precies... echt erg! nachtdiensten zouden perfect voor mij zijn! maar ja ik werk al in de late diensten! wat doe jij altijd als je niet kunt inslapen!? soms uit bed?? ik wel , maar dan wordt ik ook gelijk weer wakker
Ja ik ga dan altijd uit bed want als ik in bed blijf ga ik woelen en maakt ik mijn vriend wakker Ik ga dan vaak naar beneden wat drinken maar dat word hier zowat een ritueel:x En jij dan ook altijd uit bed en dan na de woonkamer ofzo haha? Ik ben zelfs een keer in de midden van de nacht in bad gegaan dacht ach ja waarom niet kan toch niet meer slapen haha
ik ga altijd naar de keuken en zet een kopje thee.... dan ga ik ff tv kijken en vervolgens merk ik op dat ik wakkerder wordt en ga dan snel weer naar bed... het stomme is dat ik niet eens moe ben overdag! ach dat is natuurlijk ook wel weer fijn aan de andere kant. hiihi in bad??? nee wij hebben geen bad! kijk maar uit dat je daar dan niet in slaap valt! ik ga morgen weer eens bellen met de huisarts of ik echt geen inslapers meer mag hebben.
Mag ik vragen waarom je ze niet mag hebben dan? Nee ik denk dat ik mijn eisprong al gehad heb op 31 mei maar ben er niet zeker van.. jij hebt ook al behoorlijk wat achter de rug zie ik in je onderschrift ben je al lang bezig met zwanger worden?
nou ik had er volgens de ha al genoeg gehad... en dat is ook zo hoor. en omdat we bezig zijn met zwanger worden is het ook niet echt aan te raden , aldus de gynaecoloog en huisarts.... oo ooo wat zijn ze het toch weer met mekaar eens ooh wat balen dat je niet precies weet wanneer je eisprong is geweest! hoop van wel hoor! doe je ook aan ovulatie testen!? Ja wij zijn nu 2 jaar verder.... en heb in die 2 jaren nu 3 kansen gehad... hopelijk deze cyclus weer een kans!! ben nu weer met de injecties bezig en vanaf 8 juni starten de follikel metingen weer!
Nee ik gebruik geen ovulatie testen mischien toch maar is aan beginnen ik weet wel dat mijn eisprong altijd heel onregelmatig is en ik het altijd op de gok doe en met tempraturen natuurlijk Maar als ik dan naar mijn tempratuur kijk hebben wij altijd sex gehad rond de tijd en op de dag van de eisprong zelf maar nog geen 2 roze lijntjes hier. Je bent al lang bezig,, Ik hoop dat het julie snel zal lukken en is julie gegund! Heb er serieus respect voor!
spannend hoor! en idd aan je temp kun je heel wat aflezen! balen dat je zo onregelmatige cyclus hebt! ja wij zitten vanaf aug 2008 in het ziekenhuis. het gaat aan de ene kant heel snel de tijd , maar aan de andere kant ook weer zo langzaam... begrijp ik goed dat jullie mk hebben gehad? vreselijk lijkt me dat!
Nee ik was toen nog niet met mijn vriend, Ik was 17 en zwanger en dat heeft toen niet zo mogen zijn Ik snap dat de tijd snel en langzaam gaat,, Je bent er helemaal klaar voor en dan wil het niet lukken Maar het komt goed toch!!!
heftig hoor! nou hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan!!!!!!! ja ik hoop dat het goed komt.... moet toch vast wel een keertje!!! we hebben er alle vertrouwen in hoor!
nou miss tref ik je morgennacht weer hierzo! hahaha ik ga nu ff douchen! moet morgen weer vroeg oppassen op mn neefjes en nichtje (moet er om 7 uur zijn)
Ok slaap lekker en het was leuk met je je te spreken! En er in blijven geloven meid! Het komt goed! Slaap lekker en ik hoop dat je snel kan slapen! Liefs
thanks meis! lief van je! we blijven er zekers in geloven! jullie ook he!!!! duim voor je hoor! spannend nu je in de wachtweken zit...!!! welterusten voor straks! en hopelijk slaap jij straks ook lekker snel!
Hey Dikke buik, zie ik het goed dat je ook niet in NL woont? Ook getrouwd met een "niet nederlander"?