dat vaak dat je in je eigen relatie niet helemaal happy voelt , denk ik athans. je wordt niet zo 1,2,3 verliefd op een ander. dat groeit. en als je jezelf daar niet in blokkeert , en die gevoelens toelaat, moet je eens goed bij jezelf nagaan waarom, en of je jezelf voor de rest van je leven bij je huidige partner ziet blijven. Maar tis natuurlijk makkelijk praten als je het zelf een keer hebt meegemaakt natuurlijk. Vaak zie je pas achteraf, als je in een andere -betere relatie zit, dat de reden dat je verliefd werd op een ander toch diepere redenen had liefs Muis
Ik denk dat het je zeker kan overkomen, zeker als je een dip heb in je relatie... Maar het gras is echt ergens anders niet groener.. In elke relatie zullen ups en downs voorkomen! Hoe ik er mee om zou gaan? Het ligt aan hoe je huidige relatie is. Als die echt op het randje zit, waarbij je zelf niet meer gelukkig bent, en niet meer van de ander houdt, dan zou ik voor mijn eigen geluk kiezen en dus waarschijnlijk die ander. Maar mocht ik een goede gezonde relatie hebben, met zo nu en dan ups en downs, dan blijf ik bij mijn partner. Zoals ik hier voor al zei: Het gras is ergens anders echt niet groener!
Ik heb in mijn eerste huwleijk verliefde gevoelens gehad voor een collega. het wa secht ene wake-up call voor me. Ik heb het mijn man verteld en ben ergens anders gaan werken op het bedrijf.