heej tante!! draak . ja?? nou neem dan wat!!! weet je wat erg is... ik moet as donderdag naar de dietiste! voor een lactose vrij dieet.... nou daar heb ik dus echt GEEN ZIN IN!
Shit man!! wou maandag over een week (als je werkrooster het toelaat) ff met Faith en jou t dorp daarin of lwd .. Milkshake helje
hihi dat wordt voor mij geen milkshake! maar mag wel waterijs..... enne soja ijs! (eeemmmm geen idee waar dat naar moet smaken!) ja we moeten nodig ff afspreken!
nou idd zeg en ik ga echt NIET vragen om een soja milkshake...... ooo wat leuk dat je dan vakantie hebt!!! weet niet of maandag voor mij een handige dag is.... maar ben iig wel vaak woensdag en donderdag vrij!?
Jaa volgende week woensdag!! Heb dr echt zin in, hoop dat ze me dit keer wel willen vertellen wat het gaat worden.. Ben toch erg nieuwschierig. Hmm normaal had ik wel een stukkie van je genomen tante mars, maar sinds ik zwanger ben, heb ik helemaal nergens meer trek in en moet ik mezelf echt dwingen om wat te gaan eten. Wat vervelend dat je op een lactose vrij dieet moet. Mja je zal het niet voor niks doen toch? Eet smakelijk draak!!