Wie is er nog wakker?

Discussie in 'De lounge' gestart door LuckyMommy, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Las trouwens dat je echo goed was :D Gefeliciteerd hoor!
    En nou gaat je buikie echt echt groeien.Vanaf nu gaat het steeds sneller;)

2. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Jaa en morgen de 20 weken echo :D. Bedankt! Hihi mijn buik is al best groot :p. Dat is echt al heel snel gegaan. Heb het ook niet 3 maanden geheim kunnen houden :p.

@ Wendy: Balen dat het maar voor kort werkt. Anders even een stoomdouche nemen en dan wat meer rechtop in bed proberen te slapen (half zittend zeg maar).

3. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ahhh gaaf meid, veel plezier morgen dan he! Geniet ervan!! Zeker de 20wkn echo is zo bijzonder vond ik.Daarvoor is het nog te klein, daarna te groot. Nu zit alles erop en eraan en kan je het goed zien op het scherm.

Ik ga to bed to bed!
    Trust!

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ik ga het ook nog maar eens proberen...
    maar dan beetje rechtop idd.. en op de bank..

slaap lekker allemaal

(en veel plezier/succes met je echo straks)

5. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Haha ja de echo van vandaag was puur toeval. We hadden een afspraak gemaakt, omdat de kids niet mee mogen bij de echo's van de gyn. Had eigenlijk nog 6 weken moeten wachten, maar ze belden me maandag ineens of ik dinsdag misschien al zin had om te komen, want er was iemand uitgevallen. Dus vandaag hebben de kids de pretecho mee mogen kijken. :D Ze vonden het zo gaaf, om eindelijk te zien wat er in mama's buik allemaal gebeurd!! Hihi. Thnxz, ik laat jullie morgen nog weten hoe de 20 weken echo is gegaan en of alles goed was!!

Slaap lekker meid!! Tot snel!! xxx

6. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Thnxz :D, dat gaat wel lukken!!

Ik hoop dat je nog een beetje kan slapen.. Heel veel beterschap in ieder geval meid!!

Slaap lekker!! xxx

7. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Stomen werkt goed (wel 3xperdag) dat maakt al het vastzittende slijm los. Bisolvon werkt niet. Fluimucil (ofzoiets) werkt ietsje beter.Maar stomen het best maar dan wel consequent.

8. fafje

fafje Niet meer actief

@Missy& @Ella...

hahahaha dames...ik verveeelde me zooo erg heh...en in alle topics was iedereen al aan het slapen...was helemaal deze vergeten..anders had ik lekker mee gekletst!!!
    Ik werk in een discotheek achter de entree kassa...met een laptoppie..af en toe kaartjes afrekenen...en t was maar tot 2 uur/half 3...
    en ben idd indisch en ook moluks...ik ben juist gek op dat eten! Echt jammer als je daar niet van houdt hoor missy hahaha En wt een leuke foto van die 3d...gaaf is dat heh!

Ik ben 7 sept uitgerekend..en voel me te goed....dus ja...ik weet het nou wel hoor dat zwanger zijn hahah...ik wil dat ie eruit komt!! En hoe voelen jullie je? Ella...je kan testen binnenkort :D

Vrijdag ben ik weer te vinden in dit topic...dna heb ik weer nachtdienst! Liefs

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    MISSY EN DRAAK!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik ging vanmorgen test halen en pakje sigaretten en rond 1515 ging ik toch maar snel even testen! en ja hoor.... een vaag lijntje!
    maar goed ik moest tegen 1530 weg naar mn werk :(
    heb ik in mn werktijd nog even snel een digitale test gehaald.... met 3 test stripjes!

en ja hoor de eerste helemaal fout gegaan!
    de tweede test ging goed! en er stond gelijk ''zwanger''!
    derde test ook!

heb gelijk heel veel mensen gesmst......
    spannend he!!!

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    oja de sigaretten....
    heb de laatste bij client gerookt en dat pakje aan haar gegeven!!!!

11. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    omg omg gefeliciteerd!!!!!!:d

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    dankjewel!!!!!!!!!!!!!!!!

13. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Wat spannend!!!!!!!!!!!
    Dat mag gevierd worden waar is de taart??? LOL
    Hoe voel je je meid?
    En owja je banner meisie!!

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ooooh ik ben zooooo blij!
    en het is nog zoooo onwerkelijk! ik geloof het allemaal niet!

moet eerst goed tot ons doordringen! ik ga gelijk morgen het zh bellen! waarschijnlijk is het besef er dan wel!

ben nu wel ontzettend moe.... ben nog nooit zo afwezig geweest op mn werk als vandaag! ;)

15. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Het is je gegund meisie echt waar!!
    Spannend!! hou je ons op de hoogte?

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja zekers hou ik jullie op de hoogte!!!
    dankje hoor!
    en hoop ook snel dat het voor jullie raak mag zijn! best spannende tijden voor jullie weer he!

he ik ga zo proberen te slapen!!!!

17. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Bedankt hoor,
    Slaap lekker!! en nog maals Gefeliciteerd!

18. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    OMG!!!!!! Ella!!!!!!! Gefeliciteerd lieverd!!!!! :D:D:D Ben echt zo blij voor je!! Het is je echt gegunt!! Heb je al het ziekenhuis gebeld?? Ben zo benieuwd wanneer je voor je 1e bezoek mag. :D:D:D:D Echt heel erg gefeliciteerd!!!!! Kan het niet vaak genoeg zeggen.

Ik was gister ineens om 22.00 in slaap gevallen. Had blijkbaar weer wat slaap nodig. Maar mijn dag begint nu goed met dit nieuws van ella! Haha.

Heb gister de 20 weken echo gehad en alles was goed, alles wat op onze meid moet zitten, zit erop en verder was alles helemaal goed. Hoofdje en bovenbeentjes waren 1 a 2 dagen kleiner als de termijn, maar dat was niet erg, want meisjes zijn gewoon wat fijner gebouwd volgens de gyn. Het is dus ook weer bevestigd, dat we een meid krijgen. Ze was wederom weer erg druk op de echo en heb dus ook voor de 3e keer te horen gekregen, dat ze nog nooit zo'n drukke baby hebben gezien. Haha ze maakte het het opmeten erg lastig, maar we hebben alles gelukkig kunnen zien met wat geduld. :D Ben zo blij met onze meid!!!

19. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Oh ja en ella, wat goed dat je probeerd te stoppen met roken meis. :D Hou vol hoor!!

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heej missy!
    fijn dat alles zo goed is met jullie meisje!!!!!!!!!!!!!

ik loop echt helemaal te stuiteren en kan wel zeggen dat ik ''nog wakker ben''!
    heb amper geslapen vannacht! ;)

Deel Deze Pagina