Wie is er nog wakker?

Discussion in 'De lounge' started by LuckyMommy, Jun 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    ik lees net het topic en dacht nu nog wakker? zo laat is het toch nog niet? haha zie nu net pas dat het al half 1 is hihi en dan zijn er ook al 39 pagina's
    dus ik ga nu zo maar eens mijn bedje opzoeken
    Succes voor de gene die niet kunnen slapen!

2. fafje

fafje Niet meer actief

slaap lekker!!

3. Missy29

Missy29 Bekend lid

Feb 6, 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Dat is dan idd een korte nacht geweest voor je vriend. Ik sliep dus om 5:30 en was om 8:00 weer wakker. Moet zeggen, dat ik het nu wel begin te voelen. ;)

Dan heb je nog wel even te gaan fafje, maar wel lekker, dat je in de zaak van je pa kan werken. :)

Slaap lekker mamaprinses!! :)

4. soovi

soovi Fanatiek lid

Nov 1, 2007
    2,465
    582
    113
    Hey maar fafje, is het niet zwaar om 's nachts te werken nu je zwanger bent? Nu zou ik er geen problemen mee hebben maar toen ik zwanger was...

5. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Was je in slaap gevallen? :p haha

6. Missy29

Missy29 Bekend lid

Feb 6, 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Haha nee, ik was even gaan "douchen". Moet ook af en toe gebeuren. :p

7. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    douchen of '' douchen'' ??? :D

8. Missy29

Missy29 Bekend lid

Feb 6, 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    "douchen" :p

Haha mijn vriend is vandaag lekker vrij, dus ik hoef niet op hem te wachten tot ie eindelijk thuis is, maar ja.. Dan wil ie zo nu en dan wel even wat aandacht. ;)

9. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    net kittens zijn het :p

10. fafje

fafje Niet meer actief

Dat vragen meer mensen, maar t zijn maar 4 uurtjes + ik zit heerlijk hele tijd op een kruk...nou in dit geval..laptop voor mn neus...
    Normaal werk ik achter de bar...maar dat doe ik uiteraard niet meer....moet wel zeggen dat ik deze maand af maak...en dan stop met de nacht...

Ik vind het wel lekker ...onder de mensen, maar toch rustig...wnat ik zit natuurlijk bij de uit/ingang...

11. Missy29

Missy29 Bekend lid

Feb 6, 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Haha ja inderdaad!! :p Mja ach, t is ook wel weer lekker als ie even een dagje thuis is. Hij werkt best veel en vooral in de avond tot nacht. Dit weekeind werkt ie wel overdag en dan is ie om 20:00 thuis :).

12. soovi

soovi Fanatiek lid

Nov 1, 2007
    2,465
    582
    113
    Ja, kan ik me voorstellen. Achter de bar werken lijkt me ook wel heel zwaar als je zwanger bent. (als ik heel eerlijk ben vind ik het al zwaar ik als niet zwanger ben)

13. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Pfoe, lijkt me heftig voor beide. Geniet er idd dan maar van als hij er wel is.

14. fafje

fafje Niet meer actief

hihi tja...kben t gewend...en het is maar 1 a 2 nachtjes...sinds mn 4e mnd ben k gestopt achter de bar...wnat met een buik door de menigte is niet ideaal...

Ondretussen hoe fik nog maar 2 uurtjes...dan pak ik lekker de taxi naar huis en dan lekker uitslapen tot laaat hihihi

Want dat is het wel..ik moet wel langer bijkomen van een nachtje werken!...ach nog 2 weekenden...en dan begint mn verlof al :p

15. soovi

soovi Fanatiek lid

Nov 1, 2007
    2,465
    582
    113
    Haha, ja kan ik me voorstellen. Op sommige plaatsen is zo'n dikke buik niet echt handig.. Ik paste op een gegeven moment niet meer tussen de collegebankjes.. (had vrij snel een flinke buik)

16. Missy29

Missy29 Bekend lid

Feb 6, 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Ja af en toe is het best moeilijk, maar grotendeels zijn we er aan gewent. We hebben het wel eens slechter gehad, toen werkte hij zeker 80-90 uur in de week. Dat is pas afzien. Haha, dan valt dit nog wel mee.

Ik ga nu wel even lekker in bed liggen, samen een filmpje kijken. Ben echt gesloopt na afgelopen nacht. Hoop dat ik vannacht wat beter slaap.

Slaap lekker voor zo/straks/ooit allemaal en werkse nog fafje!!

Tot morgen!!

17. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,647
    0
    36
    Overijssel
    Zijn er nog mensen wakker??:D

@ fafje: dat ik zwanger was van de oudste werkte ik ook nog in een discotheek, en ben ook met een maand of 4/5 achter de kassa gaan zitten. Vond het toen wel zwaar worden met die buik achter de bar, dat bukken de hele tijd. En bij ons in de disco werd voornamelijk hardcore gedraaid en dat dreunde dan zo door naar m'n buik dat ik wel eens gedacht heb dat de baby er zo uit zou trillen haha! Daarna lekker achter de kassa, dat was wel prettig. Lekker zitten, boek en bak met witte druiven erbij, dan hield ik het wel uit!;) En ondertussen veel kletsen, want veel mensen miste me toch wel achter de bar dus dan met een borreltje bij de kassa staan. Heb alleen door geldgebrek wel langer door moeten gaan dan jou, tot 3 weken voor de bevalling zat ik iedere vrijdag- en zaterdagavond achter de kassa, maar was wel gezellig. En m'n oudste is nog steeds gek op hardcore!;)

18. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    nog even,maar ga zo slapen

19. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,647
    0
    36
    Overijssel
    Ah toch nog 1 wakker!
    Ik ga zo ook lekker slapen, nog ff peukie roken (brrr toch wel fris buiten nu!) en dan kruip ik lekker bij m'n kerel in bed. Kan nu nog, volgende week hele week weer weg.

Slaap lekker!!

20. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Jaaaahaaaaa ik ben wakker:p

Share This Page