lekker slapen meis! en sterkte met alles!!!!! en probeer je niet al te druk te maken hoor!!!! hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten! welterusten!
hee meid ik ga zo douchen en ook ff proberen om te slapen!!!! miss tot morgen! enne welterusten!!!!!!!
Gister peerde je hem ook al om te douchen Ja soms ben ik moe. Maja dan nog. Maar goed die kleine die komt rond half 10 dus ja... Kijk morgen moet ik werken (in de ochtend) en gaat de wekker om08:15, tuurlijk ben ik dan gaar. Soms liggen we pas om half 4 (vind ik zelf ook TE extreem hoor) en dan ben ik idd kapot. Maar die kleine slaap smiddags nog en dan ga ik ook nog even liggen haha, erg he! Nee hoor, het kan nu nog en geniet ervan. Maar goed ik ga nu ook! Nog even peukie roken, de honden uitlaten (naja vriendlief iig) en ze eten geven en dan maffen. Truste voor straks Ella.
Draak wow wat een korte nacht voor je! al helemaal omdat je er uit ''moet'' voor je werk! hoop dat je wel een beetje hebt kunnen slapen hoor!!!!!! Hier ook een korte nacht gehad , maar dat geeft niet zoveel. Ben alweer aanwezig hierzo! ja idd het is echt te erg... maar weet je wat het ook is? mn man is de hele dag weg (hij vertrekt rond half7 en is tegen 20:00 weer thuis) en ik heb de hele dag niemand om tegen aan te kletsen! (iets wat ik zekers nodig heb....... verveel me gewoon soms op mn vrije dagen! Vandaar dat ik het heerlijk vind om hier lekker te kletsen! wat heerlijk zeg dat die kleine van jullie rond half 10 eruit gaat! ik heb daar geen ervaring mee natuurlijk , maar lees op het forum wel eens andere dingen. Nou werkze vandaag meid! en miss tot vannacht!!! hihihihi iig ben ik er donderdag nacht niet hoor! dan heb ik ff wat belangrijkers te doen! na ja miss dat ik daarna nog wel ff langskom! want tja mn man moet natuurlijk weer vroeg slapen.... Liefs Ella
Ja was idd kortn nachtje, maar alleen het wakker worden en eruit gaan vind ik een drama, daarna gaat het wel. En wellicht gaat mama straks ook even een beauty nap doen als zoonlief gaat slapen. Wel beetje sielug voor je hoor dat je zoveel alleen zit Als je wat dichterbij had gewoond had je een bakkie kunnen komen doen maar groningen-Noord-holland is wat ver
Whahaha niet eens bewust gedaan, maar nu je het zegt HAHA he, he, hoe voelt dat nou? Als iemand je ontvlucht met de smoes; Douchen
hihi moet bekennen dat , dat heel vaak mijn smoes is!!!!!!!!!!!!!! echt erg hoor! ja nu ik er zo over nadenk..... vaak als ik ergens ben en ik zoek een opening om weer weg te kunnen (niet lullig bedoeld) dan zeg ik altijd dat ik ''moet douchen''..... tja dat is dan vaak niet eens zo!
maar zoals gisteren na mn werk.... ja dan douche ik altijd wel! en vanmorgen weer en vanavond weer....
Ja probeer je er nu nog maar uit te lullen hoor!! Ik weet dus in het vervolg als jij zegt ik ga douchen........hahah
hahahaaaaa ik douche idd niet altijd als ik het zeg! met name savonds en overdag maar snachts wel hoor! douche altijd voor het slapen gaan
Tegen jij hoef je niet te liegen hoor Maar ik ga nu ECHT even douchen. Miss tot straks nog of anders vanacht!