Dank je wel. Haha ja ik kan me voorstellen, dat het moeilijk is om te slapen met zoveel (blijde) gevoelens!! Geniet ervan meissie!! En die slaap haal je wel weer in. Hoe is het met je mannetje? Hoe voelt hij zich eronder? Verbijsterd zeker nog?
missy , ja mn man is helemaal verrast! kan het eigenlijk nog niet geloven... en ik ook nog niet! Draak , thanks meid! wat lief ook je pbtje! oooh missy wat liefffffffffffffffff zie nu net pas je onderschrift! wat lief zeg!
ik kan het me gewoon niet voorstellen! vind het nog zooo raar! maarre ik ga zo wel even slapen! heb vannacht hele nacht niet kunnen slapen! welterusten! en nogmaals bedankt voor je lieve berichtje hoor! xx
Nee hoor ik ben er nog Ik was de koelkast aan het schoonmaken.. *kijkt na de tijd en schrikt zich dood*
ik ook nog. Ben aan het werk. en ik moet nog tot 7.00. Daarna heerlijk m'n bedje uitzweten met dit mooie weer.
Hier nog 1. En ben benieuwd of ik uberhaubt wel een oog ga dichtdoen vannacht. Ik heb 2 uurtjes geleden positief getest: Hier ook maar ff showen dan? Bekijk bijlage 81887 Ik zit er nog helemaal vol van. Hoe kan ik nu een oog dicht doen. Ik zit met mijn gedachten heel ergens anders.
ooooh wat fijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! van harte meid!!!!!! ik heb vorige week posi getest!!!!!! (vorige week woensdag)
WAUW wat een super mooie test meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hiihi ik slaap ook al nachten slecht...omdat ik te blij ben!