Domme ik. Had je onderschrift nog helemaal niet gezien. Jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kom denk ik wel schrijven bij die maart-mama's. Eerst moet er even wat meer duidelijkheid komen hoelang ik al zwanger ben. Ben jij al bij de gyn of verloskundige geweest Ella? Want ik zie aan je banner dat jij precies weet hoelang je zwanger bent.
nee daar ben ik nog niet geweest! ik moet 26 juli naar de gynaecoloog! heb het zelf wat uitgerekend! want wist mn eisprong ook exact (door de pregnyl)
en je hebt wel van die sites waarop je dat kunt berekenen! ik weet ook niet of dit de juiste datum is hoor! want er kwam ook wel eens 5 maart of 3 maart uit! heb dus maar 4 maart gekozen!
ok! wat leuk! ik teste op 23 juni voor het eerst posi!!! na ja ik zal het destijds wel horen van de gyn!
Dankje Fairy. Ik ga het gelijk veranderen. Had het in een ander topic al eerder vermeld dat ik het weg zou halen, maar ben het vergeten. Die ooievaar was verdwaalt denk ik. Hij heeft me na anderhalf jaar gevonden. @ Ella, ja ik had al berekent inderdaad dat het dus maart word. Maar aangezien ik nooit goed weet wanneer mijn ei-sprong is, word het lastig uitrekenen. Dus dat moet de gyn maar doen. Ik ga ze morgen gelijk bellen...
precies waardevol! laat die gyn maar lekker berekenen en uitrekenen!!!! vind het zoooo gaaf voor je!!! heerlijk nieuws he!
Dankje! En ik vind het gaaf voor jou/ jullie. Ik zie nu aan je banner dat jullie ook al 2 jaar bezig waren. Een mooi wonder is het als je dan na lange tijd zwanger mag raken.
Dankje Fairy. Slaap lekker. Ik ben nog niet moe. Heb net een nieuwe avater geplaatst maar ik zie dat de foto zo klein is dat je de streepjes niet kan zien van de test. Dus een andere avater dan maar.
Hoe groot zou dat wonder nu zijn in onze buik? Paar mm? Ik ga gelijk eens ff kijken op zo'n website waar je dat kunt zien.
ja en ineens verdwijnt al die tijd lijkt het net..... we waren al wel langer bezig hoor maar sinds 2 jaar in het ziekenhuis. heb in die 2 jaren ziekenhuis in totaal 5 kansen gehad denk ik. idd echt een wonder!
ik zie de streepjes in je avatar wel hoor!!!! ja ik had dat laatst ook eens gelezen... echt zooo mooi om te lezen! en zo bijzonder!
Ik zei hem dat ik boven wel ff ging testen en dan zou ik na het plassen wel met de test naar beneden lopen om samen te wachten. Maar ik druppelde dus de urine met het pipetje in het gaatje en toen verkleurden er gelijk twee strepen... Heel snel dus. Van al die andere testen was ik gewend dat er niks kwam, dus nu verwachtte ik eerlijk gezegd ook helemaal geen streepjes.... Toen ik het in beeld zag staan, die twee streepjes had ik het zelf niet meer. Ik begon te huilen en ik ging helemaal zweten. Ik kon het niet geloven. Vol emotie in mijn stem riep ik mijn man. Hij kwam naar boven en ik vloog hem in de armen en ik liet hem de test zien. Samen hebben we even geknuffeld en hij zei dat hij ook heel blij was, maar dat hij het ook nog niet kan geloven, dat het eerst moet doordringen. Daarna zat hij weer heel nuchter beneden voor de tv. Echt weer typisch mijn man. En hij kon ook prima in slaap komen. hij ligt dus allang te pitten terwijl ik het dus wel eerst moet verwerken. Hoe ging dat bij jullie?