he ik ga douchen en slapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! welterusten!!!!!!!!!!!!! en tot morgen!!!!!!!!!!!!!!!!! xx
oh haha ok.. douch ze en slaap lekker.. ik ben d'r juist net uit omdat ik steeds lig te hoesten en daarmee mn man wakker houdt.... hij heeft de vroege en wil dat ie nog ff goed slaapt. maja.. ik kan niet stoppen met hoesten..
Ohhh, dan merkt ie het ook niet als jij gaat liggen stinken . Hahaha. Oehhh dan gaan we dr ff roepen!! DRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKK!!!!!!!! Slaap lekker ella... Alweer..
lastig is dat Wendy! heb je wel bisolvon?? dat werkt bij mij altijd heel goed! alleen het heeft wel een lange inwerktijd..... dus nu zul je er weinig meer aan hebben! beterschap!
neeje.. heb geen bisolvon.. hoestdrankje wat ik wel heb mag ik niet te veel van hebben van de HA en werkt voor geen meter... dus maar ff hondje gezelschap houden.. alhoewel die zwaar ligt te snurken naast me op de bank
HAHAAHAH gekke wijven zijn jullie ook he! Ik was even de laaste,voor het naar bed gaan, ZP-rondje aan het doen; even de laatste reacties bekijken en alles. Fijn dat ik zo gewild ben Vrijdag en zaterdagnacht zal ik tot laaannngg aanwezig zijn (nachtdienst van vriendlief)
Gek?? Wij?? Ik weet van niks!! Naja ik ben wel een beetje gek (Geleerd Eerlijk en Knap.. ). Tuurlijk, wij wachten de hele tijd op jouw!! maar slaap lekker meis!! xxx
ja net op.. ging even goed maar nu is het weer afgelopen.. ga maar een nieuwe maken denk.. krijg er oook hoofdpijn van nu!