Ja rustig hier! Ik denk wel wat te voelen maar ik ga er gewoon vanuit dat het niks is want ik wil niet meer voor de gek worden gehouden door mijn lichaam haha
Ons voorgevoel zegt een zoon, maar dat is eigenlijk alleen maar gebaseerd op voorgevoel. We hebben niet een voorkeur ofzo. Heb al een zoon en een dochter. Wij willen het dus wel weten, maar voor de rest (onder de mensen die we irl kennen) houden we het geheim, mijn dochter wil namelijk echt heeeeel graag dat het een verassing voor haar blijft, dus we willen niet het risico lopen dat zij het op de één of andere manier het te weten gaat komen. Als het dus een jongen wordt, zullen we ook wat jurkjes/rokjes in de kast erbij leggen.
wat leuk zeg!!!! hoe oud zijn je andere kids? ja haha dat is dan wel leuk zeg dat je dochter zo graag wilt dat het een verrassing blijft! lijkt me dan wel moeilijk om voor je te houden...
groot gelijk meid! ik was de vorige keer zoooo misselijk en dacht echt dat ik zwanger was! maar dat was toen niet zo..... werd er helemaal gek van! maar dat kunnen ook de spanningen zijn!
Mijn zoon is net 10 geworden en mijn dochter is net 9 geworden. Naja net? 2 maandjes geleden waren ze jarig. Spannend hoor DikkeBuik, hoop zo dat het raak voor je is deze ronde!!
leuk hoor Missy! en nu worden ze grote broer en zus! meiden ik ga zo proberen te slapen.... ben erg gespannen en zit me weer behoorlijk druk te maken
Ai toch niks ernstigs meid? Slaap lekker in ieder geval en probeer alles dan even van je af te zetten..
nee hoor , vast niet! heb dat wel vaker... dan tril ik erover en heb ik last van hartkloppingen , denk dat ik me dan toch wat te druk maak ofzo.
Jeetje, das vervelend ella. Nou hoop dat je zo de slaap kan vatten en de rust kan nemen, die je blijkbaar nu hard nodig hebt!! xxx
thanks meid! en jij ook straks lekker slapen hoop ik!!!! nou ga eerst nog maar even naar beneden ofzo , even wat drinken pakken... tja ben erg wispelturig hoor!
Hey fijne wijffies en douchers onder ons (zal het niet meer zeggen ella) ik ga naar bed naar bed zei duimelot want vriendlief moet om half 5 eruit . Truste en tot morgen.
Naja het is in ieder geval beter om nu even wat te gaan drinken als dat je over een uurtje weer op moet staan, omdat je dorst hebt toch. Ja ik ga ook vandaag niet al te laat slapen. Heb morgen een drukke dag, kids hebben de hele week al feestweek op school ivm 50 jarig bestaan. De hele week mogen de mama's en papa's al helpen op school. Morgen dus ook . En dan in de avond ook nog eens zomerfeest en na school moet mijn vriend even bij een moeder van een vriendinnetje van mijn dochter, 2 computers maken. Dus ben de hele dag wel bezig.
dat klinkt erg druk Missy! maar ook erg gezellig!!!! jij moet dan ook maar niet al te laat naar bed! Draak , welterusten meid! enne sterkte voor je man morgen met opstaan!
Ik ga ook lekker slapen! Slaap lekker Ella, Msny, Missy29, Draak86, En sorry als ik iemand vergeten ben