Wie is er nog wakker?

Discussie in 'De lounge' gestart door LuckyMommy, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hoi!!!!!!!!!!!!!!!

2. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Hoiii!! :D

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    HOI!! jij ook weer wakker!
    ik ben net terug van mn werk.....
    was zooooo druk! zit nu maar ff aan een wijntje!
    hopelijk slaap ik daar straks op! ;)

Hoe gaat het met jouw?
    spannend je hebt bijna de 20 weken echo toch!?

4. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Haha ja ik ben ook nog wakker :p. Was de laatste dagen wel wakker, maar even "niet echt aanspreekbaar". Niks met de baby of mijn gezin hoor. Meer met mijn gezondheid (wat ook niks met de baby zelf te maken had). ;) De laatste dagen was het om half 6 slapen en om 8 uur weer opstaan voor mij :(. Kon maar niet in slaap komen..

Jemig, te rustig is niet leuk, want dan verveel je je vast, maar te druk is ook niet alles. Je zal wel moe zijn dan?

Met mij gaat het nu wel weer redelijk goed. Ik werd vandaag gebeld door een pretechobureau, of ik misschien morgen al wou komen!! Moest eigenlijk 6 weken nog wachten, maar er was iemand uitgevallen. We doen een pretecho voornamelijk voor de kids, omdat zij bij de gyn niet mee mogen kijken en ze toch wel benieuwd zijn, hoe het daar eruit ziet in mijn buik!! De echo valt alleen net binnen schooltijd, maar dan moet ik ze maar eens een beetje laten "spijbelen" op school. Haha, is voor een goed doel en ze missen eigenlijk bijna nooit school.

En dan overmorgen idd de 20 weken echo!! Haha gewoon 2 dagen achter elkaar de kleine zien. :D

Hoe is het met jou verder? Bijna testen!! Spannend hoor!! :D

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat gaaf!!!!!!!!!!!!!!!
    leuk hoor pret echo!

maarre wat ben jij een slechte slaper zeg! :(
    niks aan zo korte nachten.... kun je overdag wel wat rusten??

ja ik ga donderdag testen! ben erg benieuwd , maar verwacht er weinig van hoor!

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    leuk idd dat de kids dan mee mogen! maar waarom mogen zij dan niet mee bij de gyn?

7. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Ja echt wel, de kids hebben er ook heel erg veel zin in!! Haha kan me dochter eindelijk zien tegen wie ze de hele tijd aan het kletsen is!! Hahaha.

Ik ben idd een slechte slaapster, maar de laatste dagen was ik echt heeeeel erg moe en kapot, maar ik kon gewoon niet in slaap komen. Dan is het wel heeel erg frustrerend. Ik heb wel overdag de tijd om te rusten, maar ik kan het niet echt goed. Neem het me wel eens voor om te gaan liggen, maar dan komt het er weer niet van. Kan me er niet echt toe aanzetten.

Ik duim donderdag in ieder geval voor je meid!! Het moet toch een keer raak zijn??

8. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Geen idee, waarom zij niet mee mogen. Heb het al wel eens gevraagd.

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    apart hoor dat ze niet meemogen!
    maarre leuk he morgen die pretecho! kun je dan ook al zien of het een jongen of meisje wordt??

Enne wat rot he dat je nooit kunt inslapen....
    ik ken dat wel idd , lag gisteren tot 4 uur wakker... gelukkig niet zo lang als jouw!

10. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Ja ik weet het ook niet, mijn gyn zegt dat als je medisch bij de gyn loopt, dat er beter geen kinderen bij zijn. Maar goed, een pretecho laten maken is ook geen straf!! :D Ja, ze kunnen als het goed is al zeggen wat het wordt (althans, dat zei ze aan de telefoon). :D

Ja normaal slapen we hier al erg kort, maar de laatste nachten is het gewoon echt té kort. Maar ik probeer wel steevast voor 2 uur in bed te liggen, dan neem ik lichamelijk in ieder geval wat meer rust.

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja dat is echt slopend zeg!
    ik probeer ook altijd voor 2 uur in bed te liggen! (tenminste door de week dan , in het weekend niet hoor)

maar ja dat wil al gauw , omdat ik altijd late diensten doe!

oooh wat leuk! miss dat jullie morgen al weten of het jongetje of meisje wordt!

12. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Ach, ik hoop steeds maar dat het de volgende nacht beter gaat. :p

Ik vind het altijd vervelend om te gaan slapen, zonder mijn ventje gezien te hebben en die werkt tot 1 uur 's nachts ongeveer. En tja, als hij thuis komt, dan wil je ook wel even kletsen over hoe de dag is geweest enzo natuurlijk. En hij werkt ook meestal in de weekend, dus het is eigenlijk altijd best laat.. En voordat hij zo laat werkte, had hij een eigen chatroom, waardoor we ook gewent waren lang wakker te blijven :p.

Hihi ja ik ben echt zo benieuwd of mijn voorgevoel gelijk heeft. Het gevoel is nl. best wel sterk, maar ja.. Dat zegt nog niks natuurlijk. ;)

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    spannend hoor!! wat is je voorgevoel???

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik hoop zo dat alles goed mag zijn! dat is het allerbelangrijkste!!!!

15. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Een knul, maar ik ben benieuwd! Laat het hier morgen wel weten :D.

Ik ga nu even douchen en dan alvast liggen, boekje lezen en hopen dat mijn ogen moe worden. :p

Slaap lekker alvast voor zo!! En tot morgen!! xxx

16. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Jaaa dat is zeker zo :D. Ik hoop het ook.

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    spannend meid!
    ik ga aan je denken!!!
    leuk dat je hier dan komt vertellen!!!!!!!!!!!!! ben ook best nieuwsgierig hahahaha

heel veel succes en veel plezier morgen!
    en voor nu , hoop dat je snel in slaap valt!!!!!!!!!!!!!!! xx

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik ga nu ook even douchen en daarna lekker slapen!!!!!!!!!!!!!!!
    welterusten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!xx

19. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Ja natuurlijk kom ik het hier vertellen, kan jullie niet zo lang in onzekerheid laten zitten toch :p.

Dank je wel en ik hooop zo dat ik ook in slaap ga vallen!! Jij ook slaap lekker meid!! xxx

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier nog iemand wakker :-S, heb last van mijn keel, zwaar irritant!

Deel Deze Pagina