Umm, succes morgen bij de gyn. Ella, dan zou ik ook maar wassen. Hier kan ik t niet maken. Wij wonen gelijkvloers. Ik ga ook maar proberen te slapen mn wekker gaat al om 7u. Dochter klaarmaken voor school en om half 10 naar de vk.
welterusten mnsy! enne veel plezier bij de vk!!!!!! wat spannend trouwens , lees dat je al bijna 39 weken bent!
Dank je wel! Jullie ook alvast een goede nachtrust toegewenst Ja, bijna 39wk. Tis hard gegaan en nu kruipen de dagen voorbij hoop dat ik snel mag bevallen.
Ik woon ook gelijkvloers maar we slapen er allebei vrolijk doorheen als de wasmachine gaat centrifugeren.
gelukkig Lotte! ja ik zou daar ook doorheen slapen hoor! als ik eenmaal maar slaap.... dan is alles ok!
Ik woon in een portiek flat die uit 1940 afstamd dus gigantisch gehorig dus is ni wassen sowieso geen goed idee. Al zet vriendlief hem weleens aan om 23:30 en dan denk ik ohhhh de buren haha
miss dat ik zo nog ff ga strijken.... daar word ik altijd wel erg duf van! heb ook net late dienst gehad en dan vind ik het zowiezo wat lastig om gelijk te gaan slapen. en tis hier boven nog wel aardig warm in huis! bij jullie ook?
hahaha ok! hier ook niet echt contact met de buurt , maar wel es praten ofzo! mn man en ik gaan binnenkort een buurt bbq organiseren! heb daar wel veel zin in!
ik ken ze wel hoor van gezicht en we groeten mekaar ook wel vaak en af en toe ff kletsen... opzich wel een leuke buurt! maar we komen niet echt bij mekaar binnen ofzo.... dat hoeft van mij nou ook weer niet!
We doen hier zelfs de was in in nacht Nou dan is mijn bad in de midden van de nacht nog helemaal niks bij haha, Ella werken je tabletten zoals gewenst?