he meid geniet er maar lekker van!!!!!! ik ga zo even douchen en daarna slapen... heb ook wel een drukke late dienst gehad! hoop je snel weer te spreken hoor! en test jij morgen nog maar eens! dan knalt ie echt!!!!!
oooh wat een leuke reactie!!! nou hier was mn nod eigenlijk 24 juni.... maar mn sigaretten waren 23 juni op en die ging ik nog snel even halen! want had daarna late dienst... dus ik dacht , neem gelijk ook ff 2 testen mee.... beetje aparte combi natuurlijk , testen en sigaretten haha ik snel nog even testen... en ja hoor!!!!!!! heel vaaaaag een 2e lijntje!!! ik helemaal hyper! kon amper nog auto rijden! en werken ging helemaal niet meer! op een gegeven moment had ik een gaatje vrij en heb ik snel een digi test gehaald bij de DA. Heb toen snel bij patient getest en ja hoor.... kwam er gelijk ''zwanger'' op te staan!!!! nou ik was zoooo afwezig die avond op mn werk! haha
Ok is goed. Alvast welterusten voor straks. Misschien moet ik ook maar mijn bedje op gaan zoeken straks. Wat grappig zoals het bij jou ging. En nu stoppen met roken zeker. Groetjes.
Ik kwam weer even snel spieken. Wat leuk, nog een zwangere erbij!!! Gefeliciteerd!!! Hoe is het verder met jullie allemaal? Met mij gaat het goed. Ben alleen 's avonds zo onwijs moe, maar goed wat wil je? K heb een te hoge bloeddruk en natuurlijk met dit weer lekker weg met de kids. Lekker meertje's en strandjes opzoeken. Zondag lekker uit eten geweest met mannetje en kids bij Kapitein Haak. Doen we altijd eens in de zoveel tijd, de kids vinden het zo onwijs leuk daar. Vandaag rustig aan gedaan. Bij een vriendin op visite geweest en een vriend is hier langs geweest. Ben nu wel helemaal uitgetelt weer, dus tijd om mijn bedje op te zoeken!! Truste allemaal!! xxx