wie is er nu asociaal?

Discussie in 'De lounge' gestart door mirell, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Megan

Megan Lid

28 dec 2008
    44
    0
    0
    juridisch medewerker
    Flevopolder
    Ik had het laatst ook bij de Prenatal.
    Er was 1 kassa open, op een gegegeven moment zegt de cassiere de eerst volgende kan bij de 2e kassa aansluiten. Dat was ik dus.
    Komt er uit het niets een muts en gaat zo voor mij staan, ik zeg pardon, de eerst volgende ben ik en niet u. Zij zegt ik heb haast, dat kan mij niet intereseren en vervolgens heeft ze haar spullen neergegooid bij de kassa en is boos weggelopen.
    Kom nou zeg, wij staan allemaal netjes te wachten en zij denkt hup ik ga even voordringen want ik heb haast, dacht het even niet. :x

2. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    O, mensen kunnen zo aso zijn wat dat betreft...

Ik heb zelf zo'n hekel aan van die mensen die 'subtiel' proberen voor te dringen.. Tijdje terug had ik nog zo'n tiepje naast me staan, dus ik zeg: 'pardon, maar invoegen doen we op de snelweg; niet hier..'
    Moet je zo iemand terug zien krabbelen dan! :D

3. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16

Da's een goeie, van dat invoegen! Ga ik onthouden!

Stond laatst in de praxis, had een vraag en een meneer hielp mij goed en beantwoorde al mijn vragen, komt er tussendoor een ouwe vent en begint zo zijn vraag te stellen. Gelukkig zegt die man; ik ben deze klant even aan het helpen, u moet even wachten. Zegt die ouwe vent; Ja dat kan nog wel lang duren, ik sta hier ook. En hij ging gewoon verder met z'n verhaal;)
    Naja, die winkelbediende hielp me verder, maar 't was wel raar.

Ouwe mensen hebben wel vaker het idee dat ze in hun recht staan als ze voorkruipen.... Vandaag op de markt nog:x

4. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dat zijn dan meestal van die mensen die denken dat ze nooit niks verkeerds doen en zich alijd benadeeld voelen.

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    wat een kutwijf ja sorry voor me taal die had ik gelijk aan dr haren mee getrokken hahahaha,oude mensen flikken dat ook altijd bij de bakker ofzo sta je gvd heel kang te wachten ze gaan naar voren en zeggen gewoon dat hun aan de beurt zijn!nouuuu echt niet he?? hahaaha

6. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

die is goed!!!

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dit is één van de redenen dat ik altijd gebruik maak van de zelf-scan bij de AH.

8. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

goed gedaan van je!

9. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    grrr....je zou ze toch zo een schop onder hun kont willen geven!!!

10. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.541
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    echt aso!goed dat je er wat van gezegt heb.

11. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ooh ik heb zo'n hekel aan mensen die voordringen! soms sta je in een hele lange rij en dan komt er een 2e kassa bij en dan vliegen de mensen die het laatst zijn aangesloten af op de nieuwe kassa! dan denk ik soms echt mensen waar zijn we mee bezig? En mensen die subtiel voordringen heb ik ook een hekel aan daar zeg ik ook altijd wat van! Mijn oma kon ook altijd zo goed subtiel voordringen, heb het 1x van afstand bekeken ;) dan was er iemand voor haar en die moest nog even wat pakken... wat doet mijn oma schuift haar kar aan de kant en gaat zo een plekje naar voren ;) dan zeiden mijn moeder en ik altijd tegen elkaar "ze heeft het de hele dag aan tijd maar ze moet weer voordringen" ;)

12. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Ik was laatst met mijn dochter (4)in de supermarkt , het was druk en ze luisterde erg goed (ook wel eens anders:D) maar ze hielp goed mee enz.
    Ik moest aan de andere kant wat pakken en zet mijn karretje netjes aan de kant, en mijn dochter houd het karretje vast, rijd ze per ongeluk tegen een mevrouw aan, helemaal niet hard, want ze deed het niet expres (die dingen glijden heel snel) begint die vrouw toch te schelden tegen mijn dochter, terwijl mijn dochter zelf al het spijt me zei.en ze begon heel zielig te huilen.
    Toen ik zei, dat het inderdaad niet de bedoeling was om tegen haar aan te gaan, maar dat ze niet zo boos hoefde te doen. Zei ze ja maar wie gaat er dan ook boodschappen doen met 2 kleine kinderen, en ze bleef boos:x
    Gelukkig kwam er een andere vrouw naar me toe, of het wel ging met mijn dochter, want ze deed zo boos, lag gelukkig niet aan mij, dus.

13. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

nou ja! :$

nee je kinderen moet je maar thuislaten zeker? die redden zich alleen wel :(

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    waarom je gaat te boodschappen met 2 kinderen/?? nou ja zeg, wat een muts!!!! waarom gaat dat mens te boodschappen met een pesthumeur!!! niet zo best...

mijn vriend zegt altijd: "ergert u niet, verwondert u slechts" :D

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    gelukkig ben ik dus niet de enige die t erg raar vond!

16. Tese

Tese Niet meer actief

Van zulke mensen gaat mijn bloed nou koken!!!

17. nachtbloempje

nachtbloempje Actief lid

30 jan 2010
    113
    0
    0
    vind dat je het goed gedaan heb hoor.
    Ik trek ook gewoon mijn mond open.

Tijdje terug stond ik bij het vlees met de kinderwagen. Zoontje was net 6 maanden. Ik moest bukken voor het vlees te pakken en ik liet gewoon even de kinderwagen los. Komt er een vrouw aan gelopen die dus waarschijnlijk hetzelfde vlees wilde pakken en zet zo de kinderwagen een paar meter verder. Zo ik werd even boos.. Kan u niet even wachten zei ik.. nee zegt ze moet erbij. Dat is dan pech dan moet u maar even wachten vind het ronduit brutaal dat u mijn kind even een paar meter verder neerzet. Ik heb zo mijn kinderwagen terug getrokken. Ze is mooi weg gelopen.

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    haha heel toevallig maar de mijne ook..:D

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    leuk dan zijn we dus idd soort van collega's, leuke winkel he, koop jij ook altijd zoveel???;)

20. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik vind het ook echt aso, bah bah, zo´n mensen.

Ik heb jaren achter de kassa in een supermarkt gewerkt, als bijbaan naast mijn school. Dan zie je van die bejaarde mensjes met rollator een beetje schuifelen tijdens het boodschappen doen. Je kent het wel, dat langzame schuifelen langs de schappen. Staan ze in de rij en zodra er een kassa bijkomt kunnen ze ineens racen met dat ding. Toen ik dat de eerste keer zag schrok ik me rot, die mensjes kunnen keihard rennen als er een kassa open gaat.

Deel Deze Pagina