ideaal ding om ramen te zemen..

Discussie in 'De lounge' gestart door zonnetjes, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    mn moeder heeft m jaren terug gekocht bij de makro, volgens haar zijn ze nergens meer te vinden. dus probeer ik het hier...

het is een buisje van ong 30 cm waar je vloeistof in kan doen, glassex oid. aan de bovenkant zit een pompje waar je dat spul dus mee kan sproeien. en daarboven zit dan dwars het gedeelte waar je aan de ene kan sponsen en de andere kant de trekker.

enig idee wat ik bedoel en waar het te koop is??

2. anno1977

anno1977 Actief lid

27 apr 2008
    171
    0
    0
    Sorry, echt geen flauw idee!:(

Gebruik zelf de doeken van Jemako. Eentje nat en eentje droog, ideeal. Hierbij ook geen gesleep meer met emmers.

ps. nee, ik heb geen aandelen...:D

3. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Hmmm, gebruik meestal een krant. Gaat ook best goed. Ben niet echt heel kritisch met mijn ramen lappen ;)....

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    jemako is echt super!

(ook geen aandele hiero, gewoon lui :) )

5. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
  6. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb ze vorige week bij de makro gezien

7. danip

danip Niet meer actief

Hara heeft ook een hele handige. Dat is spons en trekker in 1, maar je hoeft het maar 1 keer nat te maken, dan kun je al je ramen er mee doen.

Deze: Ha-Ra in Nederland

Ik heb hem ook, en hij is echt super. Wij hebben heel veel ramen (van plafond tot grond) en ik wil nooit meer anders. Geen gesleep met emmers of sop dat je tot in je oksel loopt :D

8. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    heb en handschoen van jemako alleen nat maken met heet water de ramen schoonmaken en met een droge doek van jemako droog maken ideaal

9. harawisser.... inderdaad ideaal :D

10. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Hier ook een Jemako fan.

11. Lara78

Lara78 Actief lid

1 jan 2008
    272
    0
    0
    Waar koop je de spullen van Jemako? Gewoon bij de Blokker?

12. anno1977

anno1977 Actief lid

27 apr 2008
    171
    0
    0
    Nee, via een Jemako consulent. Dat werkt net zoals tupperware party. Mijn buurvrouw is toevallig zo'n consulent of hoe je dat ook noemt..

Misschien even googlen..

13. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    En wat moet je dan hebben van jemako voor je ramen? Ze hebben nogal veel zie ik.
    (Ik doe vaak mn ramen met een stoomreiniger, maar heb niet altijd zin omdat hele ding te pakken, en al helemaal niet als mn kids rondlopen)

14. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    volgens mij kun je ook bestellen via de site

maar als je zo'n avondhoud krijg je ook een kado en demonstreren ze alles en weet je waar je het voor kunt gebruiken

15. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    je hebt twee doekjes nodig, de ene maak je nat en doe je de ramen mee en met het andere doekje maak je de ruit droog..

mijn schoonmoeder is echt zo'n pietje precies die een hele dag over de ruiten doet, nou had ik een weddenschap met haar dat ik alle ruiten netjes kon doen in 30min.. en heb gewonnen :D

de ossegal van jemako is trouwens ook ideaal voor vieze babykleren :)

16. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Dat wat TS bedoeld heb ik vandaag nog bij de PLUS supermarkt zien liggen in de aanbieding voor 1,99. De bovenkant is ongeveer zo´n zelfde ding wat ze bij de benzinepomp meestal hebben (ene kant wisser, andere kant een spons) maar in plaats van die houten dingen waar je m aan vast kan houden zit er een transparante buis, waar je je schoonmaak spul in kan doen.. Dat is m toch?

17. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Maar welke kleur moet je dan hebben? En zijn die 2 verschillende doekjes hetzelfde of is dat dan weer een ander type van jemako?

18. mieppie1

mieppie1 Actief lid

9 nov 2009
    159
    0
    0
    roermond
    Ik hewb jemako geprobeerd en het werkt totaal niet, in ieder geval niet beter als een zeem en spons

Deel Deze Pagina