@ Umm: Haha omg!! Maar kan je gedachten daarin goed begrijpen hoor. @ Luannie: Hihi dan is mijn mannetje nog niet thuis van werk en ik wacht op hem. Maar wij zijn het al wat jaren zo gewent. Hebben een eigen chatroom gehad en daar moesten we soms ook wel eens een paar nachten voor wakker blijven (chatmarathons enz.). En het lukt ons ook om gewoon weer om half 8 's morgen op te staan voor de kids, dus dat gaat goed!
heerlijk zit nog buiten.. kaarsjes aan laptop op tafel kindjes slapen rosetje erbij wat eten en naar bed gaan voorlopg niet.. is nog 26 graden boven stomme huizen ...
Eten was heeeeel slecht,, was echt NIET te eten! maarja goed.. lol Hier is de onweer nog niet echt door gebroken,, Gelukkig is vriendlief thuis Haha het is zaterdag avond julie niet iets romanties in de planning?? LOL
wij hebben een ouder huis,en enkel glas boven. tis snel warm boven,maar die warmte blijft ook lang hangen...
hahaaaa,romantiek is hier ver te zoeken de laatste weken,ben blij als ik met mijn dikke buik kan slapen.....
@ DikkeBuik: Haha nee ik heb niet echt iets romantisch in de planning. Dat wordt meestal niet geplant hierzo, dat komt spontaan. Maar goed, ik moet nog even wachten voor mijn ventje uberhaupt thuis is. Wat rot dat het eten niet te vreten was.. Wat voor restaurant hadden jullie uitgekozen? @ Luannie: Haha, nee dan moet je het niet te laat maken. Anders krijgt je mannetje nog last van zijn rug als hij jouw steeds naar bed moet slepen . @ wonders2: Lekker hoor (behalve dat rosetje dan, ik drink helemaal geen alchol, ook niet als ik niet zwanger was geweest) haha. Maar zo lekker buiten zitten, dat klinkt erg lekker. Ik woon in een portiek woning, heb wel 2 balkonnetjes, maar vind dat niet echt ideaal om op te hangen zo 's avonds . @pinter: Balen, dat je zo'n last hebt. Maar je bent ook wel bijna aan t eind van je zwangerschap!! Hier is het idd ook wel warm in huis, maar het is gelukkig nog wel uit te houden.
jaaa ventilator hebben we maar warme lucht blaas dat ding dus buiten zitten het beste hier haha huizen gaan plat hier omdat ze super slecht zijn, daarom zo warm maar moet zeggen heb liever dit weer en slecht slapen dan de kou en goed slapen
ga nog even een rondje met de hondjes maken,en dan toch maar het bedje opzoeken.....en de ventilator moet ik nog zoeken...truste voor straks dames,liefs petra
Oh nee, onweert het in Engeland? Ik hoop echt niet dat het naar NL komt hoor. Ben echt een schijterd en ook nog helemaal alleen... Morgenavond mag het, dan is mijn mannetje weer thuis.
@ Irene ja het onweerd hier ik zal het je wel eventjes sturen Haha @ Pinter,, Niet onderweg met de honden bevallen hoor!! lol,, Nee geintje probeer van de buitenlucht te genieten! En ja geloof het best wel dat je dat eventjes niet wil,, had alleen gehoord dat het zou helpen @ Wonders ja die dingen kunnen het soms ook nog veel warmer maken is ook niet de bedoeling @ Missy hier plannen we het ook niet maar ik bedoelde meer mischien een leuke verassing voor je vriend
@Pinter: Ach nog even en dan heb je je mooie jongen/meid in handen. Slaap lekker voor zo!! @wonders2: Wanneer gaan bij jullie de huizen plat? En hebben jullie dan al een alternatief om te gaan wonen? @Ir3n3: Laten we dan allemaal de ventilator richting Engeland richten, in de hoop dat we de onweer even een andere kant op blazen. @DikkeBuik: Haha nee, het is veels te warm om daar over na te denken . Haha. En ben nog wat herstellende van mijn migraine aanval, dus ik zie wel waar het van komt vanavond. Wij hebben van die plafond ventilators, dus ik hoef hem niet op te zoeken, alleen maar aanzetten is voldoende.
Lieve dames ik ga mijn bed in duiken,, Voor julie allemaal ook lekker slapen als julie zover zijn!! Liefs