Ow, dat is zeker goed nieuws! Eind van de maand kom je dus met nog beter nieuws! Bij de vk ging het goed. Eigenlijk hetzelfde weer. Hij is nog steeds niet ingedaald. Volgende week maandag weer controle. Ik hoop dat ik dan al bevallen ben of bezig ben met bevallen, hihi.
mnsy wat spannend meid! hoop ook dat je niet al te lang meer hoeft te wachten en dat je spoedig je zoon kunt vasthouden en knuffelen!!!!! jaaaa ik hoop het ook zo...... maar heb zowiezo minder kans want 1 eierstok is helemaal dicht! na ja heb er wel vertrouwen in hoor....!
@ella: 2 Jaar.. Pfoe, das best lang al!! Zal toch ooit een keer echt goed raak moeten zijn? Jaa, vandaag weer een echo gehad. Kleine lag echt helemaal dubbel gevouwen, maar was wel heel erg bewegelijk (zoals op iedere echo inmiddels ). Gaf ook een kopstoot tegen dat echo apparaatje van de gyn, ik voelde ook echt een "plok" in mijn buik en de gyn voelde een "tik" tegen dat echo ding van dr. Haha. @mnsy: Hoop ook voor je, dat je snel gaat bevallen. Wachten duurt altijd zooo lang..
Beetje domme vraag misschien, maar kunnen ze niets doen aan die dichte eileider? Ik hoop dat het snel raak voor jullie is!
ben destijds geopereerd aan mn eierstokken.... en toen heeft de gynaecoloog die blokkade ook gevonden , dmv HSG. hij heeft geprobeerd om em open te krijgen , maar dat is dus niet gelukt helaas!
Missy, leuk is dat hè! Vooral rond jouw termijn kan je de mooiste echobeelden krijgen van de kleine. Weet jij al wat je krijgt? Hmm, mijn gevoel zegt dat ik volgende week nog niet bevallen ben....
dankje! lief van je hoor! en ik duim voor jouw dat je heeeeeeeeeeeeeeeeel snel gaat bevallen! en dat alles dan goed mag blijven gaan!!!
Ahh, dank je. Ik hoop vooral dat alles goed gaat. Dat is t belangrijkste voor mij. Heb daar zo een angst voor, maja ik moet positief blijven!
wat een mooie naam!!! en ze wordt dan echt een grote zus! ja kan me voorstellen dat je daar angst voor hebt hoor!
Had me voorgenomen echt te gaan minderen met slecht en vet eten welteverstaan vanaf vandaag... Resultaat; net een halve zak ham/kaas chips op. Grrr, waarom houd ik ook zo van lekker eten?
@mnsy: Ja idd, zijn hele mooie beelden. Nee, wij weten nog niet wat we krijgen en de gyn van vandaag had ook geen idee (deed niet eens de moeite om ook echt te kijken). Was niet mijn eigen gyn. Maar over 2 weken (de 23e) hebben we de 20 weken echo, dus we hebben gewoon nog even geduld. Tuurlijk ben je volgende week bevallen, of lig je misschien te bevallen!! Ooit wil de kleine man, de grote wereld zien!! @ella: Haha ja precies.. Ben benieuwd of het een danseresje of een voetballertje gaat worden . Hoop zo dat het raak voor je is deze ronde!!