Haha idd, of gewoon programma gemist gaan kijken. Mijn vriend werkt 4 dagen in de week tot 1 uur 's nachts en vind het altijd wel leuk om op m te wachten. Soms letten we niet op de tijd en dan is het zomaar 5 uur 's nachts ofzo en dan blijven we maar wakker, aangezien we er om half 8 alweer voor de kids eruit moeten. We zijn het gewent, hadden tot 3 jaar terug een eigen chatroom (was mijn vriend al mee begonnen voor wij wat hadden) en daar moesten we soms ook een paar nachten voor wakker blijven. Haha. Nee, nachtvoedingen zullen geen probleem worden hier haha. Hoef nu nog niet aan nachtvoeding te doen, want mijn kids zijn al wat groter, maar ik ben in verwachting van nr. 3, dus straks vanaf november zal het wel weer moeten. Maar als de kids bv. ziek zijn, dan zijn wij er de hele nacht voor ze, als ze dat nodig zouden hebben.
wat een nachtbrakers hierzo! haha! ik ben ook wel een avondmens , maar wil snachts toch wel een beetje slapen... dikkebuik , mn inslaper werkte!!!! ik sliep nu tegen 2 uur en lag half1 in bed. Ik lag gewoon te wachten op mn slaap en dat is dan ook niet goed denk ik! want telkens dacht ik dat die inslaper niet werkte vannacht maar weer eentje! voel me nu wel uitgeruster en dat komt goed uit want heb nu weer 5 late diensten. En jij beetje geslapen vannacht? haha ja dat is ook zo , als je in het land zelf bent dan merk je pas echt de verschillen he! Liefs Ella
Word hier nog gezellig!! Welkom zonnetje! @ Missy ja het kan best stil zijn hier in de nacht Hoe gaat je zwangerschap en voel je je goed? @draak dat doen ik ook altijd als ik niet kan slapen haha, of ik ga in bad @ ella Heey meis! Goed dat je je wat geruster voelt en wachten op slaap werkt inderdaad niet haha dan komt het er nooit van Vanavond nog maar eentje en proberen niet te wachten op slaap haha, Late diensten is nu wel beter ja! Hier wel goed geslapen eigenlijk! Eindelijk Liefs
heeej ik ben ook nog wakker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik neem zo nog ff een tabletje en ga dan iig niet meer wachten op mn slaap hahaha! Lekker slapen meiden!!
Ik moet nog even wakker blijven (ben aan 't werk ). Om 7 uur word ik afgelost door mijn collega. Dan ga ik naar huis en kruip lekker m'n mandje in . Truste
@ DikkeBuik: Ja, het gaat goed met mijn zwangerschap! Heb geen kwaaltjes verder, alleen wat gevoelige borsten gehad, maar that's it. Nu merk ik alleen dat ik sinds dat het zonnetje zo lekker veel schijnt, wel minder energie heb overdag. Maar ben ook weer niet echt moe ofzo. Haha. Hebben jullie nog wat gedaan met het mooie weer?? Ik vandaag helaas niet, had vanmorgen/vanmiddag een migraine aanval. Gelukkig is die nu al flink gezakt, alleen nog een wat zeurderige hoofdpijn. Heb met koppijn in het OV gezeten, want moesten de auto ophalen, die gekeurd is. Verder heb ik het lekker rustig aan gedaan vandaag.
Maar voor niet lang meer... Mijn ogen worden wel steeds zwaarder en mijn mannetje naast me ziet er ook moe uit. Dus denk dat we zo gaan slapen.... Of.... Nee echt slapen...
Dan maakt ie maar zin!! Toch?? Of jij moet je best doen om hem zin te laten krijgen.. Dat kan je vast wel!! Hahaha.