@ladyboss84 Ja ik ervaar het ook als plezier....natuurlijk ben ik de volgende dag wel extra moe...maar goed...dan heb ik vrij... En mensen zeggen altijd..maar dat is slecht voor de baby! Nouja.....mn baby is 'snachts juist het actiefs...ik doe geen rare dingen, zit rustig...en mn kleinje is bezig dara in die buik...juist gezellig:
En waarom zijn jullie nog wakker? Kunnen jullie niet slapen of om een andere reden? Ik ben nog wakker omdat manlief een film aan het kijken is en ik even zin had om rustig achter de comp te zitten, borreltje erbij en muziek op m'n nieuwe telefoon zetten. En ik ben de afgelopen weekenden heel vroeg naar bed gegaan omdat we net zijn verhuisd en ik helemaal kapot was, en nu gewoon even rustig wou zitten. facebook en hyves bijwerken en rustig zp lezen, heerlijk vind ik dat af en toe!
ik ben ook nog wakker. Mijn man is er niet, en nu kan ik niet slapen.... Maar zal nu toch maar mijn bed opzoeken, krijg morgenochtend visite.... Trusten ladies!
Hier ook wakker. Ben gestript gisteravond en heb nu wat krampen niet echt zwaar maar wel zwaar genoeg om me wakker te houden. Hoop dat t snel wat sterker wordt
vanwege zware bekken instabiliteit zit ik al 2 dagen aan t homeopatische middel pulsatilla D6 om de boel snel te laten weken zodat ik niet over tijd hoef. Nu heb ik sinds een paar dagen dat ik amper nog iets kan en heb ik gebeld en ze zeiden dat ze wel wilden kijken of ze me konden strippen en dit kon gelukkig had al 1 cm gisteravond. Nu afwachten maar neemt niet echt ik kracht toe maar wel genoeg om me wakker te houden
ga maar weer eenls proberen wat te slapen gaat waarschijnlijk niet lukken maar ja moet wel mn rust pakken stel je voor dat t echt goed doorzet Dan komen er nog genoeg slapenloze nachten
ik ben ook al wakker ,dochtertje werd telkens wakker met een blafhoest dus heb haar maar lekker meegenomen naar beneden,en op de bank met een kussen en deken geinstalleerd,en tja wat moet je dan doen? zwp natuurlijk haha. @roosje sterkte
mnsy!!! hoe is het met jouw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Missy ik heb de afgelopen nachten redelijk geslapen! was ook lekker vrij het weekend! Roosje wat spannend zeg! hoop ook dat jullie kindje snel geboren mag worden!!!
Pff ik heb gewoon echt een paar bagger nachten achter de rug. Echt last van mijn benen steeds. Mijn ventje laat me 's morgens wel steeds liggen, maar na zo'n nacht lijkt het niet eens te helpen om uit te slapen. Bah. Fijn dat je redelijk goed geslapen hebt ella! Hoe is het verder met je? Ben benieuwd hoe het nu met roosje en mnsy gaat. Hopelijk hebben jullie snel jullie wondertjes in de armen!! Ik ga vannacht maar eens op tijd liggen, hopelijk val ik dan gewoon "per ongeluk" in slaap. Ben dus niet lang online meer.
Haai, Het gaat goed met mij! Hoe is het met jou??? Ik ben nog steeds niet bevallen zoals je kunt zien Vandaag weer controle gehad bij de vk en alles gaat goed. Volgende week maandag weer en dan krijg ik inwendig onderzoek en word ik gestript (ik hoop van niet). Nou we zullen zien.